Venezuela – Nederland 0-2… - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Venezuela – Nederland 0-2… - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Venezuela – Nederland 0-2…

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

16 Juni 2010 | Venezuela, Caracas

Zo…de 1e wedstrijd is gespeeld en hoe :) onze pitching was goed, de verdediging was goed, 1e dubbelspel is gedraaid hoor :) op de juiste momenten geslagen en goed honkgelopen!!
Drukte van jewelste…we speelden in ’n honkbal stadion…werden natuurlijk onder politie escorte naar het veld gereden…daar lekker ons w-up gedaan, daarna een soort van opening ceremonie…en dat duurde maar en dat duurde maar…gelukkig vertalen zij niet wat ze zeggen want dan wordt ’t wel een heel lang verhaal aangezien die mensen lullen als brugman :) maar goed…bij aanvang van de wedstrijd kwamen ze erachter dat alles schots en scheef lag, de pitcherplaat lag hartstikke scheef ten opzichte van de thuisplaat en de honken!! Na aan 45min was dit wel opgelost…konden we eindelijk beginnen met de wedstrijd…nou…en dat was me er 1… :) is serieus genieten om naar ons team te kijken heh…vind ik dan :) ik speelde niet dus heb aangemoedigd en genoten van ons spel…de Venezolaanse vonden er vast niets an :) maar daar hadden wij mooi …. aan :) we hebben ze stil gekregen…en een herrie dat zij maakten…trommels en toeters…beetje a la Vuvuzela :) maar dan gezelliger…je kon nog eens met je bil draaien op de ritme van de muziek etc :) Tis hier echt hartstikke gezellig en hoop dat het op ’t WK ook zo is...
Nou goed, ik ga ff douchen, bij Arie en Sas denk ik, aangezien ons water niet warm wordt…en daarna lekker slapen…
Goedemorgen voor jullie :)
Hasta Luego…

• 16 Juni 2010 - 04:02

Jacq:

Top zeg x

• 16 Juni 2010 - 04:37

Mamsie:

Ja ach ik doe mee met jullie tijden hoor haha. Kon nie meer slapen, dus Yes verhaaltje lezen.
    Lekker begin zo om te spelen he.
    Klinkt goed allemaal. Houden zo met zijn allen.
    XXies ook voor Chant.

• 16 Juni 2010 - 05:46

Fred:

Heey meiden fantastische start zou ik zo zeggen, en een goed begin is....
    lekker om in de eerste wedstrijd een dubbelspel te spelen zo krijg je ze wel stil.
    lekker temperatuurtje ook nog. ga zo door en geniet van elke minuut hoor.
    xx groeten aan chan,de meiden en staff

• 16 Juni 2010 - 06:48

Moto:

Goed zo :)!! Als jullie maar niet te vroeg pieken!? Het WK is volgende week pas. Maar goed, dat neemt niet weg dat het een goed begin is!!
    Doei X

• 16 Juni 2010 - 07:08

Yuppie #3:

Goed bezig! Kick ass en ik blijf jullie volgen!

• 16 Juni 2010 - 08:37

Maaike:

Hey Becky.
    Wedstrijd klinkt goed. Gelukkig bleven de Venezolanen ook jullie aanmoedigen (volgens het site verslag). Ik ga Tuk eens uit haar bed trommelen, met iets minder kabaal maar toch teveel denk ik. groetjes Maaike

• 16 Juni 2010 - 10:20

Karin:

Mooie dingen.. Succes maar weer voor vanavond!
    Kus
    PS: Ik heb hier nog wel een Spaans woordenboekje voor je liggen hoor.. ;-)

• 16 Juni 2010 - 10:30

Skonezus!:

Esta MUY BUENOOOO!!! :D

• 22 Juni 2010 - 18:06

Ria Harskamp :

als je het niet erg vind ga ik je verslagen weer volgen want dat vind ik erg leuk jullie hebben het leuk gedaan las ik ook in het verslag erg goed nou dit voort zetten dat zou niet gek zijn hoop het voor het hele team jullie hebben er hard voor gewerkt groetjes aan al de meiden en heel veel succes liefs ria