Dag 1... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Dag 1... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Dag 1...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

03 Juli 2009 | Canada, Vancouver

Nou mensen, na een lange tijd ben ik er weer hoor, ben er natuurlijk al die tijd wel geweest ik heb jullie alleen niet op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen :) maar goed…we zijn weer op pad hoor… :) Momenteel bevind ik mij in Vancouver, Canada. Het zonnetje schijnt, de mensen zijn aardig en over 2 dagen begint het toernooi, de ‘Canada Cup’ Heb hier al een aantal keren gespeeld en vind het een super mooi/leuk toernooi.

Gister vertrokken wij richting Vancouver, gelukkig een rechtstreekse vlucht, (heb toch altijd zo’n hekel aan overstappen heh) we hadden allemaal ons eigen tv-tje en wel 50 films om uit te zoeken…(natuurlijk geen Transformers :| beetje jammer)

(Bedenk me nu net, dat ik mijn wachtwoord voor .waarbenjij.nu niet meer weet hahah) maar goed, ik tik maar gewoon door…hahah…kneus…

Geen Transformers dus, dus ik moet hier maar naar de film :)
De vlucht ging voor mijn gevoel super snel, hoewel ik alleen maar een uurtje heb geslapen (alleen het 1e uur) ik heb lekker gegeten, lekker rijst met kip!! En verder wat films gekeken, ging allemaal helemaal goed…Bij aankomst kwam ik een oude bekende tegen, Tom heet hij, hij is 1 van de chauffeurs tijdens ’t toernooi en zie hem nu voor de 4e keer, ik kreeg een dikke knuffel van hem :) dat zijn toch echt super leuke dingen hoor! Bij aankomst ff lekker een douche gepakt en toen gegeten…mjammie…lekker pasta en groente etc…en toetjes natuurlijk!!!! Mjammie…ik hou ervan. Daarna meteen mijn bed in gedoken…heb geslapen als een uhmm…’beer tijdens zijn/haar winterslaap’ (is vast een eigen verzonnen gezegde, maar boeiend, jullie begrijpen mij) ik denk dat ik rond 21.00 in slaap viel (met de afstandsbediening in mijn hand) en ergens rond 5u moest ik ff plassen, (dit deed ik ook slapend geloof ik) en daarna heb ik tot half 8 geslapen, toen ging de wekker. Heerlijk man…ben nog steeds moe, maar dat mag de pret niet drukken :) Om 10u zijn we 2uurtjes gaan trainen, heeeerlijk weer…zonnetje schijnt en het is lekker droog dus ik kan helemaal los gaan zonder zweet :) dat vind ik mooi hoor hahah…
Daarna lekker geluncht en toen ff gedoucht en geshopt :) ja jah…de Mall is om de hoek dus zijn maar gewoon meteen los gegaan “why wait?” Channie heeft een nieuwe zonnebril (Oakley) en weet ik veel wat nog meer :) oh…nieuwe sokken, daar is ze zeer content mee, heb het haar al 5x horen zeggen “leuke sokken heb ik gekocht” verder heeft ze 2 shorts (1 voor mij, want de 2e was gratis hahah) gekocht en 2 shirtjes (die beiden te klein zijn) en een vest, die ik overigens ook heb gekocht (een paarse) die laten we bedrukken :) Karin (ander kamergenootje) heeft een t-shirt gekocht die ze laat bedrukken en ook een bril (Oakley) en ook 2 shorts etc. en ik dus een vest en dus een short (die Channie dus had gekocht) en verder niet veel bijzonders…
Daarna ff gegeten, Taco Bell…en weer terug gegaan naar het hotel, zo’n 3 of 4 uur later :) Oh…training ging ok :) niet geheel onbelangrijk haha…was nog wel een beetje wiebelig maar na een uurtje ging ’t goed!!

Nu dus ff aan het i.netten…kan alleen gratis beneden, op de kamer is het allemaal best prijzig dus ga maar gewoon beneden zitten.
Oh, zitten trouwens op kamer 311 das toch een mooi nummertje.

Verder nog niet heel veel meegemaakt en gedaan en ik ben ook niet echt gemotiveerd :) dus ik ga zo stoppen, beetje opruimen en dan slapen…ben er wel weer klaar mee voor vandaag :)

IK HEB ER ZIN IN…vind de Canada Cup altijd een SUPER toernooi.

Tot later…

  • 03 Juli 2009 - 05:57

    Fred:

    hoi becky, ben blij dat je ons weer leuk op de hoogte gaat houden, altijd leuk om je berichtjes te lezen. hoewel ik nu al een berichtje van chantal heb gekregen over haar inkopen dus dat was erg snel hoor van haar, haha, gaat ze dat volhouden....

    xxx

  • 03 Juli 2009 - 06:02

    CES:

    Hey Becky, leuk om zo weer wat van je te horen. Veel plezier en succes!

    Groetjes Carolien

  • 03 Juli 2009 - 06:27

    NoN:

    Ey bec..

    hoorde van moeders dat je weer sight seeging(engels is echt zuper goed) helemaal top, veel fun en geniet ervan...en natuurlijk winse...

    dikke kus

  • 03 Juli 2009 - 08:29

    Lee:

    Yeeeh, shoppen! En toetjes, mjammie :) Geniet er lekker van en ik blijf uiteraard de verhaaltjes volgen! kussie, ook voor m'n zwagert!

    xx jongste yup

  • 03 Juli 2009 - 09:20

    Marjo Soumeru:

    Leuk weer je verhaaltje.Al weer heel wat gedaan op dag 1 haha, fijn dat het eten goed is, niet onbelangrijk en dat er een Mall is hihi. Hier vallen de mussen ongeveer met ons dood van het dak, wat een hitte. Hoop dat het bij jullie wat aangenamer is. Ik heb gisteren een Jeans gescoord, natuurlijk een harem model. Dus hadden ook een mall avond, Chis een nieuwe bekikmie, een blouse een truitje met vleermuisgevallen en een korte broek maar die was te klein. En lekker ijs gegeten in town waar het mega druk was. Waren gisteren naar IJmuiden bootjes kijken< Not, veel te warm, we hebben onder een parasol gezeten met vader en Chis en Miq in het water, een uurtje en toen weer naar huis, veel te heet en Miq had savonds feest op school.Ik wou maar ff zeggen dat ik ook kan schrijven, maar jij doet het leuker, haha, ga genieten en veel succes met de wedsrtijden hoop dat het heel gezellie wordt. Ditte Tus vanuit Haarlem The Hottest Town today.
    XXX Van Vader en Me en je zus uiteraard maar die zal zelf wel wat schrijven ook. Doei Later.

  • 03 Juli 2009 - 09:55

    Moto:

    Geen Transformers??? Nah wat een amateursvliegtuig!!! Nah, als ie maar in de lucht blijft hè ;)

    Ik zag dat mien moeder alles al verteld heb, dus hoef ik da niet meer te doen hè. Skeelt weer.

    Ik ga ff een stukje hardlopen. Zou eigenlijk trainen in Almere, maar ik heb toch heul geen zin om zo'n anderhalf uur heen en anderhalf uur terug te reizen.

    Oh we hebben een elektrische vliegermeppert. Die mept zelf vliegen neer, hoeven wij niets voor te doen, ahaha, yeah right. Je moet wel zelf achter die vliegen aan racen, maar als je hem hebt, dan dzzzttt...ge-elektrocuteerd, mooi man. Zie je ze helemaal vonken, ahaha...vind ze mooi hoor. Gister nacht had ik een harde zoemende mug op de kamert. Hij zat niet eens bij mijn gezicht, maar ik hoorde hem toch zoemen als een gek. Ik licht aan, dat ding gepakt & op jacht hoor. Opeens zag ik hem, ding ertegen aan & ddZZzzzT, doodtemaat!! Lekkuhpuhhh...een beetje mij wakker houden, midden in de nacht. Dan vraag je erom hoor.

    Ok doei!

    X

  • 03 Juli 2009 - 13:50

    Juut :

    Ey Becks,

    Leuk om je verhaaltjes te lezen...Hoop dat jullie een super leuk tournooi gaan hebben...
    Toch wel beetje raar dat ik normaal altijd in de buurt was van je verhaaltjes en nu voor t eerst niet...haha
    Suc6 kick butt en greetz aan Chantie!
    Kus Juut

  • 03 Juli 2009 - 20:12

    Opper Yup:

    Ha Yuppie,

    Das raar... je bent zo lang thuis geweest en ineens ben je weer ff weg... pfff... vin da maar niks, maar ja dat hoort bie oe. Heb lekker gado gado gegeten bij jou thuis en was erg letter. Werk is druk. Dana was vandaag op gesprek geweest en zou maandag beginnen. Belt ze me een kwartiertje later... "Sab, sorry, maar ik kan woensdag al onder het mes, dus ik kan niet komen werken... Vet jammer, had wel een paar handen kunnen gebruiken. Maar het is wel heel fijn voor haar dat ze woensdag geholpen wordt i.p.v. 6 augustus. Toen zeiden de baasjes is Chissa niks?
    Chissa moet wel weer beginnen bij Ikea maandag, maar overal is een oplossing voor.
    Blijft een familie bedrijf hoor...
    Ik ga spelletje doen op de DS.

    Love you
    je yuppie

  • 03 Juli 2009 - 21:22

    Elliebel:

    Beckster! Leuk om je verhaal te lezen! Wel gek om er nu niet meer bij te zijn. Heel veel succes jullie allemaal en een dikke kus vanaf curacao!

    Tjilmoot ;-) x

  • 04 Juli 2009 - 05:47

    Indisja Anna En P.B :

    hallo tante Becky, succes in Canada en ook veel plezier maar zo te lezen gaat dat wel lukken. Weet u papa zijn 2ling broer zit ook in Canada. Alleen weet ik niet meer waar. Anyway Good luck! x van ons!

  • 04 Juli 2009 - 05:53

    Indisja Anna En P.B :

    Ow tante Chanti! Sorry! U natuurlijk ook succes en veel plezier daar en met uw nieuwe sokken. Kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 129457

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: