Dag 3 en 4... - Reisverslag uit Oklahoma, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Dag 3 en 4... - Reisverslag uit Oklahoma, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Dag 3 en 4...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

18 Juli 2009 | Verenigde Staten, Oklahoma

Nou, dit wordt vermoedelijk wel een lange want ik moet over 2 dagen gaan vertellen :)

Dag 3...

Spaghettievreters - NL 2-6 :)
Vandaag moesten we echt te vroeg op, (we zijn gewoon echt een beetje moe) om 8u moesten we ontbijten omdat we om 9u vertrokken, omdat we om 11.30u PAS moesten spelen :| is toch vroeg, 't is maar een kwartier rijden :| maar goed, we konden lekker zweten en daarna ff rustig aan doen, dat was ook niet verkeerd :) Maar goed...vandaag was een heerlijke dag, warm, maar wel gewoon te doen :) heerlijk.
Super goeie wedstrijd gespeeld...Sten super gestart en Dag goed overgenomen, de Italianen hadden gewoon geen antwoord op hun werpen :) mooie dingen. En wij wel op hun (tot nu toe, want je weet nooit wat ze nog achter de hand hebben) nummer 1 pitcher :) gahaha...eindstand: 2 voor de spaghettievreters, 6 voor de (overheerlijke) stroopwafels :)
Tussen de middag ff wat gegeten en een tukkie gedaan, hak echt ff nodig :) (wordt oud heh) Toen we wakker werden, hoorden we dat het aan het onweren was, 't was ook aan het stortregenen :| overal waar we komen, gaat 't regenen :| vreemd!!! We speelden gisteravond tegen de USofA...dit was te volgen via ESPN (wat een aantal ook hebben gedaan in NL, super leuke berichten gehad) Maar goed, omdat 't dus zo geonweerd had, was het stroom op 't veld uitgevallen, wat dus betekende dat we nog niet konden beginnen, en omdat het op ESPN uitgezonden werd moesten we op een nieuwe uitzendtijd wachten :| dus ipv 19.00 uur, begonnen we nu om 20.15u :| maar waren we wel al rond 5u of zoiets, op 't veld...lange avond dus. We speelden een goeie wedstrijd, wisten zelfs te scoren en stonden 2 innings lang gewoon gelijk...daarna kwam ik op de plaat en werd 't 5-2, jammer joh :| hmmm...it was not one of my best games maar goed...dus dat :) hahaha...what more can i say!! We hebben gewoon een puike wedstrijd gespeeld, we hebben zelfs 7 innings vol gemaakt (in canada was 't 2x 5 innings) en hebben foutloos en gewoon goed gespeeld, dat je hem dan niet wint, das jammer, maar in de 1e 2 wedstijden tegen USA in Canada, waren we redelijk kansloos, maar nu konden we de 1e paar innings aanvallend meekomen en verdedigend zaten we gewoon dicht, dat zij dikke hits op de juiste momenten slaan, das hun klasse, daarom zijn ze wereldkampioen en nummer 2 van Beijing!!! We worden hier alleen maar beter van!!!
Na de wedstrijd kwamen we aan in het hotel, toen begon 't weer met flitsen en regenen :) goeie timing toch. Heerlijke dag, 1 win, 1 verlies, goed gespeeld, 't weer was heerlijk...wat wil een ball player nog meer?? (jah...2 wins natuurlijk, maar goed...die komen echt nog wel) Eindstand: Hamburgervreters 7, klompendragers 2!!

Dag 4...

Vandaag moesten we WEER vroeg op heh :( om moe van te worden...(te worden? ik ben gewoon al moe, daar hoeft niets meer voor te gebeuren) Tuk, Chan en ik gingen iets eerder ontbijten, zodat we iets langer de tijd hadden, (ik wordt te dun en moet gewoon ff flink gaan eten) mijn roomies zijn solidair met mij en dus zaten we om 7.50u aan het ontbijt...zijn toch serieus geen tijden?! Om 9u, hup, bussie weer in, ff de oogies gesloten en toen mochten we weer de zon in...'t was weer een heerlijk temperatuurtje, hierin kan ik me wel vermaken.
We speelden een pittige wedstrijd tegen de Aussies, kwamen zelfs 1-0 voor, maar konden 't helaas niet dicht houden, Dag hield 't goed dicht maar ik ben de scherpte ff kwijt, in de laatste inning was de koek echt ff op...ik wordt echt oud!! :| ook dit hoort er weer bij...'t is niet leuk, kan ik je vertellen, ik haat verliezen en ik haat 't helemaal als ik er niet alles uit heb kunnen halen...(ik heb echt wel alles gegeven, maar grrrr...dat is niet genoeg op dit niveau)
Tuk en ik hadden nog ff een droom moment samen in de bullpen :) we zaten ff op een stoeltje bij te komen (samen op 1 stoel) toen we het ff hadden over vakantie, we zagen ons al helemaal liggen op een strandbedje, cocktailtje, muziekiee, zonnetje, zee, strand, boekie...heerlijk, als iemand naar ons zou kijken, hadden ze ons zo in ons wolkje (boven ons hoofd) zien liggen :) haha...maar toen knapte ons wolkje en zaten we gewoon weer samen op 1 stoel (ieder 1 bil erop) in de bullpen...hahah...'ALWAYS THINK HAPPY THOUGHTS'!! Eindstand: Aussie Aussie Aussie, Oi Oi Oi 6, Kaaseters 1 :(
Na de wedstrijd zijn Tuk, Chant en ik weer de was gaan doen, ik vind het wel wat hoor :) 5 machines vol, 't is me allemaal wat...wassen is leuk, maar die loeft (lucht/stank) vooraf, iets minder :) vieze stink synthetische pakken!! Maar goed, er zat dus een Dunkin' Donuts aan de overkant van de straat, Tuk en Channie zijn wat donuts gaan halen, ik had mijn stoeltje gepakt en ben voor de wasmachines gaan zitten :) haha...vind het wel leuk om naar te kijken (ben ik eigenlijk raar) Toen we de donuts op hadden, waren de wasmachines klaar en hebben we 12 drogers gevuld met die was, na zo'n 25min kwam Chan er achter dat we een wasmachine vergeten waren leeg te halen :| OOPS :) haha...beter te laat dan niet, die ook nog ff snel in de droger en na 1.5u stonden we weer buiten met 3 vet grote tassen, vol met schone kleren :) Goed Bezigggg Roomies :)
Na de was zijn we nog ff naar de mall gegaan en kregen we van ons taxi chauffeur de tip om bij "The Cheesecake Factory" te gaan eten, dus na dat we alle cadeautjes binnen hadden, zijn we daar lekker gaan eten...We hadden zo'n leuke, spontane, uber brede, alsmaar lachende (geen lekker ding verder maar hij was gewoon een heerlijke teddybeer) ober...dat maakte het een leuke/gezellige avond...heerlijk gegeten en als toetje hadden we alle 3 een stuk cheesecake mee genomen...zo kom ik tenminste weer een beetje op gewicht :) Goed Beziggg Roomies!!! :)
Eenmaal thuis gekomen, moesten we nog ff bijkomen van het eten...en daarna zijn we aan onze Cheesecake begonnen, Tukkie had een bananencheesecake iets, Channie een aardbeiencheesecake iets, en ik een chocoladeachtig iets...nou...wilde hem mooi niet delen met Kossie hahah, maar gierig dak was, kreeg dat ding natuurlijk nooit op, dus heb hem maar gewoon gedeeld met haar hahaha...MJAMMIE!!!
Daarna nog ff Kossie haar teennagels gelakt...moet natuurlijk ook gewoon gebeuren... :) hahaha...
En nu lig ik lekker in bed...mijn roomies slapen al en ik wor toch ook wel een beetje moe nu :) Moet mijn rust ook gewoon pakken want ben ook geen 18 meer :( haahaha...

Morgen om 9uur ontbijten en morgenavond spelen we tegen Japan, als ik het goed heb :)

Fijne dag allemaal...en tot laterszzzz...ik ga lekker slapen!!!

Ciaoieeeeeee


  • 18 Juli 2009 - 05:01

    #31:

    Oh...valt nog best mee met hoe lang ie is...gelukkig maar!!! HAVE A GREAT DAY!!!

  • 18 Juli 2009 - 05:55

    Mamsie:

    Ja jammer van de Aussies, maar het wordt al beter. En meis nie te veel zeggen dat je oud wordt, want dan heb je morgen al de eerste rimpels. Zeg maar ik ben jong en mooi haha, wordt je nog mooier van.
    Ga je straks weer volgen helaas nie via TV maar gametracker is oke, alleen zijn de poppies zo klein voor mien oogies.
    Succes weer en tot later. Ditte Tus voor jullie

  • 18 Juli 2009 - 06:28

    Moto:

    We (Sab, Miq, ik) hebben jullie gister gevolgd via play-by-play, super grappig systeem.

    Jammer dat het niet helemaal ging zoals jij wou, maar buiten dat oyd wordt, gooi jij ook het meest, volgens mij & moet je ook nog eens andermans kleren wassen ;-)

    Je wordt idd oud, want je heb in dit verhaal wel tig keer verteld dat je oud bent & niet de jongste... waarschijnlijk vergeet je steeds dat je al eerder hebt gezegd dat je oud wordt :p hihi. Sabje vertelde dat je mooi commentaar had gehad van de commentators van ESPN, maar ook daar werd vermeldt dat jij de OUDSTE van het team bent, ahahaieee..lekker voor je. Krijg je ervan als je jouw 2 zusters altijd pest :p :p lekkerpuh!!

    En Sabje was niet blij dat je bij D. Donutd ging eten, ze was al chagrijnig, hihi..ze was aant skelden op werk, allemaal dingen aant vertellen (ik had werkelijk waar, geen idee waar ze het over had, haha..) in vloektaal :-| hihi. Ze was 's nachts eruit gegaan om jou te zien spelen. Jah..daar wordt je moe van.

    Pfff, je zou maar 7 dagen in de week moeten werken :( Das toch best pittig. Maar vanavond komt die andere yup ook, gaan we lekker samen eten & filmpie kijken, we hebben er 4 gehuurd, hihi. Maar ik denk dat ik eerst ff een tukkie moet doen. ZzZZZzz..

    Heb ik nog meer te melden?? Ik denk niet. Misschien wel, maar via mn tel gaat het té langzaam. Geen zin meer.

    Oh ja, ik kan je niet ophalen & waarschijnlijk ook niet wegbrengen :-( dat vin ik niet zo schön. Dat kan natuurlijk niet hè?!

    Ok, nu heb ik echt geen zin meer.

    Doeggg...Liefde X

  • 18 Juli 2009 - 07:27

    Maaike:

    Het lukt je anders best om je verhalen te vertellen, dus oud? Slechts als "papier"vulling! En rimpels: die krijg ik van de lach, die op mijn gezicht geplakt zit als ik jouw verhalen lees. SUPER
    Ik volg jullie ook met de gametracker (ESPN zit bij ons niet meer in de lijst) maar ik kijk ernaar uit om jullie weer live te bekijken (Valencia!!). Groetjes ook aan jouw roomies die zo solidair zijn.

  • 18 Juli 2009 - 10:46

    NoN:

    Bec,
    Je kunt miss ook wat eerder gaan pitten, en dan valt et vroeg opstaan miis reuze mee...
    je word overigens niet oud, want oude mensen hebben juist geen problemen ermee om vroeg op te staan en ie wa... :)
    Maar leuk verhaal weer...

    dikke kus

  • 18 Juli 2009 - 20:19

    Opperyup:

    Hallo yuppie,

    Leuk verhaaltje weer... het blijft elke keer weer leuk om het te lezen...
    Jammer dat het niet helemaal gaat zoals je wil dat het gaat... Misschien moet je wat meer gooien... hihihi Hoe meer jij gooit hoe beter het wordt toch...
    We missen je hier. Gisteren tijdens het volgen van playbyplay zag Miquel ineens Soumeru het beeldscherm inkomen... hey tante Becca gaat gooien...
    Chissa en ik hebben een film avond. Ly is net weg en we zijn onze laatste film aan het kijken.
    Nou Yuppie's heel veel succes vanavond en ik hou van jullie.

    Opper yup

  • 19 Juli 2009 - 06:25

    Mamsie:

    ja jammer van die stokkievreters. Maar de uitslagen worden al beter en nogmaals de EK is het allerbelangrijkste.
    En eten uiteraard, maar er is genoeg keus daar, geen spinazie maar genoeg ander lekkers.
    Straks Canada nog en dan schiet het al weer op.
    Nog ff volhouden allemaal en dan lekker ff naar Kikkerland(klompen). Vast weer wassen dan haha. Ga je dan ook op een stoel er voor zitten?
    Je zou er aan verslaafd raken he.
    Nou liefs en tot laters weer. Succes straks tegen Canada.
    XXX voor Tuk Chant Kos en jou. En groeten aan de rest.

  • 19 Juli 2009 - 12:29

    Oe Tante Uut Devente:

    Haaaaaiii Liefie, wat maak jij leuke dingen mee, en wat schrijf je leuk... moet je echt eens wat mee gaan doen.. geniet van deze periode.. dikke knuffel Yvonne..

  • 19 Juli 2009 - 18:06

    Ria Harskamp:

    hoi becky toch maar weer een berichtje hoop dat je het leuk vind ik wel om een beetje op de hoogte te blijven hoe het met jullie gaat en de verslagen zijn altijd erg leuk lekker eten en nagels lakken ja dat is grappig om te lezen dat je het ook erg naar je zin hebt er is wel een heel ander team las ik erg verjongd ook dat moet gebeuren en een nieuwe coach graig leuk is dat ik hoop dat je nog een paar leuke wedstrijden hebt en wens je heel veel succes met de meiden groetjes ria ik kijk via espn naar je doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 129686

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: