Dag 2... - Reisverslag uit Oklahoma, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Dag 2... - Reisverslag uit Oklahoma, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Dag 2...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

16 Juli 2009 | Verenigde Staten, Oklahoma

Halloooooo...Daar ben ik weer!!

Vandaag was weer een warme dag...
We mochten gewoon uitslapen :) om half 10 ging de wekker pas :) lekkerr...we zijn lekker buiten de deur gaan ontbijten...nou jah 'lekker buiten'...wat een hitte...maar goed, eenmaal binnen is het atijd weer lekker hoor!! :)
Rond 12.00u geloof ik, zijn we naar een indoor faciliteit gegaan, waar ze 6 slagkooien hebben en een infield (overdekt) ja mensen, dat lezen jullie goed, we hebben vandaag binnen getraind :| echt ik heb gezweet, op plaatsen, waarvan ik niet dacht dat ik daar kon zweten :) hahaha...ik had de druppels aan mijn kin hangen, was echt niet normaal...wel redelijk kunnen trainen, pitchers en catchers hebben gegooid en de rest van de groep heeft zo'n 2u geslagen!!! Goed bezig heh!!!
Na de training hak nog steeds zweet hahaha...ik kon nie meer stoppen met zweten!!! Maaaaaar...ik was heel netjes op 't zelfde gewicht gebleven, das postitief toch en nee, ik had geen Mac op, gewoon netjes gedronken!!!! ;)
Tuk, Vis, Chan en ik zijn na 't douchen naar 1 of andere sport winkel geweest. Chan en ik moesten ff een pinautomaat zoeken en iemand wist ons te vertellen dat het wel walking distance was...."walking distance my *piep*" man man...zweten als een otter...voor geld...hahaah...ben ik niet gewend hoor...hahaha...(vind mezelf weer erg grappig...hahah...nou en)

Na 't shoppen ff op de kamer gechilled, daarna meeting en net lekker gegeten, lekker een stuk biefstuk...die was me toch mals...als je je vork erin stak, smolt ie gewoon door 't vlees...mjammie...ik dacht 'ff een goed stuk voor 't toernooi begint' :)
Nu ff douchen, voel me zo klef...bah...en daarna lekker slapen, morgen weer om 8u ontbijten, spelen om half 12 en 19.00u morgen dus wordt 'n hele zware dag...

Ik probeer morgen weer een stukkie t schrijven!!!

Ciaoieeeeeeeeeeee

• 16 Juli 2009 - 05:18

Maaike:

ik krijg het al warm als ik jouw stukje lees (goed geschreven dus!). Ben nu wel blij dat ik thuis ben gebleven. Niets voor mij die hitte. Mevrouw Tuk doet je de hartelijke groeten en leeft met je mee.

• 16 Juli 2009 - 06:01

Fred:

hier ist ook zweten hoor.
    maar morgrn krijgen we onweer en regen, daar hebben julie weer geen last van.
    een heel overdekt infield, toe maar, gekke mensen die US of A'rs.
    maar het helpt ze wel sterk te worden .... jullie worder er dus ook veel sterker van....
    veel suc6 met de komende twee wedstrijden.
    xxx

• 16 Juli 2009 - 06:20

NoN:

Nice nice....dat gezweet krijg j van al dat shoppen...haha :)

have fun en suc6 heute

ciao kus

• 16 Juli 2009 - 06:44

Skonezussie!!:

ZWEET-TEEF...ahahaha ik hoorde al van meer meiden daaro dat het niet te harden was! Maar goed, beter dan regen en NO sunshine denk ik maar...neem een beetje van die warmte hier mee naar toe PLEAAAAASSSSSSEEEE!?

Maar i know hoe vervelend het is om te spelen in zo'n weer, maar ja jij bent een TOPPERRRRR dus komt helemaal goed...Go get Them TIGERRRRR!

LIEFDE

• 16 Juli 2009 - 07:02

Karin:

Ohhh,pfffff, wat een hitte. Voel ook met jullie mee. Wat een sauna! Je krijgt er in ieder geval soepele spiertjes van.

Gelukkig hebben die winkels airco, daarom gaan jullie er natuurlijk naar toe?? hahaha.Gelukkig gaat het uitgeven van geld een stuk makkelijker dan het ontvangen.

Heel veel succes vandaag,

kusjes aan allen.

• 16 Juli 2009 - 08:04

Mamsie:

Hier is het inderdaad een beetje warm en benauwd, maar lang nie zo als bij jullie en wij hoeven niets jullie wel.
    Nou succes en houd het vochtig letterlijk en figuurlijk, luister allemaal goed naar de voedingspecialist MOTO.
    Groeten en tot laaateeer.
    Kus voor allemaal die ik ken.

• 16 Juli 2009 - 09:45

Moto:

Iewwllllll bah, waar kan jij zweten dan, waarvan jij dacht dat je niet kon zweten dan?

Heb je goed gedronken tijdens die natte training???? ;) Ja ik blijf erop hameren hoor!

Viel spaß mit spielen heute! Komt good!

Liefde X

• 16 Juli 2009 - 18:49

Karin:

Whauwwww goed gedaan meiden,
    Gewonnen van Italie...
    en nog wel met 6-2.
    Keurig, nu nog de amerikaantjes.
    Veel succes

• 16 Juli 2009 - 18:53

Mamsie:

Lekker kunnen volgen via gametracker. netjes hoor.
    En jij straks weer tegen USA vermoeden wij haha, je bent weer aan de beurt kind, maar da vin je wel mooi he.
    Als het goed is is Ronda er vanavond.
    Succes en Kussies.

• 16 Juli 2009 - 21:01

Maaike:

Goed resultaat tegen die Europese concurrent! Ben benieuwd hoe jullie USA gaan aanpakken! Succes!