Dag ik weet nie, maar gaan bijna naar Hawaii :) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Dag ik weet nie, maar gaan bijna naar Hawaii :) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Dag ik weet nie, maar gaan bijna naar Hawaii :)

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

24 Februari 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Nou...vandaag was weer een soort van teleurstelling...we komen hier om te trainen en te spelen maar het weer is een beetje aan het dwarsliggen...vandaag stonden we rond 12u op het veld om een wedstrijdje te spelen maaaaarrrrr...in de 4e inning kwam het echt met bakken uit de hemel...beetje jammer...er was zware storm op komst, de keuze was er...om te blijven en de volgende dag te spelen of om weer terug naar Emeryville te gaan (dit is de stad waar we al de hele week verblijven) en dan maar niet te spelen...we hoorden iets van windsnelheden van 40 mph en besloten toen maar snel naar Emeryville te gaan en daar veilig in ons hotelletje te zitten...na een hoop regen, veel auto’s op de weg, beetje remmen, beetje doorrijden etc. kwamen we hier weer veilig aan en zijn we maar weer gaan chillen...(ik zou overigens vandaag eindelijk aan gooien toekomen, ik zou de 2e wedstrijd starten...dus nog steeds geen wedstrijd gegooid...zou dit een teken zijn misschien :|) we hebben ff een starbucksie gehaald, Peet en Deb hebben ff een PSP gehaald, zijn ff een pizza gaan eten en naar de film geweest...geen idee meer hoe die heet, is pas een half uur geleden, en was blij dat ie afgelopen was...zo goed vond ik hem...hahahah...
Bij terugkomst in het hotel mochten we naar boven (waar de coaches liggen) nieuwe korte broeken halen...ze zijn alleen niet zo kort en als we zouden zeggen dat we basketballers zijn, zou je het gewoon geloven...maaaaarrrr...ze zijn wel koel...!!! Krijgen bijna iedere dag wel iets nieuws...dus het lijkt iedere dag wel een beetje kerstmis...maar dan in de regen :)

Morgen gaan we als het goed is naar Fishermans Warf of zoiets....dit schijnt erg mooi/leuk te zijn dus ik ben benieuwd...

Net ff een fotoshoot gehad bij Caroline en Mary Ann op de kamer...in mijn nieuwe korte/te lange broek...we hebben erg gelachen want dit zijn natuurlijk niet de standaard actiefoto’s die je normaal gesproken te zien krijgt...ik denk zelfs dat de foto’s die nu gemaakt zijn, voor publicatie zijn...zelfs niet als ze ge-airbrushed zijn :)
Nou...ik ga ff een beetje opruimen en dan maar lekker naar bed..ben een beetje moe...

Have a great day...

Buhbye...

P.s. ik zie net op the weather channel...dat het morgen gaat regenen, regenen en nog eens regenen...dusss...

  • 24 Februari 2008 - 07:17

    Mama Soumeru:

    Tjonge jonge en hier is het vandaag zonnig en 16 graden. Heel Frustie. Jullie moeten maar eerder naar Hawaii, is het daar wel goed weer? da hoop ik toch. Gaat goed komen en we bellen (proberen) vanavond rond 7 uur onze tijd ofsjo, dan is het bij jullie 10 uur sochtends, we zien wel. Stuur eerst wel sms HIHI.

  • 24 Februari 2008 - 07:27

    Mama Soumeru:

    Ja en de reden dat je nie gooide is dus het weer, stel je voor dat je in een dikke windvlaag zou belanden, allemaal vliegende Dutche meiden in the Air. Nou heel verstandig dat jullie de benen hebben genomen. Bescherming van lieve mensen dus. Doei again. X Love You

  • 24 Februari 2008 - 10:56

    Mama Soumeru:

    Mensen troost je in Honolulu is het ook aan het regenen maar wel warmer, vanaf woensdag schijnt daar permanent de zon en is het 81 graden F. BETERS

  • 24 Februari 2008 - 16:32

    Sten:

    Hey becky,
    Ben weer al je verslagen aan het lezen :)
    Hoop dat je snel mag gooien en natuurlijk is dat geen teken, want jij gaat gewoon naar die olympische spelen.
    Heb nu een weekje vakantie en ben lekker aan het trainen, hebben zaterdag lekker op het veld gestaan.
    Geniet ervan!
    kus sten

  • 24 Februari 2008 - 16:55

    Mar:

    Ben wel heel erg zeer benieuwd naar die broeken nu... ;)

  • 24 Februari 2008 - 21:17

    Moto:

    Ggg...nou je mag naar huis komen hoor!! Nog 17 dagen...Waarom laten ze je niet gooien? Ik denk dat ze al weten wat jij kan & dat de rest nog zichzelf nog moet bewijzen ;) Dat is wat ik, als jou personal catcher, denk dat gewoon. hihi..komt goed Bec, ik geloof er in!! Vandaag moest Rafik vechten op het ONK, eerste 2 rondes won Rafik makkelijk. Derde ronde moest ie tegen Iran, maar de hoofdscheidrechter was een Iranier, dus Rafik werd zwaar benadeeld, echt btje jammer. Was best boos, wou de camera (waarmee ik moest filmen) gewoon naar hem wou gooien. Wat een debiel. Maar goed, Rafik kon zijn spel daardoor niet goed hervatten en verloor met 2-6. Die Iranier werd later wel eerste, maar toch...was een btje zuur.
    Ok, nou kom je snel thuis. Rafik gaat ook nog eens de 4e t/m 27 maart naar Korea :( Vin nie meer leuk hoor. Iedereen gaat weg van mij. KOM TERUG!!!! Ok doei

  • 25 Februari 2008 - 09:05

    Mama Nina:

    He Becky,

    Ook jouw Waar ben ik nu gevonden. Leuk, kan ik dat ook lezen. Blijven we nog beter op de hoogte. Ennneee, jouw bewaren ze natuurlijk voor in '' de hitte''. Hawaii, here I come!!!
    Succes

  • 16 Mei 2008 - 20:31

    RIA HARSKAMP:

    HALLO BECKY
    LEUK DAT IK VORIGE WEEK EVEN KENNIS MET JE GEMAAKT HEB OP HET VELD BIJ SPARKS VIND JE HET ERG ALS IK JE SITE BEKIJK WANT ZO BLIJF IK EEN BEETJE OP DE HOOGTE WAT ER GEBEURD MET HET NEDERLANDS TEAM DAT VIND IK ERG LEUK VORIG JAAR HEB IK OOK GEKEKEN MAAR TOEN KON JE ME NOG NIET IK KIJK GRAAG BIJ SPARKS NAAR DE WEDSTRIJDEN IK VIND HET EEN GAVE CLUB EN IK WOON VLAKBIJ DUS DAT IS OOK HANDIG BEN ZELF OOK PITCH GEWEEST BIJ SPAARNWOUDE DAT VOND IK HEERLIJK IK ZOU HEEL GRAAG OP DE HOOGTE BLIJVEN IS DAT MOGELIJK
    MET VRIENDELIJKE SPORT GROETJES RIA HARSKAMP MIJN MAILADRES IS
    harskamp47@hotmail.com
    hopelijk hoor ik nog van je en anders zie ik je zeker weer bij de wedstrijden van sparks bye bye ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 129740

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: