Dag uhmmm…kweet niet meer… - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Dag uhmmm…kweet niet meer… - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Dag uhmmm…kweet niet meer…

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

01 Juni 2008 | Verenigde Staten, Philadelphia

Nou mensen…daar ben ik weer…een paar regenbuien verder…Momenteel komt het echt met bakken uit de hemel…blijkbaar, wanneer het hier regent, is het geen motregen of zo…nee…die druppels zijn zo groot dat je gewoon een koppie kleiner gemaakt wordt man…

Nou goed..we zijn dus zo´n 3 wedstrijden verder en ik heb jullie nog helemaal niets verteld hierover…dus kruip op het puntje van je stoel…offf…print het gewoon ff uit en lees het wanneer je tijd/zin hebt :) *tip van de dag* (maar ik denk dat een aantal van jullie lezers dat al doen)
Voor de wedstrijd werden we welkom geheten door ik geloof de eigenaar van de Philadelphia Force, zijn partner komt uit Amsterdam en die had hij aan de telefoon, de eigenaar en zijn partner (via de telefoon die de eigenaar bij de microfoon hield, snappen jullie hem nog?) heetten ons welkom en wensten ons heel veel succes voor deze wedstrijden en de OS…(en dit in het NLs) super leuk!! Maar goed….

Wedstrijd 1: 6-4 verloren, (ik moet ff goed gaan nadenken, heb ook niet alles gezien omdat ik aan het warm gooien was) ik geloof dat we tot de 3e inning, verdedigend, wel goed gingen…aanvallend hadden we toen nog niet zo heel veel gedaan…iedereen zag de pitcher voor het 1st en deze pitcher gooide toch wel een harde bal hoor, denk dat we deze snelheid in de competitie nog niet hadden gezien…maar goed…in de 3e inning maakten we wat foutjes en kregen we wat hits tegen geloof ik, waaronder 2 homeruns…met 0 uit in die inning, mocht ik de plaat op…en kwamen we de inning uit…in de 4e inning sloeg Debby toch een BOM mensen…daar zeg je U tegen…ongelooflijk…YOU RULE!!!! En daarna kregen we toch steeds meer grip op de pitcher…ergens sloeg Kossie ook nog ff een line drive OVER het hek…man man man…niet normaal wat een buffels wij hebben aan slag…waarom een honkslag slaan als je hem gewoon OVER het hek kunt pompen toch?? Ergens scoorden we nog een paar runs want we eindigden dus met een 6-4 verlies…dus super goed terug gekomen van een fikse achterstand…toch?!! Ik gooide in 4 inning 4-1-2-0 geloof ik (4x 3 slag, 1x 4 wijd, 2 honkslagen tegen en het veld maakten 0 fouten)

We hebben trouwens donderdag en vrijdag voor de wedstrijd, “conditie” training gehad…niet heel zwaar, gewoon beetje touwtje springen…wat korte sprintjes…wat buik/rugspier oefeningen…etc. wel chill…zo mag de conditietraining van mij altijd wel zijn…

Wedstrijd 2: 5-2 verloren…we begonnen vrij uhmm…jah…niet zo best…wat foutjes meteen in de 1e inning….maar daarna pakten we het redelijk op…maar goed…die foutjes moeten er wel echt uit…want die kunnen we ons gewoon niet veroorloven…maar goed…Anouk een puike wedstrijd gegooid…en verder kan ik er niet veel over vertellen…vind het gewoon zonde dat we zo moeten verliezen…maar goed…

Wedstrijd 3: 4-4 gestaakt in de 6e inning door regen en onweer. We begonnen super goed…Britt kwam op de honken door een bal tussen haar ribben… :| en geloof mij…ze gooien hier niet zo zuinig dus ik vermoed dat het zuurstof zich ff terug trok uit haar longetjes…daarna sloeg Debby een double geloof ik…ik geloof ook dat Britt daar meteen op scoorde…toen sloeg Naat een hit waarop Debby naar het 3e honk ging en toen sloeg Jo een hit waarop Debby kon scoren…en daarna werd er nog een keer gescoord maar weet niet meer hoe hihihie…jah…doordat Naat over de thuisplaat kwam…hihie…maar ik weet ff niet meer hoe dat gebeurde…we stonden in ieder geval 3-0 voor in de 1e inning…de Force scoorden meteen in de 1e inning een run en daarna hielden we het tot de 5e inning dicht…ergens hadden wij nog een 4e run gescoord :) in de 5e inning kwamen de Force (Philadelphia Force) terug tot 4-2 en toen kwam er in diezelfde inning met 2 uit, iemand op het 3e honk, en daarna sloeg, ik geloof hun beste hitter, een homerun :( dus werd het 4-4 :| damn it…Krit gooide een goeie wedstrijd…jammer van die hit…oh ik weet weer hoe wij die 4e run scoorden :) Krit sloeg een dikke 2 honkslag, kon naar 3 omdat de korte stop niet Kristi uit maakte maar de aangooi naar 1e honk maakte (geloof ik) en toen sloeg Ellen een rolletje naar korte stop en kon Kristi naar thuis…nou dat dus…na die homerun moest ik de plaat op…beetje jammer dat de 1e bal die ik gooide…recht door het midden was en zij dus een hit sloeg maar ze scoorde gelukkig niet en we maakte de 3e 0 en konden de dug out in..en gelukkig maar want het begon toen ineens te plenzen als een malle…REGEN…BLIKSEM…zwaar GEROMMEL…en nog meer regen…het regende echt super hard…niet normaal…dus we konden in de 5e inning met een 4-4 stand terug naar het hotel…deze wedstrijd wordt morgen middag afgemaakt rond 5uur en daarna spelen we ons laatste wedstrijd tegen hun, direct na de wedstrijd van 5uur.

Zoooo…dit was het wel weer zo´n beetje…we voeren niet zoveel uit…we slapen wat, we eten wat (op de kamer hebben we ontbijt, er wordt eten voor ons gehaald en dat kunnen we dan op ons eigen kamer opeten, wel lekker vind ik) wandelen wat, eten weer wat, kijken films (ons eigen wedstrijden) slapen weer wat, spelen wat, eten wat, douchen wat en slapen weer wat :) zwaar…het leven van een topsporter!!!!! :)

Nou goed, nu ga ik eens slapen…het is alweer 00.30u en een topsporter moet aan zijn/haar rust denken…jah toch!??!

Buhbye

  • 01 Juni 2008 - 06:22

    Mama Soumeru.:

    Beetje verwarrend verhaal, maar na 2 keer lezen al had ik hem door hoor, dus valt mee, en op de zondag morgen heb je toch niet veel te doen, dus heb ik hem nog maar voor de derde keer gelezen ook HIHI. Jammer van gisteren, maar kan de gang vanavond weer kijken hoe het afgemaakt wordt. Nou lekker door slapen en succes weer morgen. XX en maandag een hopelijk fijne droge dag om te chillen.

  • 01 Juni 2008 - 08:32

    Opper Yup:

    Hi yuppie,

    Nou dus ik zat gisteren weer achter mijn PC aan te moedigen, want het zag er allemaal goed uit. Af en toe een verdwaalde hit, helaas in de 5e inning sloegen ze iets meer. En toen zag ik Soumeru weer uit de bullpen komen, leuk hoor. Papa kon het niet volhouden, die had namelijk mijn zijn 4 broer gevist en was een beetje moe, is maar goed ook, want om 03:30 kreeg ik je sms en kon ik dus naar bed. Vanavond ben ik weer van de partij, want dan spelen jullie 2 uur eerder.
    Dikke kus van ons hier en Love you

  • 01 Juni 2008 - 11:33

    Opa:

    hallo Becky. mijn eerste reactie is te vinden achter jouw berichten van 1977!!! Vandaar deze nieuwe poging om jopu te bereiken en je veel plezier en succes te wensen in dat verre Amerika. Het ge je goed.kusjes,opa.

  • 03 Juni 2008 - 02:32

    Dex:

    Zo... das een lang verhaal!
    Balen van dat weer zeg!!
    Wel leuke dingen blijven doen he!!
    En nee, ik wil niet ruilen! Ik heb nog 5dagies te gaan!!

  • 03 Juni 2008 - 19:13

    Trudy:

    Jullie laten weer van je horen, zowel op het softbalveld als op de "waarbenjij"sites.
    Blijft leuk om jullie verhalen te lezen. Vandaag een dagje rust, hoewel een trip naar New York is natuurlijk niet een dagje luieren.

    Ga zo door met alle mooie dingen die jullie daar laten zien.

    Groetjes Trudy en Roy C.

  • 03 Juni 2008 - 20:31

    Moto:

    Ghallo Betta, heb je gister al gesproken over de tellie :D en een mailtje gestuurd, dus ik ben een btje uitgepraat.

    Op zich hebben jullie het niet zo slecht gedaan, jullie moeten gewoon allemaal ff wennen aan het andere niveau. Komt goed allemaal!

    Kom je snel thuis! Dikke tus...X

  • 04 Juni 2008 - 17:34

    Mama Soumeru:

    Hoe was New York, ben beniewd naar je verhaaaaaaaaal!!!! Alles oke daaro. Jullie doen het zometeen allemaal nog beter. Gaat helemaal goed komen met ons Ned. Team softball. XXXX

  • 04 Juni 2008 - 17:35

    Mama Soumeru:

    En beter nu niet te veel pieken, want we weten hoe dat na Canada ging. Bewaar het mooist voor het laatst.XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 129500

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: