Dag 7 en 8... - Reisverslag uit Oklahoma, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Dag 7 en 8... - Reisverslag uit Oklahoma, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Dag 7 en 8...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

21 Juli 2009 | Verenigde Staten, Oklahoma

Zooo...laatste dagen...

Gister was 't weer gameday...Italy-NL :) zijn toch altijd leuke wedstrijden. Ik was nog niet scherp in de 1e inning maar gelukkig was Gozie dat wel en joeg hem in de 1e inning zo over de hekken :) en so did Vissie, Channie en Kossie!!! Zij sloeg de 8e run binnen om te zorgen voor een eindstand: Tiramisu-eters 1 - Drop(v)eters 8, in de 6e inning dus de wedstrijd was voor de 7e inning al voorbij. Das nog eens leuk winnen...en de scherpte die ik zo nu en dan miste werd opgevangen door de slagploeg...te gek man!! Nou moet ik zeggen dat ik denk dat Italie nog wel met 1 of 2 extra Amerikanen (met italiaans paspoort) op de proppen komt tijdens 't EK, maar dat moet niets uitmaken, wij zijn gewoon goed :)
Tijdens de lunch gingen we naar Panaera Bread, daar hebben Chan, Tuk en ik lekker nog 'n uur zitten kletsen, over hoe wij vroeger waren :) Tuk was net zo'n draak als ik vroeger was :) voor de mensen die mij kennen, die weten hoe ik vroeger was :) ik ga hier verder geen uitspraken over doen hahaha...en Channie was hartstikke lief vroeger, zoals ze nu nog is...
Daarna gedoucht, haren gestijld :) anders had ik dat ding voor niets meegenomen...hahah...en daarna gingen we naar de finale, die ging tussen Australie en Amerika, Amerika won met 3-1 maar vond ze niet heel overtuigend!!!
Hierna wat ingepakt, toen werd ik misselijk en ging ik slapen!!

Dag 8...

Ik lig nog ff in bed maar moet er zo wel uit voor het ontbijt, daarna verder inpakken en WEGWEZEN!!!
Begrijp me niet verkeerd, heb een super goeie tijd achter de rug en we hebben super veel geleerd afgelopen toernooien...en ondanks ons verlies, dat veelal voor is gekomen, hebben wij dit toernooi 't helemaal niet slecht gedaan...en hoewel je veel leert van verliezen, vind ik winnen uiteindelijk veel leuker, dus laten we dat in Valencia maar gewoon gaan doen :) wat jullie!!!?

Gotta gooooo...

Ciaoieeeeeeeeeeee...

  • 21 Juli 2009 - 14:13

    Kimmer :

    Go Dutch Team !!!

    Ik zeg gewoon winnen in Spain !!!

    -x-

  • 21 Juli 2009 - 15:07

    Opper Yup:

    Hup HUp Hup Holland

  • 21 Juli 2009 - 15:28

    Maaike:

    Daar doen we het voor. Heb ik tenminste iets om me op te verheugen al die uren onderweg in de auto. Ik zie ernaar uit, maar voorlopig verheug ik me op jullie thuiskomst!! Tot morgen!!

  • 21 Juli 2009 - 15:29

    Moto:

    Mooi dat jullie weer heeft gewint. Ik heb je gister nog ff via sms "gesproken", dus ik was al op de hoogte van de mooie overwinning en de homers! Mooi man!
    Maar ondanks dat jullie een paar mooie toernooien hebben gehad, waar jullie veel hebben geleerd, ben IK toch blij dat jullie weer ff naar huis komen! Al is het maar ff en ben ik zelf ook niet heel veel aanwezig, aangezien ik jou werk doe en ook nog bij de IKEA, gesloopt, ik denk dat ik met jullie moet mee slapen, hihi... Gute reisse en bis später.

    Liefde...X

  • 21 Juli 2009 - 17:43

    Ria :

    goed zo kanjers weer van italie gewonnen keurig hoor elke keer een stapje verder zolang je zegt dat je nog steeds veel leerd is het goed ga zo door we zijn trots op jullie hoor een goede reis naar huis en ik zie je weer bij sparks groetjes ria

  • 22 Juli 2009 - 17:51

    Mamsie:

    Nou meid blij dat jullie weer thuis zijn ff om te wassen en weer die koffer in pakken en weer snoep kopen, of heppie da nog genoeg.
    Nou nu lekker aan de spinazie en zussies dag, dus ga je maar nie vervelen, probeer voor vrijdag wel of je aanspreekbaar bent hihi.
    Wel te rusten en veel spass vanavond.
    Love You Kus die mama.

  • 24 Juli 2009 - 16:56

    DdP:

    Ik zeg knallen in valencia! Dikke kus meis, blij dat jullie het goed doen en die #$#%# italianen een poepie hebben laten ruiken.
    You go girl
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 129466

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: