Dag 2….hmmm…. - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Dag 2….hmmm…. - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Dag 2….hmmm….

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

26 Juli 2009 | Spanje, Valencia

Daar ben ik weer, hoop meegemaakt en eigenlijk ook weer helemaal niets :) ken je dat?!!

Vanmorgen waren we onderweg naar het ontbijt, toen we onze Amerikaanse coaches de lift in zagen gaan, wij kwamen iets daarna bij de lift en drukten op ’t knoppie, toen hun liftdeur open ging, 1 van de 2 wilde uit de lift stappen omdat ze dacht dat ze al beneden was, tot ze ons zag staan, ohhh man…zo’n super verbaasde blik heheheheh…waren ze vergeten op ’t knopje te drukken…theetantes…hahaha…moet er nog om lachen!!!
Om half 9 was het ontbijt, en die is hier goed verzorgd, lekkere zachte pistolletjes, cornflakes, etc etc. echt wel lekker…
Na ’t ontbijt moesten we naar ’t veld voor ons 1e training, we gingen lopend, is iets van 10min. lopen, op zich wel chill…’t was vanmorgen ook gewoon een beetje bewolkt en nog niet zo warm :) (was vanmiddag overigens wel anders, maar daarover later meer) Nou, toen we aankwamen hoorden we dat we niet op ’t veld mochten trainen, normaal gesproken zou ik zeggen, logisch…maar mensen…dit kun je, met al het gras in het infield, amper een veld noemen, dus waar hebben ze het over?! Dus moesten we op ’t gras achter ’t hek gaan trainen, en het gras achter het hek, is gewoon ’t zelfde als ’t gras VOOR ’t hek, en in het INFIELD, GRAS IN HET INFIELD, ben toch geen pupil meer!!!
Wel ff lekker getraind, ’t was ’n aangenaam temperatuurtje en ik was redelijk scherp aan het gooien.
Na de training weer terug gelopen naar het hotel, ff gedoucht en getukt, Dit heeft niets met Karin TUK te maken hoor, die ik regelmatig Tuk noem :) haha…maar ik heb gewoon ff geslapen…heerlijk, ff een powernap…daarna lekker ff geluncht in het hotel, heeeerlijk…lekker spaghettie…daarna weer ff geslapen :) ik slaap me wat af hiero…heerlijk…hahah…
Om 5u speelden we tegen de Engelsen, die we eigenlijk gewoon de Amerikanen kunnen noemen, volgens mij heeft dat team 4 echte engelse meiden, de rest is Amerikaanse of Canadese, jammer is dat, maar goed…dit mocht de pret niet drukken…hoewel pret…ik had het maar zwaar, het was een stuk warmer en ik was de scherpte van die ochtend kwijt…zij scoorden 1 run door ik geloof 2x 4 wijd en een doorgeschoten bal…naaah…ze hebben de hele wedstrijd GEEN 1 honkslag geslagen, das toch bar en boos, dat ze dan nog wel kunnen scoren…ik baal ervan…maar goed, ik weet nu hoe ’t weer is, de ballen aanvoelen, ’t veld is anders…en dat ervaar ik liever nu, dan tijdens ons 1e officiële wedstrijd. Alle pitchers gooiden 2 innings, op Femke na dan, die kreeg er 1 want de inningen waren op :) speelden er maar/gewoon 7 namelijk! Eindstand: fish and chips eters 1 – wij 6 :) Iemand nog suggesties voor typisch Hollands eten?????
Maar goed, HEET dat 't was...ik dacht echt dat Oklahoma heet was, man...als ik daar nu aan terug denk, krijg ik kippevel...zo warm is 't hier!!!
Na de wedstrijd ff ’t zwembad in gegaan om af te koelen, man man man…wat was ’t heet…oooohhh…en zou bijna vergeten te vertellen dat ’t hier STIKT VAN DE VLIEGEN, en die zijn niet verlegen kan ik je vertellen, die vliegen gewoon in je oor, gaan op je neus zitten, op je lip, op je ALLESSSSS…en niet 1…neeeeee…wel 10…garriepietjes wat een smerigheid…staan allemaal maar om ons heen te slaan en met ons hoofd te schudden…ik voel me net een olifant, ik weet nu wat hun voelen :( schijtvliegen…!!! Ow ow ow ow…en over mieren niet te beginnen zeg…klootbeesten zaten ALL OVER MY BAG…want ik had er een sultana in zitten…nou niet 1 mier…wel 300, (jah, ik heb ze allemaal geteld) jeetje man…vies ook weer…getsie…
Nou goed, waar was ik :)…ff gezwommen dus en daarna lekker lang onder de douche gestaan…:) heerlijk…
Toen ff gegeten op ’t dakterras, was heerlijk…hoewel we uitkijk hadden op een superklef stel, die niet van elkaar af kon blijven en eigenlijk gewoon met de lippen aan elkaar vast geplakt zaten…maar goed…ik had gewoon nog steeds honger dus liet me niet van de wijs brengen :)
Toen ff met Tukkie, Channie, Arie en mijzelf :) naar een winkeltje geweest, had wasmiddel nodig, en Arie tandpasta, dit hadden ze er alleen niet, dus heb ik maar Cola, cookies en chips meegenomen :) Gister had ik namelijk al mijn halve snoepvoorraad geplunderd omdat ik nog zo’n trek had :| dus een zakkie chips zo naast me, mjam…dat doet mij goed!!!!

Nou, ik ga maar weer eens slapen, ik kijk uit naar ’t ontbijt :) heb er nu al zin in!!!!

Slaap lekker en fijne dag!!

Ciaoieeeeeeeeeeee

  • 25 Juli 2009 - 23:23

    Moto:

    Weet niet meer wat je allemaal genoemd hebt, maar een paar suggesties voor typisch Hollands;
    Boerenkool (eventueel mét worst), zuurkool, stroopwafels, drop, Bokbier, broodje Unox, stampot andijvie, wiet/hasj, hoeren (oh..dat kan je niet eten), uhm..kaas. Die heb je vast al genoemd. Kan je er wat mee?

    Mooi dat je ff en oefenwedstrijdje hebt kunnen spelen, toch belangrijk, dat aclimatiseren hè. Goed & heel veel drinken, niet alleen gewoon water, liefst met een smaakje & met kalium of natrium (zout) erin, je verliest nl veel zouten tijdens het zweten & die moeten aangevuld worden!! De meeste sportdranken bevatten dat wel. Heb je geen sportdrank, gebruik een beetje limonade of suiker & een paar korreltjes zout. Niet te zoet hè! Dan weet je dat, alleen gewoon water voldoet niet met zulk heet weer.

    Grappig dat men altijd denkt dat je met dé (alle) Amerikanen de oorlog kan winnen. Maar goed..

    Ben erg benieuwd hoe jullie het gaan doen. Ik geloof in jullie!! Gaan met die banaan.
    Trouwens, geen wasserette-taverelen daar? ;-)

    Ok, ik ga slapen. Morgen weer vroeg wakker, denk ik.

    Hold from you. X

  • 25 Juli 2009 - 23:36

    Michael:

    Hey Beck,

    Ik zie dat je het naar je zin hebt. Kan je jullie tijdens het EK ook volgen op internet.

    Hutspot, sperciebonen, doperwten, vulkoeken, patatje oorlog.

    Ga nog wel ff nadenken of ik er nog meer kan verzinnen.

    -x-
    Michael

  • 26 Juli 2009 - 08:19

    Mamsie:

    Nou het supper veld geproefd, ben je daar een klein beetje aan gewend. En luister goed naar Moto hoor, echt doen. Is ook beter voor de huid haha, anders krijg je uitdroog rimpels.
    En met dat gooien gaat het goedkomen.
    Vandaag trainen en dan lekker Chillen. Ik zou het zwembad ingaan en blijven, ging nie lopen met dit weer haha.
    Ik vind de stroopwafels wel een goeie voor ons. Iedere buitenlander is er gek op hihi.
    Nou liefs weer en fijne dag vandaag.
    Tot schrijfs en alvast succes morgen he.
    Kussies

  • 26 Juli 2009 - 11:27

    Opper Yup:

    hi yuppie,

    Ik lig lekker op het strand met Miquel. Chissa en de hele bubs moeten nog komen.
    Dus ik heb lekker even je verhaaltjes gelezen... Had al wat foto's gezien op de website... Tja shit happends, maar dat kan Nederland niet stoppen!!!
    Lekker een kamer alleen, met een groot bed... Luxe! Zo moet dat.
    Nou ik ga ff denken of ik nog wat kan bedenken...
    Love you
    Sabje

  • 26 Juli 2009 - 19:56

    Mamsie:

    Lekker een daggie strand, geen vellen meer oplopen he.
    HEEL VEEL SUCCES MORGEN.

    P.S. Zijn alle ouders veilig aangekomen?
    Laat ze ook een beetje voor ons supporteren oke.

    X

  • 26 Juli 2009 - 20:07

    Ria:

    hoi becky
    wat een reis miep ben je toch je ziet door je goede softballen toch wel heel wat van de wereld je kan later er veel over vertellen leuk hoor en over die hollandse naam bietje of kaaskop erwtensnert ja ja lachen met jou maar ik krijg erg de indruk dat je het op de vliegen en mieren toch wel erg naar je zin hebt wil je nathalie gozewehr de groetjes van me doen ik kan haar uit spaarndam heb tijdens de junioren gescoord bij haar een erge leuke meid nou ik zou zeggen heel veel succes en ik blijf je volgen erg leuk groetjes ria

  • 26 Juli 2009 - 20:07

    Ria:

    hoi becky
    wat een reis miep ben je toch je ziet door je goede softballen toch wel heel wat van de wereld je kan later er veel over vertellen leuk hoor en over die hollandse naam bietje of kaaskop erwtensnert ja ja lachen met jou maar ik krijg erg de indruk dat je het op de vliegen en mieren toch wel erg naar je zin hebt wil je nathalie gozewehr de groetjes van me doen ik kan haar uit spaarndam heb tijdens de junioren gescoord bij haar een erge leuke meid nou ik zou zeggen heel veel succes en ik blijf je volgen erg leuk groetjes ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 129490

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: