Trip nummer zoveel!!! - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Trip nummer zoveel!!! - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Trip nummer zoveel!!!

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

28 Februari 2012 | Verenigde Staten, Knoxville

Zooo, is dit ff lang geleden dat ik via deze weg jullie op de hoogte heb gehouden!!

Maar het is weer zover hoor, we hebben weer een trip voor de boeg. Dit keer wéér Knoxville, Tennessee en Clearwater, Florida.
Ik heb er zowaar een beetje zin in :) ben zowaar klaar met pakken, nah jah klaar...moet alleen m'n toilettas en eten (lees snoep) nog inpakken en dan ben ik klaar om te gaan :) en heb nog ruimte over in mijn tas...scary :) Heb gewoon lekker niets extra's mee, dan kan ik daar mooi gaan shoppen ghahaa! :P

Maar goed, lastig inpakken hoor, afgelopen jaar dachten we aan de gebruikelijke spullen genoeg te hebben, tot we in Tennessee kwamen, het daar regende, sneeuwde en hagelde, toen hadden we niet genoeg aan onze korte broekjes en trui :| heb daar nog een muts en handschoenen gekocht :) Maar goed, nu heb ik de weersvoorspelling een beetje in de gaten gehouden voor Tennessee...daar werd ik ook niet wijzer van kan ik je vertellen, de ene dag 12graden, volgende dag 20, dan weer 3graden :| pffff...dus jah, wat moet je dan meenemen?!
Gelukkig is de gemiddelde temperatuur voor Florida zo'n 25graden komende dagen, kijk...daar kunnen we wat mee :)
Oehhh...zonnebril...was ik mooi bijna vergeten...ff snel inpakken!
Zoooo...zonnebril...check!!

Maar goed, waar was ik...nou...geen idee...maar goed...we gaan lekker de wei in...ben die zaal wel een beetje zat...

Nou...ik ga ff de laatste dingetjes inpakken en dan misschien eens op tijd naar bed...whhahah...natuuurlijk (NOT)!!!

Ik hoop dat ik daar een beetje de tijd heb om jullie op de hoogte te houden!! Wel zo gezellig :)

Hopelijk wordt het hier ook snel lekker weer!!! :)

Bye bye for now!!

  • 28 Februari 2012 - 21:13

    Nonnie:

    Helemaaal goed bezig,op tijd na bed heb je wederom nie gehaald,hahahahaha

    Veel plezier en hoop da j een beetje kunt chille dus de weilanden door...

    Kus acp

  • 28 Februari 2012 - 21:33

    Fred:

    ik heb nu al zin in je verhaaltjes................ xx

  • 29 Februari 2012 - 05:50

    Yuppie:

    Yuppie, hele goeie reis en ik hoop dat jullie lekker kunnen genieten van alles. You will be missed!!!
    En ook ik kijk weer uit naar je leuke verhalen...
    Love you mug!!!!
    XXX

  • 29 Februari 2012 - 07:37

    Mama:

    leuk Bec. goeie reis allemaal. xxx

  • 29 Februari 2012 - 10:27

    Skonezussie :

    Heel veel succes en plezier....kick ass babycakes!!! X

  • 29 Februari 2012 - 11:34

    Davinia:

    hey beck

    leuk om weer je verhaaltjes te lezen heb ik tijdens mijn pauze ook weer een bezigheid tijdens me pauze !

    veel plezier !!

  • 29 Februari 2012 - 12:02

    Marjolein:



    Hey Becky,

    Ook ik kijk weer uit naar je verslagen.

    Heel veel plezier.

    Liefs Marjolein.

  • 01 Maart 2012 - 07:19

    Carolien Van Es:

    Hey, leuk man, weer eens wat van je te horen. Veel succes en ook lekker genieten. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 129682

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: