Shoppen, strand en wedstrijd... - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Shoppen, strand en wedstrijd... - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Shoppen, strand en wedstrijd...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

03 Maart 2011 | Verenigde Staten, Clearwater

Shoppen, strand en wedstrijd...

Zooo…daar ben ik weer ff…Ik wil eerst even een rectificatie plaatsen. (of hoe je dat ook zegt) In mijn laatste artikel wist ik te vertellen dat wij geen vaatwasser hadden, dit is complete onzin, die hebben we namelijk wel :)

Zoo…dan kan ik nu met een opgelucht verder met mijn verhaal :)

Gisteren stond er verplicht shoppen op het programma! Ik had daar natuurlijk helemaaaal geen zin in…maar ja…wat moet dat moet!!
Eerst gingen we naar Sports Authority, 1 of andere hele grote sportwinkel met van alles en nog wat!! Heeeerlijk!! Niet veel gekocht hoor…alleen maar 2 sportbroekies…daar heb ik er namelijk gewoon niet zo heel veel van! En verder niets…dat kan ik overigens over de meerderheid niet zeggen :) tassen vol namen ze mee naar huis :)
Daarna naar de Wallmart, zo’n winkel waar ze van alles hebben, heeeerlijk…daar heb ik wel ff wat aankopen gedaan, van chips tot shampoo, van drinken tot lippenbalsem (daar heb ik er ook nog niet zo veel van) Ik hou er van.
Na de Wallmart zouden we eigenlijk naar de mall (winkelcentrum) gaan, maar daar hadden we geen tijd meer voor, dus zijn we lekker ff een half uurtje naar het strand gegaan…wauw…wit strand…helder blauw water…zucht!!! Water was overigens ijskoud, maar goed…dat mag de pret niet drukken…kijk nu al uit naar de volgende keer dat we naar het strand gaan :)
Nadat we op het strand waren geweest, lekker ff geluncht ergens en toen weer terug naar ons huissie. Toen hadden we welgeteld een half uur om ons om te kleden voor de wedstrijd…dat was ff geen pretje…de kip van de lunch zat nog ergens tegen me huig aan te vliegen, de patatjes kwamen mijn oren uit en van de lemonade kreeg ik het zuur :| (verder was het wel lekker hoor)

University of Michigan vs. NL 1-6 :)
De Michigan Wolverines schijnen echt een hele goede ploeg te hebben…dus toen ze het veld op kwamen was ik persoonlijk toch wel onder de indruk…man man man…wat zijn die meiden toch groot zeg!! Maar goed…soms vergeet ik ff dat WIJ de BESTE van EUROPA zijn en afgelopen jaar de nummer 7 van de wereld. Dat is natuurlijk ook gewoon niet niets :) misschien waren zij wel van ons onder de indruk!! Waarschijnlijk niet over de gemiddelde lengte van ons team…want dat is niet heel indrukwekkend :) maar wel van onze prestaties van afgelopen jaren!! Anyway…we gingen eigenlijk gewoon wel lekker…en dat voor de eerste keer weer op het veld…met harde ballen, andere meiden tegenover je, publiek, zon, hitte etc etc. Wij scoorden meteen in de 1e inning…zij helaas ook…alleen stopten zij toen…en gingen wij er lekker mee door :) sloegen goed en hadden een goede verdediging. Ik zelf heb de laatste 2 innings gegooid…en ondanks dat mijn controle ver te zoeken was af en toe, (rise (bal die zou moeten stijgen tot onder de ellebogen) gingen strak op kniehoogte, drop aan de buitenkant (zakkende bal) vloog zowat aan de binnenkant het hek in)) voelde het toch weer heeeerlijk om op de plaat te staan :) had geloof ik 2 strike outs, 1 hit tegen en dat was het !
Ik denk dat zij niet hun beste opstelling hadden staan…maar goed, dat mag ook de pret niet drukken. Ik hou het er maar op dat ze gewoon ontzettend onder de indruk waren van ons :) ballen door de stokken…verkeerde aangooien, chagrijnige pitchers, swingen op ballen over de grond, boven hun hoofd etc. alsof zij ook voor de 1e keer weer buiten aan het spelen waren…ach ja…kan gebeuren!!

Na de wedstrijd lekker naar ons huissie…hier nog ff op de bank gehangen en toen maar weer naar bed!!! Slaap overigens niet echt lekker nog! Beetje warm, veel geluiden…rare vogelgeluiden die je in NL niet hebt, airco’s die loeien, brandmelder lichtjes die constant knipperen etc. etc. maaar het bed ligt heerlijk…dus als je dan toch wakker ligt, dan maar in een KINGsize bed in Florida :) waar als je uit bed moet, het zonnetje schijnt er vreemde vogels fluiten etc. Over dieren gesproken…bij ieder vijvertje dat we zien…zijn we op zoek naar krokodillen, nog niet gespot (gelukkig) wel hebben we een gordeldier zien wandelen…ghaaaahh…helemaal koel…bij ons zie je die alleen maar in een dierentuin!! Overigens heeft dit land ook vreemde insecten…dus ik ben op m’n hoede :)

Nou…dan ga ik nu maar ff douchen, zo ff ontbijten/trainen/lunchen/wedstrijd!!!

Have a great day!!

Bye bye…

p.s. Alle wedstrijd verslagen zijn te lezen op http://www.dutchsoftballteam.com

  • 03 Maart 2011 - 13:34

    Skonezus:

    Lekker geknald hoor ... keep it up!! Enne je kan nooit genoeg lippenbalsem en korte broekies hebben!! ENJOY..x

  • 03 Maart 2011 - 13:58

    Fred:

    heee lekker gespeeld hoor, echt jullie zijn gewoon onwijs goed, hou dat in je gedachte en je blijft lekker winnen. en het seizoen is nog niet eens begonnen...

    kus

  • 03 Maart 2011 - 14:05

    Karin V.:

    Ben het helemaal eens met de 2 voorgangers. Gewoon goed gespeeld. Zeker als het de 1e keer buiten is.
    En het waren toch echt wel veel speelsters van hun 1e team hoor...ff gecheckt voor jullie winning spirit..!
    Hopelijk kan er nog wel een beetje van de zon worden genoten. Die is hier nu ook, alleen scheelt het 20 graden..... Nog veel plezier daar en shopze.....!!

  • 03 Maart 2011 - 17:44

    Marjo Soumeru:

    Leuke dingen weer. Lekker gespeeld zo te horen voor de 1st time op het gras of cravel, da kank nie zien hihi.
    We follow You and the Girls.
    Kus voor Chant en Jou.

  • 04 Maart 2011 - 06:22

    Opper Yup:

    Hey... mijn bericht van gisteren is niet door gekomen... hoe ging de 2e wedstrijd? Ik weet niet meer wat ik geschreven heb. Ff Miquel onder de douche zetten... man... het is mie toch kold hier... maar in 10asee is het dus niet veel warmer zag ik. Ik hoop dat de reis goed verlopen is. Tot je volgende verhaal. Love you!!!

  • 04 Maart 2011 - 19:12

    Maaike:

    De wedstrijd tegen Michigan was leuk te volgen. Weliswaar binnen, dus dat buitengevoel kreeg ik niet mee. Gelukkig maar want hier ist nie eg warm. Gek is dat hè, dat je twijfelt aan de opstelling van de tegenstander als je zelf goed presteert. Goed gedaan. Op naar de volgende goede prestatie

  • 05 Maart 2011 - 18:25

    Maaike:

    Hey Becky. Je bent zelf niet binnen de lijnen geweest, maar ik denk dat je hebt genoten van je teamgenoten. Volgens mij knap als je van 3-0 achter terug kan komen naar 3-4 en dan ook nog met 3 homeruns! Zelfs die pitcherwissel kon de 3e HR niet voorkomen. Vanavond om 11 uur onze tijd dus de volgende wedstrijd! Jammer dat ik een verjaardag heb. Misschien kan ik buikkramp of zo voorwenden? Groetjessss

  • 06 Maart 2011 - 20:22

    Opper Yup:

    Zeg hè... schrief ie nog wat... of hej geen internet of zo???

  • 08 Maart 2011 - 18:45

    Ria Harskamp :

    hallo becky
    heb je verslagen weer gelezen zien er weer goed uit erg leuk zal blij zijn als het seizoen weer begint ik wil jullie even heel veel succes wensen de komende tijd en doe de groetjes aan het team liefs ria

  • 08 Maart 2011 - 22:18

    Maaike:

    Hey Becky. We zitten dus allemaal met smart te wachten op een volgend leuk verhaal van je. Ben je al weer bekomen van de kou? Het waren wel bizarre omstandigheden zo te horen. De verslaggevers raakten niet uitgesproken over jullie korte broeken terwijl de thuisploeg met lange broeken en sweatshirts begon. Jammer dat jullie strandtrip er bij inschoot. Veel plezier en succes verder. Groetjes

  • 09 Maart 2011 - 10:41

    Marjo:

    Ja wordt weer tijd Bec.
    Heb je nog kunnen shoppen en zijn je spullen weer aangevuld, zonder tandenborstel en geurtjes gaat het nie goed he haha. Hoezo geen strand, je wil toch nie zeggen dat het weer slecht was he, beetje sneu.
    We wait for Stories. XX

  • 09 Maart 2011 - 14:33

    Opper Yup:

    HHey... lig jij ook aan het zwembad?

  • 11 Maart 2011 - 00:24

    Maaike:

    Hey Becky. Goed gegooid. De radioverslaggever maakte er een smakelijk verhaal van. Veel leuker dan die poppetjes van gisteren, waarbij de (re)actie soms erg lang uit bleef of de wedstrijd van dinsdag toen Adobe bij mij steeds crashte bij nr. 22 van de tegenpartij. Je hebt er in ieder geval een fan bij, want hij vond jou en je pitches wel erg goed. We hebben lekker mee zitten genieten.
    groetjes

  • 11 Maart 2011 - 07:39

    Mam:

    Goed gegooid meis. Netjes. Heb het helaas niet gehoord maar net gelezen.
    Vandaag lekker dolfijntjes kijken, dus lekker ff rusten op de boot, haren in de wind voor deze keer haha, (als mijn haar maar goed zit) uitwaaien en genieten.

  • 12 Maart 2011 - 22:12

    Maaike:

    Wow!! en dan de eerste bal gooien bij de Phillies. Hoe cool is dat! Ben benieuwd naar je verhaal hierover.
    Ook die dolfijnen van dichtbij zal een mooie ervaring zijn geweest. Deze trip is ondanks de tegenvallende temperaturen toch wel een succes volgens mij.
    groetjes

  • 13 Maart 2011 - 17:39

    Marjo:

    Nou dat is me toch een eer he. Wow 1ste Nederlandse. Kan me voorstellen dat je een beetje sneeuwen had, wat een publiek man. Super cool allemaal. XX

  • 14 Maart 2011 - 16:32

    Maaike:

    Goede reis terug allemaal en hopen dat er nu nergens landingsproblemen zullen zijn. Knuffel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 129662

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: