Live op het net... - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Live op het net... - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Live op het net...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

31 Mei 2008 | Verenigde Staten, Philadelphia

Dag mensen,

FF snel een berichtje daarna ga ik weer ff verder powernappen (meestal noem je het een powernap wanneer je ff snel een paar minuten gaat slapen, ik lig alweer 1,5u te slapen :))

Maar goed, ik wilde ff laten weten dat we vanavond live te volgen zijn op http://www.philadelphiaforce.com/ als het goed is, kost wel centjes maar goed...

Ik zal vandaag of morgen weer ff een verhaal(tje) tikken!!!!

Buhbye,

• 31 Mei 2008 - 20:14

Mama Soumeru:

oh cool, denk nie dat ik dat red, maar zal het vader zeggen HIHI. Alle broers hebben hier net gegeten, ze hadden gevist.
    Powernapse nog. Succes straks. X Love You en u wordt gemist, maar dat doe ik altijd HAHA. Dag troela.

• 01 Juni 2008 - 08:38

Opper Yup:

Hallo, er staat inderdaad dat het live te zien is, maar waar? Ik heb het niet kunnen vinden dus heb gewoon naar de poppetjes gekeken.
    Liefde