USA-NL 7-0… - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu USA-NL 7-0… - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

USA-NL 7-0…

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

05 Juli 2009 | Canada, Vancouver

Nou mensen…game 1 hebben we gehad…

Vanmorgen moesten we op tijd op om te ontbijten…we moesten op tijd naar het veld, om 10uur gingen we weg om op ’t veld foto’s te laten maken etc. daarna moesten we aan de w-up beginnen, toen we erachter kwamen dat we het materiaal waren vergeten…niet geheel onbelangrijk zo voor ons 1e wedstrijd, maar we konden ons goed redden, aangezien iedereen zo’n beetje een bal in haar tas heeft dus we konden wel gewoon beginnen :) Paul is snel de spullen gaan halen en ’n half uur voor de wedstrijd waren we weer helemaal compleet…ballen/helmen/team :) check!

Vandaag mocht ik dus starten tegen de USofA…ik weet nog hoe ik me voelde tijdens de Spelen, slap als een noodle :) nerveus mensen, wow…en vandaag voelde ik me redelijk ontspannen…wel wat nerveus in het begin maar toen ik de 1e slagvrouw aan slag zag staan dacht ik…ach…wat kan mij het schelen…ik ga gewoon lekker gooien!! :) Nou…’t ging op zich niet heeel goed…haha…maar ook nie heel slecht, kreeg wel 7 runs tegen in 5 innings maar hield ’t de 1e 3 innings nog best redelijk vol, die meiden zijn zo ongelooflijk snel heh, ze hebben de bal amper aangeraakt of ze staan al fluitend op ‘t 1e honk, vind het toch wel koel om te zien hoor, gewoon echt niets aan te doen…Oh, mijn hoogtepunt van de dag…ik gooide 1 strike out, en wel op (voor de kenners onder ons) Jennie Finch…jah jah…hahah…ze swingde mooi over mijn change up…hahaha…lekker voor d’r!! Bij hun gooide Cat Osterman, zij gooide de finale tijdens de Spelen en tijdens het WK het jaar daarvoor…dus niet de minste…ons Gozie (Nathalie Gosewehr) sloeg mooi ff een hit (de enige) op haar, dat vind ik toch KOEL gek…verder had ze ’n super goeie vangbal in ’t outfield en ons Arie (Areke Spel) ving er ook 1 super mooi, jah…verdedigend hebben we echt wel goed gespeeld, alle nullen die we konden maken werden gewoon gemaakt…en dat voor de 1e ‘echte’ interland voor een aantal van ons…toch koel hoor…

Voor de wedstrijd start, worden onze namen genoemd, nou…je kunt wel raden dat er een aantal leuke versprekingen komen, want er zitten toch een aantal aparte namen (voor de mensen hier in Canada en straks ook in de States) bij…ik geef een voorbeeld: Kirsten Schele werd Kirsten Sjiel, Meike Witteveen werd Mieke Wittevien, Chantal Versluis werd Chantal Versloewies en de rest ging eigenlijk best goed, waar ik toch best verbaast over was eigenlijk :)

Maar goed, na de wedstrijd zijn we nog ff blijven hangen, Chan en ik hadden ff de schaduw opgezocht want wat een bloedhitte, of nou…op zich valt ’t wel mee maar de zon is hier wel volop aanwezig en daar was ik wel ff klaar mee, ben aardig verbrand op de wangen :)
We hadden ff lekker een hotdog gegeten…en daarna Canada-Venezuela gekeken, om 5 uur (we waren er al rond 10.25u) mochten we eindelijk naar huis…daar lekker ff gechilled op de kamer, de shirts gewassen en ik heb ff bij Anouk (de fysio) op de tafel gelegen, ben ook de jongste nie meer heh, dat ga ik voelen…beetje stugge hammie, dus daar heeft ze ff flink in zitten knijpen…pijn is fijn…
Daarna ff gegeten, pasta met salade en garlic bread, mjammie…just like home… :) Maar thuis is het toch altijd lekkerder hoor, vooral wanneer je thuis komt na een lange dag trainen en Chis lekker heeft gekookt…hmmm…dat zijn de mooie/lekkere dingen!!! Maar goed…ik dwaal af…

Net ff mijn nagels gelakt en ga zo lekker slapen…ben moe van de hele dag op ’t veld in de zon hangen…
Morgen hebben we Canada om 13.00u en daarna de openingsceremonie, dat wordt weer een lange dag op ’t veld. Gelukkig hoeven er morgen geen foto’s gemaakt te worden dus kunnen we lekker tot 9u slapen :) jeuhhh…uitslapennnn!!!!

Tot snel…ik ga lekker slapen…

Doeiiiiiiiiiii

  • 05 Juli 2009 - 07:33

    Fred:

    hoi, nou dat hebben jullie gehad, de kop is er af.kan nu alleen maar beter gaan.
    veel plezier.

  • 05 Juli 2009 - 08:28

    Opper Yup:

    hallo yuppie,

    We waren de wedstrijd een beetje aan het volgen en zagen dat er 1 hele hit was geslagen... Go Naat! Verder zagen we dat het 7-0 was geworden... Ah de kop is eraf en er zijn een heleboel nieuwe meiden die allemaal nog moeten wennen aan de interlands... Mooi dat het verdedigend allemaal lekker liep. Miquel en ik hebben vannacht in je huis geslapen als verrassing voor papa en mama, die gaan zo terug naar huis. Daarna weer off to the beach, aangezien vanaf morgen regen wordt verwacht... En gewoon weer gewerkt moet worden... Succes tegen Canada vandaag en tot je volgende verhaal.
    Kussie uit het nog zonnige Haarlem

  • 05 Juli 2009 - 09:40

    Moto:

    Goed van Jenny Finch man, mooie dingen. Jammer dat jullie verloren hebben, ging het goed met je been? Kon je wel je ballen gooien? Deden ze wat ze moesten doen? Op de Spelen was al duidelijk dat Amerika een goede slagploeg is, ze sloegen op alles, te hoog, te laag, te links, te rechts, maakt niets uit.
    Ik lig nu ziek op bed, papa & mama zijn net een half uurtje weg :-( Sab & Miquel hebben hier vanacht gelogeerd. Was gezellig, alleen geen oog dicht gedaan, omdat ik dus niet lekker ben :-(
    Oh hihi, fijn dat je lekker aant eten bent & dat het je aan thuis doet denken :-D

    Nou succes vandaag tegen Canada..

    Liefde X

  • 05 Juli 2009 - 13:09

    Mama:

    Nou wij zijn weer in het bloed hete Oldenzaal, zweet peentjes dus leef met je mee hihi. Alleen kunnen wij blijven zitten en drinken en jij niet das wel ff een veschil.
    Ik vind USA 7-0 nog netjes en dat voor de eerfste wedstrijd.
    Zowiezo niet te veel pieken daaro, want de EK is belangrijker, denk maar aan vroegere tijden.
    Nou veel succes en plezier en we hebben lekker geslapen op jullie bed.
    Dikke kus en tot volgende verhaal. Love You both.

  • 05 Juli 2009 - 18:48

    Moeders:

    hey mensen wel ff schrijven hoor het moet weer naar de 25 per dag haha.

  • 06 Juli 2009 - 07:46

    Kimmer :

    Danoontje ...Power !!!
    Mevrouw Finch op 3 slag !!!

    X

  • 06 Juli 2009 - 08:42

    Ikkuhh En....??:

    Becks!

    Miss u! Ennuh....7-0 tegen USA en niets om je voor te schamen hoor en je hebt gewoon Jennie Finch op een strike-out!! Topperrrrrr!!

    Kus
    "zij die niet genoemd mag worden".

  • 06 Juli 2009 - 10:10

    Indisja :

    Lieve tante Becky idd kop is eraf. Volgende x beter.

    We houden het in de gaten.

    Kus Indisja

  • 06 Juli 2009 - 20:54

    Mamsie:

    Zo 1ste winst in de pocket, lekker hoor. Tot je volgende verhaal en liefs voor jullie daaro.
    X moeders

  • 06 Juli 2009 - 20:55

    Mamsie:

    En succes tegen Australie. Die moet ook nog vandaag man man, je moet het toch allemaal maar doen met zijn allen.
    Tot morgen weer hoop ik met een nieuw verhaal.
    XXX ook voor Chant.

  • 06 Juli 2009 - 21:46

    Opper Yup:

    hi yuppie,
    Gefeliciteerd met jullie 1e overwinning. Zo te zien heb je wel lekker gegooid! Ben trots op je? Ben benieuwd naar je nieuwe verhaal. Hoe gaat het met Chantie?
    Miss you

  • 07 Juli 2009 - 20:12

    Mamsie:

    Jammer van Australie, maar tegen een paar homeruns doe je niets he. En zelf nie slaan wordt ook neks haha.
    Maar op naar de volgende tegen Canada maar weer.
    Ik gaan slapen. Tot morgen. Succes zo love You.
    Hebben net afscheid van Michael Jackson gekeken, was mooi en kippenvel.
    XXXX

  • 07 Juli 2009 - 20:12

    Mamsie:

    En met de oogjes nog half dicht is ook lastig. Wat een tijd man.

  • 21 Augustus 2009 - 12:58

    Mamsie:

    Lekker vanmorgen hoor. En dat met de ogen half dicht, was weer een vroegertje, maar dan kennen jullie nu slapen haha en ben je vanavond weer fit voor weer terrasvogels.
    Heel veel succes, ken nie wachten tot het 8 uur is. Spannend.
    Dikke kus eet smakelijk hoop ik en welterusten voor nu.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 129483

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: