Update.... - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Update.... - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Update....

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

26 Juni 2010 | Venezuela, Caracas

Zooo…nou…daar ben ik weer eens een keer…Sorry dat het zo lang heeft geduurd, zijn lange, soms rommelige dagen.

We zijn een aantal dagen en wedstrijden verder maar laat ik maar gewoon tikken, het is niet dat jullie weten of ik in de juiste of onjuiste volgorde tik :)

Dus…wij naar Barinas…naah…hier krijgen we zo’n luxe behandeling…we geven onze spullen af, lopen naar de bus, worden gedropt op ’t vliegveld en lopen zo het vliegtuig in, geen check niets, als ik geen paspoort had gehad, was ik alsnog gewoon meegekomen…dusss…ik dubbelcheck elke keer of ik mijn paspoort uberhaubt wel bij me heb aangezien ik hem nooit hoef te laten zien…maar goed, de vlucht duurde denk ik een klein uurtje…en in Barinas aangekomen, stonden daar weer bussen en auto’s en beveiliging klaar…meer beveiliging dan in Puerto Ordaz, het zag er hier ook iets onveiliger uit allemaal…maar goed…we worden overal goed beveiligd dus niets om bang voor te zijn…

Nah goed, toen werden we dus naar een hotel gebracht, we hadden een hotelnaam opgekregen, dit hotel zou net nieuw zijn etc…nou….hahaha…dat was alles behalve dat :) haha..was echt een oud hotelletje…wel cute vond ik…maar wel oud…haha…de lift deed het niet en er waren maar 2 jongens die al onze koffers naar boven brachten…en die koffers wegen natuurlijk geen 10 kilo :| arme mannen…maar goed…wij lagen gelukkig op de 1e :) Ons raam had een dikke kier en er zat echt een heel cheap sluitinkie op…dus echt veilig voelde we ons niet…en een herrieeee…echt de hele nacht door…beetje jammer…maaaar gelukkig hoefden hier maar 1 nacht te slapen want…meneer Chavez had besloten dat we een dag eerder naar Caracas moesten komen, gewoon omdat hij dat wilde…en als hij iets wilt dan krijgt hij dat geregeld…eng eigenlijk…
Maar goed...we zouden die avond dus tegen Cuba moeten spelen, rond 7u of zo…nahhh…al die wedstrijden daarvoor die liepen uit…dus wij konden pas rond 10 beginnen of zo…maar bij aankomst op ’t veld kwamen we erachter dat we tegen het lokale team van Barinas moesten en daar waren wij het natuurlijk niet mee eens…dus speelden we niet…hadden we lekker een avondje vrij :) konden we mooi op tijd want de volgende dag speelde NL 07.00u onze tijd…dus ik dacht, dat ga ik wel ff lekker kijken…naaah…hele nacht niet geslapen door blaffende honden, veel verkeer en sirenes…dus om 07.00u was ik ff wakker, ik de tv aangezet en viel weer in slaap…toen moest de tv uit van Chan want zij kan niet slapen met de tv an…nou…toen werd ik om 8u wakker en bleek dat er niets boeiends was gebeurt dus was ’t goed dat ik ff in slaap was gevallen. Nou goed…die zaterdag of zo…toen moesten we 2 wedstrijden, Cuba 4-0 en Venezuela 5-3. Ik heb tegen Cuba 1 inning gegooid, het stond nog 0-0 en toen die inning voorbij was stond het 4-0 :| back to back triples…beetje jammer…pfoee…toen was ik er echt helemaal ff klaar mee…mennn…dan is softballen niet zo leuk hoor…dan gooit Dag zo’n goeie wedstrijd en houdt de verdediging het zo goed dicht en dan sta ik ze een beetje op te tossen (dit is natuurlijk niet mijn bedoeling maar zo voelt dat wel als het stof is weggetrokken van al die Cubanen die voorbij komen sprinten) maar goed…dus dat :) En tegen Venezuela gooide Lins een goeie wedstrijd en waren wij aanvallend best gevaarlijk, maar niet gevaarlijk genoeg :)

Nou goed, na de wedstrijden moesten we snel naar het hotel, spullen pakken, koffer inleveren (die werd naar het vliegveld gebracht) toen konden we lekker ff douchen en eten…we deden een beetje te rustig an want eigenlijk moesten we gewoon tjop tjop alles naar binnen werken en dan naar het vliegveld…maar wij deden redelijk chill (ons prive vliegtuig zou toch niet zonder ons vertrekken :)) Nadine die is afgestudeerd en is nu officieel Fysiotherapeute dus had men een taart voor haar geregeld…die gingen we nog ff lekker chill met elkaar oppeuzelen :) en toen moesten we toch ff voort maken, dus wij..hop in de bus, naar het vliegveld, geen paspoort controle etc :) gewoon zo het vliegtuig in, Cuba en Venezuela zat al een kwartier op ons te wachten of zo…maar goed…lekker BOEIEND…
Rond 11u of zo..waren we in het hotel…nou…toen begon de stress :) we hadden namelijk in NL al te horen gekregen dat er maar 4 double rooms en de rest single rooms waren en slechte recensies van het hotel waren etc…maar goed, het hotel zag er super uit…en we moesten de kamers gaan verloten…en helaas hadden Chan en ik niet gewonnen en Meike en Vis ook niet en die wilden we wel als buren aangezien we zo’n beetje ieder toernooi buurtjes zijn geweest…toen kwam het dus zo uit dat we 4kamers naast elkaar hadden, hartstikke gezellig…en toen de deuren van de kamers open waren, waren we ALLEMAAL helemaal gelukkig…lekkere ruime kamers dussss…wij hebben lekker gewoon samen een kamer en een kamer over :) we hebben deze hele verdieping voor ons team alleen…en wij hebben deze hal met ons 4en…dus Meik en Vis zitten samen en Chan en ik :) en we houden de andere kamer als washok en toilet :) mooi man…helemaal gelukkig en uitgelaten onze hal gaan versieren (we hadden namelijk afgesproken om allemaal iets van oranje ballonnen, slingers en vlaggetjes mee te nemen) en daar waren we rond 00.30u mee klaar, toen zijn we maar naar bed gegaan!!!

En hier hou ik het ff bij want nu ben ik moe en morgen spelen we 2 belangrijke wedstrijden en moeten al om 08.15u ontbijten…dus goedemorgen voor jullie en welterusten voor ons :)

Hasta luego!!

  • 26 Juni 2010 - 13:33

    Tukkie:

    Inmiddels is het ook al goedemorgen voor jullie.. En al bijna tijd om richting het veld te gaan zelfs, denk ik.. Succes op deze lange dag! En gewoon maar blijven denken dat softbal toch eigenlijk best leuk is, dan komt het vast wel weer goed allemaal.. Daar heb ik alle vertrouwen in! En ook in jou.. Xx

  • 26 Juni 2010 - 13:49

    Fred:

    heeeey leuk hoor dat je er weer ff bent met je leuke stukkies. Lekker gezellig met zn allen dus. De wedstrijd tegen Japan vergeet je maar ff te vermelden, of was je stukkie zo lang onderweg... Was een goede wedstrijd hoor. Jammer natuurlijk die 3 punten homerun maar daarna nog maar 1 puntje binnen. Geeft vertrouwen voor de wedstrijden van vandaag hoor. Succes vandaag en een kus.

  • 26 Juni 2010 - 14:03

    Maaike:

    Ik had je al succes gewenst voor vandaag, maar wat een verhaal weer! Lekker hoor: weer helemaal ge-update over jullie situatie. Hopelijk hebben jullie vanavond wat overwinningspunten erbij! We wachten weer in spanning af. Dikke ;-) knuffel en groetjes aan iedereen.

  • 26 Juni 2010 - 16:54

    Ria Harskamp Zo Datr:

    hoi beckey 4--0 verliezen van japan is geen schande vorig nog wereld kampioen dus dat geeft volgens mij moet voor de volgende wedstrijden succes met de meiden doe je best ik heb er vertrouwen in hoor groetjes voor de groep ria

  • 26 Juni 2010 - 19:07

    Mamsie:

    Hey dochtert, fijn weer ff wat te horen.
    Lekker life stukkie kunnen kijken door tip van Tukkie.
    Thanks Karen, tof dat ze er aan dacht.
    Succes vanavond weer en
    koppie leeg, komt het goed. Plezier hebben jullie wel toch zo te zien.
    XXX, morgen naar Haarlem en het is knap warm. Das mooi 30 graden.

  • 26 Juni 2010 - 19:32

    Maaike:

    Hey Becky. Gefeliciteerd met de 2e overwinning. Lekker live gekeken. Helaas ;-) veel ouders op de hoogte gebracht, dus kreeg het heel druk met sms en telefoontjes. Nu weten ze 't allemaal, dus een volgende keer kunnnen we allemaal van jullie genieten. Was leuk om jullie in aktie te zien. Veel succes straks. We hopen dan ook wat beelden te kunnen zien. Succes!!

  • 26 Juni 2010 - 19:32

    Maaike:

    Hey Becky. Gefeliciteerd met de 2e overwinning. Lekker live gekeken. Helaas ;-) veel ouders op de hoogte gebracht, dus kreeg het heel druk met sms en telefoontjes. Nu weten ze 't allemaal, dus een volgende keer kunnnen we allemaal van jullie genieten. Was leuk om jullie in aktie te zien. Veel succes straks. We hopen dan ook wat beelden te kunnen zien. Succes!!

  • 26 Juni 2010 - 19:34

    Maaike:

    Sorry! nieuwe laptop, niet gewend aan goede toetsen, dus 2 x verzonden (beetje overbodig)

  • 26 Juni 2010 - 22:55

    Moto:

    Gewoon te quiero mucho :)

    Wij heeft jullie ook gezien, laatste inning! Toppertje! Mooie dingen! Heb jou oot gezien :D & Channie :D Leuk hè. Ik was helemaal zenuwachtig. Laptoppert op de magnetron, ik koken tussendoor, oh oh oh...wat spannend! Durfde niet te kijken eigenlijk. Maar ik wilde JULLIE zo graag zien, hihi...Nou, gelukt!

    Ik ben blij dat het allemaal meevalt daar! En dat jullie het helemaal gezellig hebben. Keep the joy!

    Te quiero mucho muchos muchos burritos ;p

    Oh boy, Rafik is heel hard aant snurken, dat doet ie nooit, arme jongen, hij is kapot, tja & dan gaat ie blijkbaar snurken, hihi...Moet ik nog naast gaan liggen!

    Ok doei...X


  • 27 Juni 2010 - 05:03

    Maaike:

    Hey Becky. Jullie hebben er wel een feest van gemaakt gisteren zeg! Eerst Argentinie verslaan, daarna dansen op het veld voor de wedstrijd tegen Cuba. Ben benieuwd wat de show na die geweldige 3-0 overwinning was ;-). Gelukkig smste Fred vannacht meteen de winst (dank je!). En Chantal een HomeRun tegen Cuba; dat kunnen er niet veel zeggen, misschien is ze daarmee wel de eerste en enige Nederlandse speelster?? Super!! Gefeliciteerd (allemaal natuurlijk). Ook zonder supporters presteren jullie geweldig maar oh wat hadden wij er graag bij geweest. Gelukkig hebben jullie fans gevonden in jullie eigen beveiligingsmensen en als jullie zo presteren worden dat er alleen maar meer natuurlijk! Succes en vooral ook veel plezier verder.

  • 27 Juni 2010 - 05:57

    Mamsie:

    Volgende overwinning jeeeeh!!!!!

  • 27 Juni 2010 - 06:01

    Mamsie:

    en ik was nog nie klaar, maar drukte al op verzenden haha.
    Gefeliciteerd meiden, en wat lees ik Chant een homerum wauw. Goeie dingen daaro en krijgen we dat dansen te zien van jullie hihi,komen straks als cheerleaders terug.
    Hoop dat jullie deze dingen vast gaan houden, winnen en plezier, gaan altijd samen.
    Good Luck today Girls

    Go Girls Go Girls.

  • 27 Juni 2010 - 07:39

    Fred:

    Jeee wat een kampioenen zeg ........ Helaas de wedstrijd niet kunnen zien, waren op visite, maar maakt niet uit jullie speelden fantastisch. Jullie wisten zelf ook niet dat er veel ouders keken geklukkig. Jullie zullen er maar zenuwachtig van worden....... en dat wij dat worden van jullie is al erg genoeg.
    Lekker gespeeld allemaal, goed geslagen, gepitched en gefield. Chantal gefeliciteerd met je homerun. Ergens staat vertaald:

    Hooff was blij te vernemen dat hun korte stop , Chantal Versluis , gaat de geschiedenis in als de eerste atleet sloeg een home run in het stadion Bicentennial Caracas.

    Hij zei ook de legendarische woorden:

    Dit spel is zo wanneer een team wint de andere verliest

    Haha, als je je vertaling aan zet over de Spaanse site heen krijg je hele rare dingen, wat dacht je van:

    Om af te sluiten met een zwaai , de korte stop hit lange home Chantal Versluis rond het centrum gebied aan de definitieve cijfers van 3 x 0 te zetten.

    En dan ook nog een dansje tussendoor om lekker te relaxen. Dit geeft veel vertrouwen voor de volgende wedstrijd tegen Zuid Africa.

    Ik stop, anders is er geen plaats meer voor anderen. Suc6 kus.

  • 27 Juni 2010 - 10:43

    Kip:

    HELDEN!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 129490

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: