Dag 5 en 6... - Reisverslag uit Oklahoma, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Dag 5 en 6... - Reisverslag uit Oklahoma, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Dag 5 en 6...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

20 Juli 2009 | Verenigde Staten, Oklahoma

Zooo...daar ben ik weer...had nog niet de tijd gevonden om iets te tikken voor jullie, excuus!

Dag 5...

Vandaag was een indrukwekkende dag, na 't ontbijt zijn we naar Oklahoma City National Memorial geweest, in 1995 vond iemand 't nodig om Oklahoma Federal Building te bombarderen (weet niet of jullie daar iets van kunnen herinneren, ik kon me de beelden op 't nieuws nog wel herinneren) waar 168 mensen omkwamen, waaronder 19 kinderen die daar in 't kinderdagverblijf verbleven :| Och mensen, super indrukwekkend, 't kippevel stond me op mijn hele lijf...we hoorden gesprekken, de klap, we zagen beelden etc. ik krijg er nog de rillingen van. Ze hebben dus een memorial gebouwd en dit was super indrukwekkend, ik ben blij dat we hier ff naartoe zijn geweest.
Hierna zijn we naar Bricktown geweest, hier speelt een minor league team van de Texas Rangers, (honkbal) was te moe om ff door 't stadje te wandelen dus zijn we bij 't stadion lekker wat gaan eten en konden op big screen USA-Canada kijken, dat was wel leuk. USA speelde gister de 1e wedstrijd in 't roze, echt gewoon vette roze pakkies van Nike :) dat vond ik natuurlijk wel wat :) dit was ivm met de borstkanker stichting, ik geloof dat ze voor iedere homerun die ze sloegen $1000,- zouden doneren (zoiets) ze sloegen er 3 :) goed initiatief!!
Toen we thuis kwamen hadden we ff wat rust, lekkerrrrr...ff op de kamer een slowpitch (mannen) wedstrijd gekeken tussen USA-Canada, nou, dat vind ik dus helemaal niets heh, dan wordt er een bal opgetost...echt met een dikke boog en dan staan echt mega brede kerels die ballen ff een oplawaai te geven, man...levensgevaarlijk, ze dragen geen helmen, de catchers geen bescherming :| echt eng. Vreemde regels ook, zo is er een regel: na de 10e homerun, is de volgende homerun een 0 (uitje) dus stel: ik sla de 11e homerun, dan scoor ik dus geen punt maar ben ik uit, das toch raar! Eindstand was iets van 30-24 of zoiets...naaah...dat kan toch niet...En 't zijn echt mega brede figuren hoor, die dit spelen, ik kon 't eerlijk gezegd niet heel serieus nemen...vind het maar gevaarlijk!!
Daarna nog ff een tuna sandwich gegeten, mjammie...en toen moesten we naar 't veld voor Japan-NL. Toen we op 't veld stonden om in te trainen, zagen we ineens super mooie wolken, alsof ze een beetje uitgevaagd waren, Meike zei al dat dit niet veel goeds betekende...nou...ze had mooi gelijk, die mooie wolken werden ineens dikke zwarte wolken en wij werden vriendelijk, doch dringend verzocht om plaats te gaan nemen in de bus, er was onweer op komst... :| naaah...overal waar wij komen is wel regen of onweer!! Nou...dikke flitsen etc...maar op zich viel 't gelukkig wel mee, maar ook dit was wel weer indrukwekkend om te zien zeg...Officieel hadden we om 21.00u moeten starten maar door de onweer liep alles weer uit en konden we pas om 22.45u starten en waren we pas om 00.45u klaar.
We speelden een goeie wedstrijd, kwamen veel op de honken maar konden helaas niet de belangrijke klap geve op de momenten dat wij mensen op de honken hadden (wat wel iedere inning was) jammer wel...we speelden tegen de Olympisch Kampioen :) (te gek dat we daar weer tegen spelen) gewoon echt een puike wedstrijd en de eindstand had zomaar heel anders kunnen zijn als we op de belangrijke momenten wel die honkslag sloegen!! Eindstand: Sushi-eters 4, Woensdag-gehaktdag 1! Om 1.15u waren we weer terug in 't hotel en om 2.00u kon ik eindelijk slapen... :|

Dag 6...

Vandaag moesten we om half 10 weer ontbijten...helemaal gaar aan dat ontbijt, maar goed...moet ook gewoon gebeuren :) daarna een teammeeting en toen nog ff naar de WalMart, nu om écht de láátste dingen in te kopen, denk dat ik nu alles wel heb voor iedereen :) ik denk dat ik nu ook wel overgewicht heb door al mijn spullen voor iedereen :) maar goed...BOEIUHHHH :) ghehehe...Na 't shoppen moet er natuurlijk gerust worden :) lekker met de beentjes van de grond, ff slapen...nou...ik heb echt 1.5u geslapen voor 't vaderland en voelde me kiplekker daarna :) slapen is toch altijd zo lekker he!!
Paul en Marco hadden lekker pasta gehaald voor ons, heb ik mooi in de bus opgegeten :) mjammie...(maar waarom toch altijd zoveel hier heh, dat kan ik toch ammenooitniet op)
Op 't veld scheen 't zonnetje weer goed, had me goed ingesmeerd want was blijkbaar wel een beetje verbrand van de week, heel mijn voorhoofd is aan het vervellen :) hahaha...ziet er niet uit :| gaat mijn lekkere bruine teint...jammer joh :)
Vanavond hadden we Canada, dit was een lastige pot...we speelden niet op de toppen van ons kunnen en dan tjah...maken ze (de toplanden) daar maar al te gretig gebruik van...Eindstand: (wat eten canadezen eigenlijk???) Maple syrup-eters: 9, Stampot-eters, 2 :( bahhh...vond dit geen leuke wedstrijd!!!
Na de wedstrijd kregen we nog 'lunchboxen' met een sandwich, chips en chocolate chip cookie :) Mjammie... :) Nog ff met Arie naar de Starbucks geweest en nu lig ik klaar om te gaan slapen :) of eigenlijk vroeg Channie net of ik bijna klaar ben want ze kan nie slapen met dat getik...snap ik wel!!! Dus ik ga er weer een eind aan breien...morgen laatste dag...weer de Spaghettievreters...en dan inpakken en wegwezen...Woensdag lekker weer ff thuis voor 1,5 dag! Chis, zorg je dat de wasmachine vrij is, dan kan ik de was gaan doen :) vrijdag vertrekken we weer naar Valencia namelijk!! Druk druk druk...
Oke...nu stop ik echt want Channie gaat steeds agressiever omdraaien en zuchten, zielig!!!

Werkze weer allemaal vandaag en tot laterssss...

Ciaoieeeeeeeeee...

  • 20 Juli 2009 - 06:25

    Mamsie:

    Nou de snoep la lekker vol, dat scheelt weer boodschappen voor Valencia haha.
    Nog ff de spaghettie vreters vandaag en dan morgen in de plain back home.
    Stuur ff een sms he want velen van ons zijn inderdaad aan het werk, als jullie er zijn please.
    Veel succes vanmiddag
    en met dit bijna nieuwe team hebben jullie het niet slecht gedaan vinden wij.
    In Valencia gaan jullie knallen, dit waren mooie meetpunten,daar kunnen jullie wat mee.
    ALVAST HELE GOEIE REIS EN KOM ALLEMAAL BEHOUDEN WEER THUIS.
    Dikke kus van hier voor jullie.
    Love You

    P.S Jammer van de vellen moet je maar een beetje voorzichtig scrubben haha, dat scheelt wat. Niet te hard he, anders heb je alles er af liggen en das natuurlijk ook niet the meaning.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 20 Juli 2009 - 07:04

    Mar:

    Hy Beck, Leuk om al die verhalen weer te lezen. Ben ik er toch een beetje bij ;-) Geniet nog van de laatste dagen! Kick some ass....
    Xx

  • 20 Juli 2009 - 08:09

    Opper Yup:

    Dag yuppie,

    Nou ja zeg... Wat een mega snoep kast heb je daar... inplaats dat je dat allemaal op eet, dan heb jij overgewicht en niet je koffer.
    Alle was is thuis gedaan, dus je hebt alle ruimte om jou wasjes te draaien.
    Jammer van jullie laatste poule wedstrijd.
    Ik heb die Hamburgervreters ook in hun Roze pakkies gezien, was inderdaad vet cool.
    Zeg by the way aanstaande woensdag is Spinazie/gehakt dag.
    Succes straks.

    Love you

  • 20 Juli 2009 - 10:14

    Maaike:

    Aan deze kant van de oceaan wordt het in ieder geval wel gewaardeerd dat jij Channies nachtrust even uitstelt. Veel succes weer tegen Italië en ook met het wegwerken van de snoepberg. Veel sterkte met het pakken en verdelen van alle aankopen en het voorkomen van overgewicht en goeie reis terug.

  • 20 Juli 2009 - 13:59

    Moto:

    Abnormaal zoveel snoep jullie hebben, unglaublich! Ben helemaal van mijn apropo (?) door die snoeplade, dat ik niet eens meer weet waar je verhaal overging :S En ons maar de schuld geven dat je overgewicht hebt in je koffert, nou kijk maar eens eerst ff die snoeplade van jullie na hè. Sjiittt...!

    Kom maar snel thuis. We maken spinazie voor jou/jullie!

    Liefde X

    P.s. Oh ja, succes tegen Italy!


  • 20 Juli 2009 - 21:58

    Maaike:

    Goed gedaan! Weer van Italië gewonnen. Hebben zij hun geheime wapen thuis gelaten of zijn wij gewoon sterker?? Verheug me op Valencia, maar voor jullie eerst nog een vermoeiende reis en dan lekker even bijkomen. Misschien tot op Schiphol?
    Groetjessss

  • 21 Juli 2009 - 05:18

    Opper Yup:

    hi yuppie,
    Zo dit toernooi zit er ook weer op. Aan alle uitslagen te zien hebben jullie een paar puike wedstrijden gespeeld en zijn jullie bijna klaar voor het EK!!!
    Maar eerst ff thuiskomen om je zusjes even lekker te knuffelen en de was te doen. Als we vrij krijgen van Roel, dan zullen wij er zijn hoor om je op te halen aangezien we niet zeker weten of iemand anders je komt ophalen... zo als gewoonlijk... Hihihi
    Heb gisteren de hele avond achter de pc gezeten om jullie wedstrijd te volgen maar helaas deed de gametracker het denk maar 2 sec. Dus heb gezien dat het 7-1 was en later liet Chissa me weten dat jullie 8-1 hebben gewonnen! Top...
    Zo en nu inpakken en wegwezen.
    Goeie reis en tot heel snel
    Liefde!!!
    Sabje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 129728

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: