Het zou eens tijd worden… - Reisverslag uit Sendai, Japan van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Het zou eens tijd worden… - Reisverslag uit Sendai, Japan van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Het zou eens tijd worden…

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

17 Juni 2008 | Japan, Sendai

Weer een paar dagen verder, weer een paar wedstrijden gespeeld, een paar niet zo goed en 1 wel zo goed… :) onze 1e win is binnen hoor…het zou eens tijd worden!!!
De eerste wedstrijd werd bijna niet gespeeld…er was regen op komst…wat zeg ik…TORNADO WARNINGS etc. ik vind het hier maar niets…er werd regen/onweer etc. verwacht…en Piet Paulusma…aan de weermensen hier kunt u nog een puntje zuigen…hier voorspellen ze als de beste…als ze hier zeggen, om 14.50 gaat het regenen en onweren, wordt het hier om 14.45 helemaal donker en om 14.50u flits je zowat uit je kamer :) nu lach ik erom…donderdag kreeg ik het toch ff spaaaaans benauwd…zitten we lekker tv te kijken…ineens wordt het scherm ROOD…een nare stem roept dat er een tornado warning is en alarm geluiden komen uit dat scherm…nou…zweet stond ff op mijn bovenlip en ik had toch ff slappe knietjes…ik werd er niet vrolijk van…!!
Bij aankomst hier in dit dorp, kregen we al een beetje een waarschuwing en uitleg van wat je moet doen bij een tornado etc. toen kreeg ik het warm en dat was niet het soort warm van dat je een mooie man voorbij ziet lopen, nee…dit was het soort warm van…”uhmmm…grapje zeker???” Nou mooi niet dus…ik vond het hier al niet leuk…en heb nu NOG een reden om hier weg te willen!!! Hoewel…ik heb ‘oreo koekjes’ gehaald…met in plaats van harde koek aan de buitenkant is het zacht, als een brownie…LEKKERRRRRRRRRRR mjammie!!!! Hmmmm….nee…wil wel echt weg uit dit dorp…!!!

We hebben nog niet veel kunnen doen en gaan ook niet veel meer doen hier…maandag vertrekken we namelijk alweer (gelukkig) The thing to do hier is uhmm….winkelen bij de Wall Mart, een mega grote supermarkt…we kregen woensdag na de training, de optie om naar een honkbalwedstrijd te gaan hiero of winkelen bij de Wall Mart…dit was ons uitje van de week...hihihi…lekker gewinkeld…ik kan er altijd wel lekker winkelen, lekker tandpasta en deo gehaald, want die in NL vinden wij gewoon nie zo lekker…ghehehe…maar goed…waar was ik!!!

Ik had het dus over de wedstrijden :) donderdag speelden we dus wat later vanwege de regen, het team waar we tegen speelden, wat op zijn zachts gezegd NIET zo’n leuk team om tegen te spelen…ze leken er absoluut geen zin in te hebben…ze straalden niets uit…en vond dit zelf wel jammer…maar goed…dat mocht de pret niet drukken…ik weet absoluut niet meer wat we gedaan hebben…weet alleen dat het in de 5e inning aan het bliksemen was en ik blij was dat we van het veld af mochten…en we verloren deze wedstrijd dus.
Vrijdag hadden we eerst in de ochtend conditie training, (spierpijn in de billetjes) en daarna deden we niet zoveel meer…s’avonds speelden we weer…deze wedstrijd mocht ik starten, ging niet heel slecht maar zeker ook niet heel goed…ik heb geloof ik 4 innings gegooid en kreeg denk ik 4 of 5 hits tegen…das op zich niet heel slecht maar voelde gewoon dat er meer in zat…maar goed…ik kreeg 1 run tegen en toen kwam Dagmar erop…die heeft het uiteindelijk goed dicht kunnen houden…we verloren die wedstrijd 3-2…hadden tig mensen op de honken maar konden niet scoren…zonde!!!
Vandaag speelden we 2 wedstrijden (op het nieuws zag ik al dat het rond 18.00u ging regen en onweren) de 1e was om 15.00u en die verloren we 8-0, meer is daar niet over te zeggen…het moet in ieder geval beter om te winnen…de 2e begon rond 17.30u, en toen we eenmaal het veld op gingen…dikke druppels en bliksem man man man…echt wel mooi om te zien…maar NIET wanneer je zelf op je spikes op het veld staat, maar goed…het was ver genoeg dus we speelden gewoon door…we wonnen deze EINDELIJK met 3-0…eindelijk was het een beetje compleet, deze wedstrijd ging het slaan goed, de verdediging was goed en de pitching was goed…en zo MOET het…Anouk gooide een puike wedstrijd!!! Jah…dit is een beetje het NL team die we kennen…gewoon lekker lol hebben, nullen maken, hits slaan met mensen op de honken en gaan met die banaan :) jah…zo is softball wel leuk…was het verliezen wel ff helemaal ZAT!!!!!

Nu zitten we lekker op de kamer…te wachten op onze pizza peperoni mjammieee…daar heb ik echt trek in…en jah jah Moto, ik weet…dit is niet echt de maaltijd die jij ons voor zou schrijven…maar jah…ik moet gewoon IETS eten…en die pizza kwam ons gewoon op het pad…sorry :) ik zou liever een gehaktballetje, aardappelpuree en spinazie a la creme :) eten (hint voor Sabje) ohhhh en een toetje…ik mis mijn toetje…ben het eten hier wel zat!!!!

Nou jah goed…nog 8 dagen en dan gaan we weer lekker naar huis!! Morgen lekker naar de Chicago White Sox, beetje jammer dat ze hier regen en onweer verwachten morgen :( en jullie weten wat ik heb gezegd over de voorspellingen hier :) beetje jammer dus…maar goed…jammer dan…we zijn in ieder geval ff uit het hotel!!!

Nou…ik ga zo ff eten (zijn nog ff aan het wachten op de pizza) en dan lekker ff slapen of zo…hoewel…lekker?!…slaap al de hele week super onrustig…het is warm op de kamer en draai van de ene naar de andere kant…word elk uur wakker en droom super raar en veel…over spinnen :| aaaarghhh…over softball…van de week had ik zelfs een droom die de volgende dag uit kwam :| aaarggghh FREAKY…en vannacht werd ik wakker op mijn buik met 2 kussens op mijn rug :| uhmmmmm vreeeemd, daarna werd ik wakker, helemaal om een kussen gevouwen…jah…ik ben er over uit…ben gewoon een beetje onrustig :)

Have a great day!!!

Buhbye

p.s. Wanneer jullie dit lezen…zijn we alweer een dag verder want heb geen verbinding dus kan dit verhaal niet plaatsen :|

p.s.2 Inmiddels zijn we alweer 2 dagen verder en zitten we zelfs in een andere staat, hier later meer over!!!

  • 17 Juni 2008 - 09:54

    Moto:

    Ahahahahha...Jij mag best een pizza van mij hebben hoor. Je kan het hebben!
    Eergister bij zussendag zeiden we al dat we spinazie, met gehaktballen eten met aankomende zussendag, dus no worries, dat is al in gecalculeert ;-) Die hint hoef je ons niet meer te geven hoor, das toch normaal!

    We hebben eindelijk het kaartje gekregen van Indisja, zo lief hè Bec haar foto, heb je de foto op hyves gezien van Indisja & mij? Och zo gemus! Had op de verjaardag van Martin ook nog ff geknuffeld met Arantes van Jordi...ohhh ook zo gemus, klein Moluks mannetje, die mijn haren wel erg leuk vond, lekker al mijn haar eruit getrokken, verd*mme :-S haha...Toen snel aan opa Johnny gegeven, hihi ;-)

    Moet trouwens ff kijken of ik jullie kan ophalen, want heb maandag tentamens, ik moet uiterlijk om 10.01u dan de trein hebben. Als het meezit met de koffers, dan lukt het wel, maar als het niet meezit, dan wordt het lastig. Dus moet het ff bekijken. Nog 6 dagen :D

    Nou ik ga ff douchen en hard leren.

    Succes in Ohio...Hold from you! X

  • 17 Juni 2008 - 14:42

    Elja:

    heey Becky en de anderen,
    Ik volg jullie ook nog trouw hoor! Ik heb toevallig een tijdje gestudeerd in Athens, Ohio vlak bij waar jullie nu zitten.
    Heel veel succes voor jullie allemaal!!
    Jullie fan Elja

  • 17 Juni 2008 - 15:40

    Guno & Bernadette:

    Hey Becky, we missen je wel hier hoor! we zijn beiden al zeker 5 kilo afgevallen sinds je weg bent...
    Heel leuk om te lezen wat je daar allemaal meemaakt(wel eng tornado's..).Heel veel plezier/succes daar!
    xjes!

  • 17 Juni 2008 - 19:50

    Mama Soumeru:

    Lekker weer een update, we hebben het gemist, maar hoop dat het daar beter gaat en nie zo veel bliksum en donder. Gedonder van ballen en knuppels gaan we nu krijgen van jullie, met het idee van naar huis gaan moet dat lukken. Come On girls get them.
    Zij die nie genoemd wil worden, gaat nu ook de knop 180 graden draaien en gaat lekker als van ouds smijten. Koppie leeg en we gaan het doen.
    Veel succes met jullie eerste wedstrijd morgen. Dikke kus voor heel veel meiden en voor mijn allerliefste pizza etende dochtert. XXXX Mam and Dad

  • 17 Juni 2008 - 23:45

    Opper Yup:

    Hi yuppie,
    Nou zoals je andere yup al zei... maandag is je favoriete eten na elke toernooi/trip... Gaat helemaal goed komen. Het was erg gezellig bij Ly thuis... maar ja zonder jullie nooit gezellig genoeg. Had eerst gefietst... en wel een heel richting Noordwijk, natuurlijk wind tegen en terug ook weer... was helemaal naar de Kl*** maar goed, was verder wel lekker weer, af en toe een beetje kramp in de voeten. Vandaag voetbal bij Linda gekeken en daar ook gegeten... Nederland 2-0 gewonnen en Italië is ook door. Kinheim de 1e Europcup wedstrijd gewonnen... ze stonden 4-0 voor in gelijk 9, maar het werd nog ff spannend is 4-3 geworden. Nou en dat was mijn dag.
    Love you en tot heel snel
    Sabje

  • 18 Juni 2008 - 16:52

    RIA HARSKAMP:

    HOI BECKY
    WAT EEN VERHAAL ZEG ALLEEN AL DIE ONWEER EN DAN OOK NOG TORNADO`S VRESELIJK TOCH MAAR WEER GAUW TERUG NAAR DAT KLEINE LANDJE IK MIS DE SOFTBAL WEL HIER HOOR ZAL BLIJ ZIJN ALS JULLIE WEER VEILIG IN NSEDRLAND ZIJN JAMMER DAT JE MAAR EEN WEDSTRIJD HEBT GEWONNEN MAAREEN SLECHTE
    MAAR ALS JE AL DIE ENGE DINGEN HOORT BEN JE NATUURLIJK OOK NIET ONTSPANNEN IK WENS DE HELE GROEP EEN GOEDE TERUG REIS EN BEN HOPELIJK WEER GAUW BIJ DE WEDSTRIJDEN VAN SPARKS GROETJES RIA

  • 20 Juni 2008 - 20:17

    Mama Soumeru.:

    Tijd voor een updaye dochter?
    Veel succes straks weer, ga voor de winst de laatste 2 zou leuk zijn.
    X en welterusten. Loves

  • 29 Juni 2008 - 02:50

    Zwembadhitter:

    Was ik het niet aan het vertellen, waardoor je het warm kreeg? Ow nee je weet in welke staat ik zit!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 129490

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: