Weer een tripje voor de boeg! - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Weer een tripje voor de boeg! - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Weer een tripje voor de boeg!

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

27 Februari 2011 | Verenigde Staten, Clearwater

Yesss...eindelijk is het weer zover...we hebben weer een tripje voor de boeg!!

Aanstaande maandag vertrekken wij voor 2 weken naar Clearwater, Florida. In Flordida gaan wij trainen en spelen. Het zal pittig worden, aangezien wij daar voor het eerst weer naar buiten gaan, de zon daar schijnt, (die hebben wij al maaaaanden niet gezien) het strand om de hoek ligt en verplicht shoppen ook op het schema staat, dus reken maar van yess...dat wij met zeer zwaren benen weer thuis komen :)
En dat is dus niet van op het strand liggen maar omdat wij 14 wedstrijden en 3 trainingen af gaan werken in 14 dagen! Klinkt best pittig vind ik :) maar goed, ik ben dan ook de jongste niet meer heh :) dus voor mij klinkt tegenwoordig alles gewoon een beetje pittig!!!

Maar goed, voor het zover is...moet de koffer gepakt worden en de laatste spulletjes gekocht, dus dat wordt natuurlijk weer inpak stress morgen...maar goed...what else is new...dit gaat pas 13 jaar zo!!! :)

Ik houd het kort want eigenlijk moet ik gewoon echt ff gaan slapen :) dus dat ga ik ff doen.
Vanaf maandag kunnen jullie dus weer verslagen verwachten :)

Tot snel!!!
Bye bye!


  • 27 Februari 2011 - 10:22

    Sten:

    Have fun becky, ik zal het gaan misssen! xx

  • 27 Februari 2011 - 10:45

    Moto:

    In Flordida? Hihi... Ik kan jullie dit keer niet uitzwaaien :o( dat vind ik niet zo leuk, maar er moet weer gewerkt worden... Stomme werk!! :o(
    Veel inpak plezier ;o) liefde X

  • 28 Februari 2011 - 11:45

    Juutjuh:

    Have fun Becks! Kick butt!!
    Ennuhh.....shopze!!

  • 28 Februari 2011 - 11:45

    Juutjuh:

    Have fun Becks! Kick butt!!
    Ennuhh.....shopze!!

  • 28 Februari 2011 - 13:47

    Nonnie:

    Waar staat de shopping op het schema dan...kank niet vinden hoor, slecht...hahahahah
    viel spass...

    dikke kus

  • 01 Maart 2011 - 05:41

    Opper Yup:

    Hi lief zusje,

    Nou benne jullie er al? Hoest weer?
    Have fun en succes met jullie drukke schema.

    Love you

  • 01 Maart 2011 - 08:52

    Mar:

    Hey Becky,

    Heel veel plezier daar en ik zal je uiteraard weer volgen!

    Kusss Mar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 129675

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: