Cuba – Nederland 1-0… - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Cuba – Nederland 1-0… - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Cuba – Nederland 1-0…

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

17 Juni 2010 | Venezuela, Caracas

Zooo…nou, de dag is voor ons weer voorbij :) jullie beginnen net wanneer jullie dit lezen…

Laat ik maar bij het begin beginnen :) Vanmorgen 8u ontbijt :( vroeg heh, maar dit was voor een goed doel want vandaag gingen we om 9u met de bus een beetje sight seeing doen…we gingen naar 1 of andere waterfall reservaat gebeuren iets…was echt super mooi, lekker, leuk, gezellig…lekker de toerist uitgehangen…tig foto’s gemaakt :) was echt super mooi…wel zweten hier hoor…maar mijn Under Armour hield me mooi droog :) mooi spul man!! We hebben een stukkie door het water kunnen lopen, dat was ff een verademing…en spannend, want als we zouden vallen, dan waren we mooi nat :) maar goed, op ’t eind van de wandeling nog aapies gezien, dat vind ik toch wel bizar…beetje Apenheul idee maar dan zonder entree te moeten betalen :) super koel…ik begreep trouwens dat de meiden die gister gingen zwemmen, ook een aapie hadden gezien, die kwam ff buurten :) naaahh…das toch bijzonder?!
Daarna ff geluncht, toen meeting en daarna naar het veld…toch ander sfeertje wanneer je in Venezuela niet tegen Venezuela speelt, maar de muziek blijft gezellig en zelfs nu zat de tribune redelijk vol en dat vind ik toch wel weer mooi om te zien hoor…dat mensen gewoon graag komen omdat ze genieten van het spelletje!!! Maar goed :)
We hebben dus verloren in de tie break…beetje jammer…wij kwamen er niet echt door…de pitcher gooide zo goed als geen draaiballen maar ze gooide gewoon heel scherp…daar konden wij vanavond ff niet zo veel mee…verdedigend gingen we oke, ik heb 4 innings gegooid, had het nog niet helemaal…kreeg geen runs tegen hoor maar was niet op mijn scherpst…en zij swingden gewoon echt op alles en als je dan te mooi gooit, jah...dan krijg je hits tegen...dus tevreden ben ik niet…maar dan kan het alleen maar beter worden toch?! :) Dagmar heel goed gegooid…hard…wow :) Maar goed, in de tiebreak dus verloren helaas…we hebben wel kansen gehad om te scoren maar die hebben we dus niet benut…jammer…maar morgen weer een dag…en dan hebben we Venezuela en Cuba…dus weer een herkansing!!

Het weer is trouwens goed te doen, wel zweet weer maar niet ‘i’m out of breath’ weer :) kunnen in ieder geval goed aan onze teint werken :) hoewel…factor 50 laat niet heel veel zon door op mijn huid…maar goed, dat houdt mijn huid mooi jong :)

Oh…vanavond mochten we weer was inleveren…en dit keer ben ik niet verantwoordelijk…niet verkeerd :) hoewel…heb het nu natuurlijk niet zelf in de hand…oeeehh…en dat vind ik niets hahaha…maar goed…we zullen zien hoe we het morgen weer terug krijgen :)
Nou, ik ga ff tv kijken en dan lekker slapen, ben moe :)

Goedemorgen…have a great day!!!!

Hasta luego…

  • 17 Juni 2010 - 03:25

    Jacq:

    Slaap lekker! Leuk om je verhaaltjes te lezen! Hou vol hè! Liefs x

  • 17 Juni 2010 - 04:59

    Mamsie:

    Leuk dat jullie toch nog ff wat anders kunnen doen. Lijkt me cool hoor zon apie zomaar lekker vrij, zoals het eigenlijk hoort.
    En dan is de natuur extra mooi.

    1-0 is jammer maar je weet nu wat jullie moeten doen.
    Of vooral niet moeten doen haha.
    Wij gaan maar ff bij Run kijken, hebben internationaal tournooi weer.
    Zien we toch nog een bietje softball.

    Slaap ze verder en tot je volgende story.
    Liefs voor Chant en Jou en de rest de groetjes. XX

  • 17 Juni 2010 - 06:56

    Moto:

    Ah sund, maar gelukkig zijn het oefenwedstrijdjes & daar kan je alleen maar beter van worden.
    Leuk dat jullie ff de toerist konden uithangen!! Zijn toch mooie dingen.

    Nou, succes vandaag weer.

    Doei X

    P.s. Kan iemand mij vertellen waar dat klere passie is voor de vuilnis?? Begint 'n beetje te stinken bij ons thuis nl :s

  • 17 Juni 2010 - 07:40

    Opper Yup:

    Hi yuppie,

    Ben blij dat je je verhaaltjes weer verteld... Altijd leuk om te lezen. William deed net een poging maar zag dat het een heel lang verhaal was.
    We hebben de sleutel yuppie... Ben zo blij. Nu maar hopen dat we voor je terug bent alles af hebben... jij hard werken daar en wij hard werken hier.

    Love you

  • 17 Juni 2010 - 07:48

    Juut:

    Leuk om weer je verhaaltjes te lezen! Moet steeds terugdenken aan leuke tijd die we altijd hebben gehad op tournooien! Maar goed voor mij was t gewoon tijd voor ander dingen en een van die ontzettend mooie dingen gilt nu voor een poepbroek denk ik :-)
    Dikke kus Juut en natuurlijk ook van Amber!

  • 17 Juni 2010 - 08:26

    Maaike:

    Hey Becky. Altijd leuk om de dag mee te beginnen: een verhaaltje van jou. En die Cubanen, ach die pak je toch als het echt nodig is! Leuk dat er ook nog sightseeing op het programma stond, is toch mooi meegenomen. groetjes Maaike

  • 17 Juni 2010 - 09:18

    Karin:

    Jammer.. Maar ik zeg, nieuwe dag, nieuwe kansen.. Hoewel, bij jullie is de nieuwe dag nog niet echt begonnen, denk ik.. In ieder geval succes weer vanavond!
    Xx

  • 18 Juni 2010 - 13:02

    Marjolein:

    Ik wilde je alleen even laten weten dat ik weer ontzettend geniet van je verhalen.
    De groetjes aan iedereen en veel succes en nog meer genieten!!

    X Mar

  • 19 Juni 2010 - 08:39

    Maaike:

    Hey Becky. Volgens de site van Marco hebben jullie drukke en rommelige dagen achter de rug. We kijken hier weer uit naar jouw ervaringen. groetjessss

  • 20 Juni 2010 - 07:43

    Fred:

    Hee Becky, geven ze je helemaal geen tijd meer om lekker los te gaan met je verhaaltjes....haha

  • 20 Juni 2010 - 14:55

    Mamsie:

    Neem toch aan dat jullie in Caracas zitten?
    Puuh geen berichtje of niets.
    Was het hotel wel vrij voor jullie?
    Je moet er toch nie aan denken dat jullie op een tapijtje moesten slapen vannacht.
    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 129723

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: