Waar was ik gebleven…ff checken… - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Waar was ik gebleven…ff checken… - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Waar was ik gebleven…ff checken…

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

20 Juni 2010 | Venezuela, Caracas

Oh…ik zie het al…loop al een paar dagen achter…sorry hiervoor…zal ff kijken of ik alles nog weet!!!

Cuba – NL 7-3 en Venezuela – NL 8-2…

Deze dag was druk…best pittig…en laat…we hadden ontbijt en om 1u gingen we wat rekken en strekken, maar dit rekken en strekken werd rekken, strekken, fietsen, crosstrainer, loopband EN core stability :| gelukkig speelden we die avond maar 2 wedstrijden…ik vond dit toch wel ff pittig hoor…maar goed, daarna late lunch en toen naar het veld…we begonnen tegen Cuba, en kan bij voorbaat wel zeggen dat dit een off day was! We hadden het gewoon niet helemaal…kwamen er weer niet helemaal door tegen Cuba en zij wel op ons helaas…vind het een pittige tegenstander…ze swingen vol op alles dus ieder foutje die wij als pitcher maken, wordt flink afgestraft…jammer is dat :) Ik moet zeggen dat wij het aanvallend nog niet helemaal gevonden hebben hoor…denk/hoop dat we allemaal nog een beetje moeten acclimatiseren :) publiek was weer volop aanwezig…en er kwam alleen maar meer bij naarmate de avond vorderde…DRUK…en LUID :) dacht dat ik niet onder de indruk was maar had af en toe een wilde worp ertussen, die gooi ik niet zo vaak…dus zal stiekem toch wel iets onder druk hebben gestaan hierdoor :)

Ik mocht dus tegen Venezuela starten…nah…moeten we het er echt over hebben :( ik heb hem zeker nog niet helemaal…in 3 innings 3 homeruns tegen…en niet zo’n beetje homeruns…gewoon er ruim door het midden over :| ben absoluut zoekende op die plaat…kan je vertellen, daar wordt je toch best een beetje onzeker van…maar goed…dus tjah…homeruns zijn dus niet te verdedigen dus ik heb niet gedaan wat er van me verwacht wordt…we hadden op zich niet heel veel in te brengen op hun pitcher…dus kwamen er denk ik tot de 5e inning aanvallend ook niet door…maar het is natuurlijk altijd moeilijker spelen als je achter staat!! Maar goed, in de 5e wisten we wel nog 2 runs te scoren…dat biedt perspectief :)
Nou goed…laten we over deze wedstrijden gewoon ff ophouden :)
als je de verslagen/foto’s wil zien, kun je kijken op http://www.dutchsoftballteam.com
Het was in ieder geval een lange, redelijk teleurstellende dag…back in the hotel, gingen we ff snel eten en toen moesten we spullen gaan pakken want de volgende ochtend vertrokken we om 9u of zo, naar Barinas!

Laat ik nu ff stoppen, ik moet me namelijk om gaan kleden en daarna gaan lunchen …zo paar uurtjes trainen!!! En dan houden jullie de rest nog tegoed van mij!!

Hasta Luego!!

  • 20 Juni 2010 - 16:37

    Jacq:

    Beckster, hoofd leeg en gaan met die banaan!!! Enne denk maar aan zwaan kleef aan!!! ;)

  • 20 Juni 2010 - 17:17

    Mamsie :

    haha jacq, dat wordt gezellie op het veld.

    Bec fijn weer een verhaaltje. En ben blij dat je nu voorlopig alle troep kan laten liggen aangezien de kamers groot zijn las ik op facebook. Das fijn.

    Trainse en generalen moeten slecht gaan toch.
    Komt goei met jullie.
    Tot snellos.

    Xx

  • 20 Juni 2010 - 18:03

    Maaike:

    Wat een wijze moeder (familie) heb jij! Slechte generales geven goede WK's (in dit geval).
    Het gaat met jou qua spel nog even niet lekker, maar wij hebben hier alle vertrouwen in jouw kwaliteiten, dus zet 'm op!
    Veel plezier en succes! In gedachten geeft ik je een dikke knuffel om je te steunen.

  • 20 Juni 2010 - 19:06

    Skeels:

    Slag blijven gooien!!

  • 20 Juni 2010 - 20:32

    Moto:

    Betta, het moet op het WK gebeuren, niet tijdens die oefenwedstrijdjes! Ik heb alle vertrouwen in jou/jullie! Komt goed! Geniet lekker hoor.

  • 21 Juni 2010 - 18:43

    Jan :

    Hoi Rebecca, wat een leuke verhaaltjes.
    Geniet er maar van daar en groetjes aan mijn nichtje chant.

  • 22 Juni 2010 - 18:13

    Ria Harskamp :

    nu mag het nog op de wk springen jullie er gewoon uit succes meiden we hebben er vertrouwen in liefs ria

  • 22 Juni 2010 - 19:54

    Mamsie:

    Hier ook nog maar een poging, hopende dat je het kunt lezen.
    ALLEMAAL HEEL VEEL SUCCES VANAF DONDERDAG.
    dikke kus en love You en zondag zijn we lekker in Haarlem en het wordt mooi weer jippie.

    XX

  • 22 Juni 2010 - 19:56

    Mamsie:

    U wordt gemist. HIHI.
    Snel weer up date hoor.
    Anders kom ik voor niets zo vroeg mijn bed uit.
    Grapje.
    Succes hoor.

  • 23 Juni 2010 - 18:01

    Ria Harskamp :

    gewoon doorgaan becky dat is de beste remedie leuk stukje in het haarlems dagblad vandaag drie pitchers van sparks wat een trots voortaan een beetje lachen alle drie succes meisjes doei ria

  • 24 Juni 2010 - 06:18

    Maaike:

    Hey Becky. Wij geven onze goede wensen nog steeds onder dit berichtje. Hopelijk de volgende keer weer onder een nieuw stukje ;-) Ook de Tukkies wensen jou, Chantal en de andere meiden veel succes met de WK wedstrijden en wachten in spanning op berichtgevingen hierover, want we kunnen het voor zover wij nu weten nergens volgen. Op naar de 1e wedstrijd en hopelijk overwinning!

  • 24 Juni 2010 - 10:24

    Fred:

    Heey meiden succes met jullie eerste WK wedstrijd !!!!!

  • 24 Juni 2010 - 16:35

    Opper Yup:

    Nou eindelijk heb ik even tijd om weer een verhaal van je te lezen. heb sinds vrijdag geen PC/TV meer gezien. Gelukkig heb ik niet zo heel veel gemist.

    Heel erg veel succes en vooral plezier... want als je plezier hebt, gaat het spel ook goed!!!

    Koppie leeg en gaan met die banaan... "SOUMERU POWER"

    Love you

  • 24 Juni 2010 - 22:57

    Kip:

    Hee prulleke, denk maar niet dat ik je niet in de gaten houd!
    Zet 'm op en geniet van het mooie, prachtige Venezuela!
    Ooit scheurde ik daar een maand doorheen, wat me vooral bijbleef was toen de prijs van de benzine, 2 ct voor een litertje diesel!
    Groeten aan mijn zusje Fab!

  • 25 Juni 2010 - 05:42

    Fred:

    WOOOOHHHH wat een thriller zeg die eerste wedstrijd !!!!! maar de eerste is binnen....Gefeliciteerd hoor en nu net zo doorgaan als het Ned. voetbalteam. Groeten en felicitaties aan iedereen, ook aan de beetje vroeg juigende Britje...... Fred xxx

  • 25 Juni 2010 - 06:17

    Maaike:

    Gefeliciteerd met de eerste zwaar bevochten overwinning. We hebben een groot deel van de nacht opgezeten, zoekend naar nieuws. Op de Engelse site zagen we dat zij het WK waren begonnen met 2 overwinningen. Sh...! Eigenlijk wilden we niet naar bed voordat we dit bevestigd hadden gezien maar dat duurde en duurde. Maar wat een geweldig ontbijtnieuws!!! Ik zal Karin nog even laten slapen; of toch niet ;-) Lekkere start ook voor Nathalie G: een homerun. Nogmaals super gefeliciteerd allemaal. Succes verder!!

  • 25 Juni 2010 - 09:04

    Moto:

    Weet iemand waar je de uitslagen of play-by-plays kan volgen??

  • 25 Juni 2010 - 10:16

    Maaike:

    Hey. Blijkt nu dat ik alleen wakker heb gelegen! Maar ik kan een slechtere reden bedenken!

  • 25 Juni 2010 - 20:48

    Ria Harskamp :

    hoi beckey
    wat las ik op de teletex voor een geweldig nieuws prachtig de eerste overwinning erg goed en dan weer die uit haal van ons spaarndamse nathalie.g HOMERUN die kan er toch wat van klein maar fijn een leuk team zo met elkaar en nu lekker doorbreken laat ze maar een poeppie ruiken wie hier uit dat kleine nederland komt geweldig hoor ik was trots op het team doe iedereen de groetjes en succes beckey groetjes ria

  • 26 Juni 2010 - 08:02

    Maaike:

    Jammer van Japan, maar met 4-0 verliezen van de Olympisch Kampioen vind ik niet zo slecht. Van tevoren hadden we deze wedstrijd niet op winst staan toch! Veel succes vandaag, want met 2 wedstrijden op het schema wordt dit misschien een zware dag. Geen idee of het weer en de temperatuur slopend zijn, maar toch .... Zet 'm op!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 129741

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: