Laatste dag en dag 1... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Laatste dag en dag 1... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Laatste dag en dag 1...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

15 Juli 2009 | Canada, Vancouver

Jaaaah daar ben ik weeeer...Zo, ff een verslagje van ons laatste dag in Canada en 1e dag in Oklahoma (waar de zon zijn werk goed doet)

Laatste dag:

Op ons laatste dag moesten we zeer vroeg op, uurtje of 6 geloof ik, laatste spulletjes pakken en lekker ff douchen etc. (wat je normaal altijd doet wanneer je opstaat)
Beneden wachtte onze host family om ons uit te zwaaien, boeeeh...ik haat afscheid nemen heh, bah...hopelijk gaan we volgend jaar weer terug, ben gek op de Canada Cup!!
Op het vliegveld moesten we ook afscheid nemen van onze chauffeurs :( ook niet leuk, kreeg nog zakjes snoep mee :) vraag me af waarom :)
Op 't vliegveld lekker ontbeten...waffles met aardbeien en slagroom, kijk...dat is nog eens een ontbijt...toch eens vragen of ik die thuis niet een keer op bed kan krijgen :)
Zoals gewoonlijk was mijn koffer dik te zwaar, (komt door alle dingen die ik mee neem voor iedereen hihie) en voor 't eerst deden ze super moeilijk, dus heb wat spullen bij Chant en Nadine moeten droppen...lief van hun!!
Nou, eenmaal bij de duane werd ik er weer tussenuit gehaald, zoals gewoonlijk, moest ik weer uitleggen waarom ik 'n visa had aangevraagd en waarom ik nooit gebruik ervan heb gemaakt, bladiebla...eenmaal daaruit gekomen, moest mijn tas door een swipe controle, (gaan ze met een doekje over je tas, dat doekje doen ze in een apparaat en die kijkt dan of er niets chemisch in zit of zo) nahhh...en of dat niet genoeg was, werd mijn laptop ook nog geswiped....nahhh...toen was ik wel klaar met alle extra controles etc. zo gevaarlijk zie ik er toch niet uit of wel soms?!!
Uiteindelijk kon ik rustig plaatsnemen in 't vliegtuig, heb ik ff ge-dst en ben toen snel in slaap gaan vallen :) ik hoorde "ding donggg" "bladiebla, delayed, thunder, turbulence (of zoiets) in noodgeval bladiebla" toen ik dat hoorde ben ik maar gaan slapen, want had geen zin in turbulentie, onweer, zuurstofmaskers etc. dus heb heerlijk geslapen en de turbulentie gemist hahah...goed he!!
Na een overstap in Denver, waren we veilig aangekomen in Oklahoma waar 't echt bloedheet is, warme wind...bah...ken je dat gevoel, wanneer je achter een bus/vrachtwagen staat, en hij rijdt weg, dan voel je toch die warme lucht van zijn uitlaat? Ken je dat?? :) nou...zo voelt 't hier de hele dag :) wow...das ff wennen kan ik je vertellen...maar...alles went/wend/wendt hahaha...geen idee hoe je dat schrijft!!!
We hebben lekker een grote zwarte bus, vette airco en de stoelen kunnen in de tjilmoot, dus lag lekker onderuit in de bus!!
Na aankomst zijn we naar 1 of ander Mexican Grill geweest om wat te eten, dat moet ook gewoon gebeuren!! Bij binnenkomst kregen we een grote bak met nacho's en salsa...mjammie...en er zat een man aan de bar, die hadden we gevraagd wat 'n beetje lekker was, nou Steve vond denk ik dat we de guacemole uit moesten proberen want hij had voor ons allemaal verse guacemole besteld, dat werd voor ons neus klaargemaakt en was me toch lekker (op de koriander na) mjam!! Super lief van Steve :)
Ik lig overigens weer met Tukkie en Channie op de kamer :) helemaal chill...we hebben wel een hoekkamer, vreemde indeling, absoluut geen privacy, stel, je zit op de wc en iemand komt per ongeluk binnen, dan heb je geen knieen over, zo klein is de wc/douche haha...klinkt alsof we in de douche onze behoeften doen, maar das natuurlijk nie zo heh, ff voor de duidelijkheid!! Verder is onze wasbak/spiegel bijna ook de slaapkamer en de hangkast...naah...'t is echt een vreemde indeling...maaaaar wij redden ons wel!!!

Dag 1...

Vandaag moesten we om half 10 ontbijten en om 11.10u liepen we in de Mall... :) 'Girls gotta do what girls gotta do' :)
Lekker ff een stuk pizza en smoothie gehad en verder gelopen tot we erbij neervielen :)
Chant, Tuk en ik hadden grillz gekocht (van die gouden tanden hahahaha...die zijn me toch vet...hahah...dus wij foto's maken (volgen misschien later) heb in een deuk gelegen gek...haha...Anouk onze fysio kwam nog binnen, die kwam nie meer bij, we stonden al glimlachend met die gouden tanden, pet op, zonnebril op, haar op te wachten...hahah...oh oh oh..humor!!! Had je bij moeten zijn hahah!!
Na die fotosessie gingen we ff kijken of we konden i.netten...nou jah...serieus...dit hotel is best groot, heb maar 3 computers gezien waarvan er 2 bezet waren en die andere alleen maar voor reizen boeken is etc. belachelijk...en er is hier ook nergens een plek waar je gewoon gratis kunt i.netten...vind het ronduit belachelijk...dus nu hebben we maar voor $40.00 i.net op de kamer genomen maar vind het alsnog vreemd!!
Nou goed, we hebben nog wat waffles gegeten en toen moesten we naar de training...
Qua temperatuur was 't op zich best te doen!! We hebben ff 3uurtjes getraind en zijn daarna naar de Mac geweest :) hahaha...maar goed ook want ik was mooi veel te veel afgevallen :( ik zou meer kunnen/moeten drinken tijdens de training, maar als ik dat dan toch vergeet...kan ik net zo goed naar de Mac hahahah...mjammie!!! Sommigen zijn trouwens gewoon naar de Subways (broodjeszaak, en dat zou dan gezonder moeten zijn) geweest hoor... :) sommigen doen nog wel eens gezond hiero :)
Nou goed, dit was zo'n beetje dag 1...Morgen weer trainen, schijnen indoor te gaan trainen...daarna vrije (shop) tijd :) hahaha...ik hou jullie op de hoogte!!!

Tot latersss...
Ciaoieeeee...

ps. best een lang verhaal...hoop dat je het tot 't einde vol hebt gehouden :)
Tjuusssssssssss

  • 15 Juli 2009 - 06:35

    Fred:

    nou vet verhaal hoor.
    nooit te lang en nooit te vroeg. altijd leuk om op de hoogte te blijven.
    en als je te veel af valt kun je wat van mij krijgen hoor......... veel plezier en succes.

  • 15 Juli 2009 - 10:00

    Skonezussie...:

    UHm ik lees alleen maar geshop hier en geshop daar en gekocht dit en gekocht dat...wordt er nog een beetje gesoftbald?!?! ;)

    whahhaa nee hoor buuf, heb je dubbel en dwars verdient, plus USA is natuurlijk het walhalla met de walmart en nog meer van die leuke shoppies! Nou ik zeg geniet ervan in Oklahoma, dont loose too much weight...ish nie gud! En knallen daar op die plaat...LIEFDE!

    <3

  • 15 Juli 2009 - 10:04

    NoN:

    ahaahah ja ik ken dat vieze gevoel wel van die vrachtwagens, bah...
    Verder vermaak je je goed zie ik...mooi kind...

    dikke kus non

  • 15 Juli 2009 - 10:07

    NoN:

    ooh jah bec..je mag rustig wat kilo's van mij hebben, bij mij groeien ze er elke dag bij...never get pregnant...

  • 15 Juli 2009 - 13:19

    Opper Yup:

    Hi hi,
    Natuurlijk heb ik het tot het eind volgehouden... Zijn veel te leuke verhalen.
    Chissa en ik zitten lekker op Bloemendaal bij BLM... Op de fiets... Wilden eigenlijk naar zandvoort, maar hadden zoveel wind tegen dat we bij Bloemendaal zijn gestopt.
    Miquel is met Loesje naar Artis...
    Nou gaan ff zonnebaden.
    Kussie voor Chant en jou en tot je volgende verhaal.
    Love you

  • 15 Juli 2009 - 17:08

    Mamsie:

    Nou ik vond de lengte nog wel meevallen, heb ze langer gelezen haha.
    Mooie dingen weer, had jullie graag met die tanden gezien hihi, gekken. Maar Lol is belangrijk o ni dan.
    Nou trainse speelse en wel drinken hoor meid, anders krijg je zo'n rompel huidje.
    Dikke kus van Your Parents.

  • 15 Juli 2009 - 17:26

    Moto:

    Wow, kon ik maar slapen op commando. Maar zo'n commando was ik nog net niet. Ik val in slaap als ik een film aan het kijken ben en slaap niet, als ik in bed lig :-S Ken je dat??? Sjonge jonge. Lig alleen maar te snurken op de bank zei Sabje :-S hmm...is niet knap als je dat doet!

    Haha, die douane (zo schrijf je dat trouwens :P), je bent de enige ingekleurde met een "vreemde" naam. Dan lijk je al snel op een terrorist, I guess :-S. Ik dacht dat ze je koffer gingen schoonmaken met een doekje, dat had ik dan wel weer netjes gevonden. Ze vonden waarschijnlijk alleen maar stof op je koffert en laptopper of niet?

    Ja kind, wel goed eten hè. En dus vooral niet vergeten dat je moet drinken tijdens trainen, vooral met die warme wind hitte!! Jullie trainers/coaches moeten jullie om de 10/15 min. de tijd geven om te drinken, MOET!!! En dan grote slokken drinken hè! Als jij afgevallen bent en je komt ook nog vocht tekort, kan het maar zomaar ten koste gaan van je prestatievermogen & niet alleen voor jou, geldt voor al je teammates! Zeg dat maar tegen je coach! Je bent aanvoerdert toch! HUP HUP...

    Anders nog iets??

    Van het wknd komt Sabje bij mij, was gister ook hier blijven slapen, gezellig (op de bank geslapen, hihi :| (sorry Sab)), samen met Miq en miskien Dennis. Dan komen jij en Channie alweer thuus :) yessss!!!!

    Nou, dat was het...tot snel. Trainse en shopse strax. Liefde X

  • 19 Juli 2009 - 12:40

    Yvonne:

    Nee hoor, je ziet er echt niet gevaarlijk uit, tenzij jij je boze masker op zet ha ha....wohhhh... veel plezier en succes nog met zijn allen... Lfs. oe tante..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 129480

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: