Dag 1... - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Dag 1... - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Dag 1...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

01 Maart 2011 | Verenigde Staten, Clearwater

Clearwater…
Zooo…daar zijn we dan weer. Nu vanuit het altijd druilerige Clearwater, Florida. (vanaf morgen gaat de zon schijnen dus heb ik mijn zonnebrand niet voor niets meegenomen)
We zitten lekker in ons hotel/suite/huisje achtig iets. De 3pers. kamers hebben 2 verdiepingen, met kingsize bedden…Chan en ik hebben megafoons nodig om met elkaar te kletsen, zo groot zijn die bedden. We hebben een keuken, met alles er op en eraan, alleen geen vaatwasser maar dat mag de pret niet drukken, we kopen gewoon wegwerp borden en bestek :) Tukkie slaapt boven en heeft lekker een eigen badkamer…gelukkig hebben wij de shampoo etc. meegenomen dus heeft zij boven niets…handiggg!! :) Verder is het ook niet helemaal handig allemaal want we zitten hier 3 dagen of zo, dan gaan we naar Knoxville, Tennessee voor 3 dagen en dan komen we hier weer terug maar krijgen dan een andere kamer, dus we kunnen niet ff lekker uitpakken of iets maar goed, genoeg geklaagd.

Inpakken…
Mensen…normaal heb ik me toch een inpakstress…en dat vind ik nou echt zoooo raar…ik pak namelijk al een paar uur van tevoren in :) dat moet toch geen stress geven?! :) Maar goed, zondag avond was ik al om 22.00uur klaar (wetende dat ik de volgende dag nog wel 2uur had om ff het laatste in te pakken) nohhh…fijn men :) maaaar dat is geen garantie voor de volgende keer hoor, dan zal ik heus alles weer op het laatste moment gaan doen :) maar nu had ik gewoon al het één en ander voorbereid omdat we het hele weekend moesten trainen en maandag dus vertrokken dus hoefde alleen nog maar mijn bikini te pakken, toen zat mijn tas al vol met alle verplichte spullen die we mee moesten nemen. Maar goed, wel een verademing dat op tijd inpakken :)

Schiphol…
Nou...de grondstewardessen waren niet echt meegaand met ons…allemaal natuurlijk wat overgewicht, nou of het nou 1 kilo of 5 kilo was maakte voor hen niets uit, iedereen moest zorgen dat ie niet meer dan 23kilo in zijn tas had…beetje jammer dat alle verplichte spullen die we mee moesten nemen al bijna 20kg weegt, maar goed…na wat heen en weer gegooi met spullen, konden we door de douane hoor!
Daar besloten we iets te gaan eten. Hup…met de lift omhoog met al die handbagage natuurlijk…en na het eten weer terug naar beneden met de lift…zou je denken heh…maar die lift die kwam voor geen meter in beweging. We stonden lekker te kletsen en na zo’n 10 tellen beseften we ons dat we nog steeds boven stonden…hahah…zo’n lift gaat voor geen meter…wanneer je niet op het knopje drukt heh!!! :) als een stel kleine kinderen stonden we te gieren en te brullen in die lift :o)
Nou goed, dit was wel het spannendst wat we mee hebben gemaakt op skiphol :)

Vlucht en 1e dag Clearwater…
Pff…9u14m stond er voor de 1e vlucht…we vlogen over Atlanta…dat had de piloot nogal letterlijk genomen, we vlogen boven Atlanta nog een extra uur omdat het vliegveld gesloten was omdat er zware onweerstormen waren…zucht! Ook nog best wat turbulentie gehad, maar dat was eigenlijk wel lekker hahah…viel er lekker van in slaap :) Maar goed…gelukkig hadden we in Atlanta nog een extra 2uur vertraging en dat kwam wel goed uit want ik moest weer bij de douane achter wachten tot ik het land daadwerkelijk in mochten...Gelukkig hadden we tijd om lekker ff een donut halen bij Dunkin’ Donuts…I love America :) (niet doorvertellen hoor want donuts mogen we niet denk ik) en daarna door naar Clearwater, Florida. Volgens mij lagen we er om half 4/4uur in en moesten we om 9u alweer ontbijten, maar goed, helaas had het geregend vannacht dus ging de training vanmorgen niet door…jammer de bammer…nu gaan we vanmiddag ff trainen…vink wel ff prettig want we hebben nog geen 1x buiten getraind, of met harde ballen gegooid :| dus dat wordt nog spannend, en morgen spelen we ons 1e wedstrijd en we hoorden net dat het 1 van de betere scholen van Amerika is…ach…je kunt ze maar gehad
hebben :)

Vanmorgen dus om 9u ontbeten, lekker een bageltje met creamcheese…yummie. En daarna maar gechilled in ons huisje…en dat doen we nu nog steeds :) zo ff lunchen en dan trainen!

Bye bye!

  • 01 Maart 2011 - 17:33

    Skonezus:

    Geniet ervan enne zachte of harde ballen,maakt geen zak uit, gewoon knallen!!

  • 01 Maart 2011 - 18:32

    Davinia :

    Hey beck !!

    Leuk weer je verhalen !! Nu helemaal omdat ik ff niks meer doe wil ik graag je verhalen lezen !

    Doe de groetjes aan chan !!

  • 01 Maart 2011 - 19:51

    CES:

    Leuk om weer eens wat van je te horen. Succes!

  • 01 Maart 2011 - 21:13

    Fred:

    hee beck, gezellig hoor om weer te lezen, lekker hoor zo'n groot bed. zal je chantal niet kwijtraken.... morgen btje klussen in jullie huisje en dan vrijdag en zaterdag de rest.

    veel plezier

  • 01 Maart 2011 - 21:14

    Marjan:

    Leuk om de verhalen weer te kunnen lezen! Heel veel plezier en kick some ass!

  • 01 Maart 2011 - 21:41

    Marjo Soumeru:

    Lekker kingsize bedjes na zon lange reis, jammer dat jullie de helft niet achter kunnen laten omdat je bij terugkomst weer moet verkassen, maar jullie zijn wel wat gewend.
    Leuk dat je ons weer op de hoogte gaat houden.
    Trouwens gelukkig dat de lift het gewoon deed na op de knop te hebben gedrukt haha.
    Ik zeg welterusten en trainse en fijne dag verder, hier is tie om.
    XX

  • 02 Maart 2011 - 01:28

    Maaike:

    Heerlijk als jullie op trip zijn!! Gewoon weer genieten van jouw verhalen. Ook gemakkelijk voor Karin, want die verwijst voor verslagen gewoon naar jou ;-) Ook wel lekker dat die boven ligt, want zonder badschuim wordt de geur er ook niet beter op (sorry K). Gelukkig kunnen jullie snel gaan shoppen. Als het goed is hebben jullie net de buikjes weer vol kunnen werken. Veel plezier verder, want ik heb er alle vertrouwen in dat dat gaat lukken enne natuurlijk succes met ballen.
    Dikke knuffel

  • 02 Maart 2011 - 06:08

    Saskia Aschman:

    Hey Beckie,
    Leuk om weer je reisverslagen te kunnen lezen!Blijven we weer goed op de hoogte! Heeeeeeeel veeeeeel succes!!!!
    XxxXxxx

  • 02 Maart 2011 - 08:50

    Kimmer:

    Have fun !!
    Ik ga jullie weer volgen.

    X

  • 02 Maart 2011 - 21:14

    Opper Yup:

    Ah... zal het dan toch eindelijk wat worden na al die jaren? Zou eens tijd worden.
    Dus vakantie huisje... toch beetje vakantie idee...
    Veel succes zo... is dat niet het team waar Michelle Brander voor heeft gespeeld?
    Kussie en love you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 129666

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: