Sorry, 't duurt ff... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Sorry, 't duurt ff... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Sorry, 't duurt ff...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

11 Juli 2009 | Canada, Vancouver

Sorry mensen, daar ben ik weer een keer, het duurt ff maar dan heb je ook wat...of misschien ook niet hahah, moet ff nadenken wat er allemaal is gebeurt afgelopen dagen!! Ik denk dat ik wat dagen/wedstrijden mis, sorry daarvoor, ik weet 't ff echt nie meer, begin maar bij:
Venezuela - NL 2-4...
Dit was me toch een dag mensen...lang...langer...langst...het was een regenachtige vroege dag, we moesten officieel om half 10 spelen maar dit werd 'n uurtje uitgesteld toen we daar aankwamen. Nou...'t veld lag erbij of het wel 2 dagen uitgesteld moest worden, wat een water zeg. Dus wij wachten...en nog meer wachten...en nog meer wachten...nou...uiteindelijk stonden we om half 1 klaar om te beginnen :| is toch nie normaal?! Gelukkig zaten we droog maar toch...Wel weer een puike wedstrijd die we wonnen, das toch altijd leuk :) dan is softball best leuk :)
Tegen de avond speelden we tegen de USofA...deze verloren we met 8-0...ik vind dat hun vals spelen...'t is gewoon niet leuk haha...zij zijn zo ongelooflijk snel heh! De bal is nog niet gegooid door de pitcher en ze zijn al safe of 't 1e honk en stelen meteen 't 2e honk erbij haha...(ietwat overdreven maar dat ff terzijde want SNEL zijn ze echt wel, haha...dat rijmt) 'T blijft gaaf om te zien hoor, tuurlijk wil je niet zo verliezen en tuurlijk wil je zelf ook een goeie kans maken tegen hun maar op dit moment zijn hun gewoon echt beter :) en zo solide als zij spelen is gewoon iets om je aan op te trekken. Je moet wel foutloos spelen en snel handelen anders redt je het gewoon niet, dus hoe je 't ook wend of keert, wij worden hier alleen maar beter van. Laat ik vooral niet vergeten dat hun geen machines zijn en ook gewoon fouten kunnen maken. Ons Channie die legde ff een buntje neer, was safe op 't 1e honk, zij gooide de bal langs 1 en Channie was mooi safe op 't 2e honk en dit allemaal in 1 actie...dus ook zij zijn gewoon mensen...gelukkig... :) ging er bijna aan twijfelen :)
Australie - NL 1-0... :|

Gisteren was weer een enerverende dag. Tuk, Chan, Kos en ik gingen weer de was doen...man man man, wat een was hadden wij met ons allen zeg. Maar goed, wij met Paul in de auto naar de wasserette...ik liep naar binnen en 1 van die vrouwtjes kwam me al lachend en zwaaiend tegemoet, super schattig...We hadden 8 machines vol, en zoals ik wel vaker heb gezegd, alles is hier groter dan in NL, zo ook de machines, dus kun je een beetje bedenken hoeveel was we hadden. Maar goed, ondertussen ff naar de Starbucks geweest en toen weer terug. Ken je die reclame van dat jochie die verteld dat hij vroeger altijd bij zijn moeder ging kijken als ze de was ging doen en dat ie dan bleef kijken?? Nou...zo zaten wij er gister ook bij hahah, super grappig...alles volgen wat er in die machine gebeurde..haha...ik vond het wel grappig haha :) ANYWAY :) Daarna hadden we meeting en lunch, toen op naar 't veld. Ik wist dat ik moest starten en was een beetje bang voor mijn vorm want ik was een beetje opgefokt omdat ik zo druk was geweest in de ochtend en een beetje een opgefokt gevoel had en normaal gesproken heb ik dan ff nodig om tot rust te komen en me weer te kunnen focussen, maar gisteren ging 't goed :) gelukkig want Australie is niet de minste slagploeg. We speelden weer een puike wedstrijd. Aussie en NL konden beiden niet scoren, tot de laatste inning, toen scoorde Aussie :( man...baal er nog van...maar goed...'t is goed dat we met ons allen een hele goeie verdedigende wedstrijd speelden!!! Channie werd overigens nog gespiked (spikes in haar scheen) op 't 2e honk :( moest mooi gehecht worden na de wedstrijd, 5 hechtingen erin...arm kind...wel koel om te zien maar wel zielig :| Meisje was overigens hartstikke uit op 't 2e honk :) ghahaha...lekker voor d'r!!!

Nou goed, dit was 't weer zo'n beetje!!! Ik moet nog een verhaal tikken over vandaag!!! Komt er aan, nu eerst lekker eten!!!

Tot laterssss...
Ciaoieeee...

  • 11 Juli 2009 - 05:56

    Mamsie:

    Hey je bent er, leuk zoveel was, maar jij houd van wassen he dat scheelt.Hihi
    En nie mooi voor Chant, kan ze er mee spelen?
    Dikke kus van ons.

  • 11 Juli 2009 - 06:34

    Moto:

    Vond het leuk om je gister eindelijk eens te spreken, alleen onderwerp was minder spannend.

    Mooi, zwaar & gezellig weer.

    En, wow wat een was. Je zou het maar met de hand moeten wassen :-S Hebben ze dan ook van die grote drogers? Die vrouwtjes maken een goede winst door jullie ;) Kan me trwns voorstellen dat je er de pest in had, dat je hele dag bezig bent geweest met de was & vervolgens ook nog moet starten. Gelukkig ging het goed.
    Ben nu onderweg naar de Ikea, wat een gewerk allemaal..

    Nou, ga ff verder met mijn ontbijt op peuzelen. Vanmiddag gaan we trouwens naar NEMO (nee, niet het fisshie) in Amsterdam, ben benieuwd, Miquel wou niet naar de Vlootdagen in Den Helder, liever naar NEMO, vooruit.

    Ok, doei..X

  • 11 Juli 2009 - 08:36

    Marjo:

    Fred leuk dat je de fotolink doorstuurd. Blijven we een beetje bij. Groeten en fijn weekend.

  • 11 Juli 2009 - 23:36

    Opper Yup:

    hi yuppie,

    Jammer van de laatste wedstrijd... Ik ben ervan overtuigd dat jullie gedaan hebben wat jullie konden!
    Ben zowiezo trots op jou!!!
    Wij zijn vandaag naar Nemo geweest en dat was erg leuk, maar ook vermoeiend... Daarna hebben we lekker gemc'd en toen lekker naar huis en hebben we een paar films gekeken en gesnoept... Nu is het al ver over onze bedtijd, maar ja... Het was echt super gezellig.
    Ik mis je zusje en Chantie ook... Kom maar snel weer ff thuis.

    Love you
    Sabje

  • 12 Juli 2009 - 11:14

    Mamsie:

    Jammer, maar met dit bijna nieuwe Team en weinig ervaring voor de meesten op dit internationaal niveau hebben jullie denk in niet slecht gespeeld over het algemeen. Oklahoma wordt vast iets beter en op de EK gaan jullie knallen en dat is het belangrijkste.
    Nogmaals goeie reis morgen en ditte tus voor jullie.
    Hoe ist met Chant haar been.

  • 12 Juli 2009 - 17:43

    Maaike:

    Een andere mamsie, maar eentje die ook trots is op jullie en nieuwsgierig naar Chantal's been. Veel pakplezier (of hoeft al dat snoep niet meer mee?) en een goede binnenlandse vlucht (klein vliegtuig?)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 129479

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: