Game day!! - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Game day!! - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Game day!!

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

02 Maart 2012 | Verenigde Staten, Knoxville

Zooo...(wedstrijd) dag 1 zit er inmiddels alweer op...

Gisternacht heerlijk geslapen, tot 7u, toen had werd ik een beetje wakker omdat ik zo'n trek had! Sas en Tukkie sliepen (helaas nog) dus maar een beetje in bed gelegen tot ook zij wakker waren...rond 8u waren ze ook wakker...yessss...etennn!!! :) Ontbijt is goed te doen, ze hebben van alles wat, van nep eieren tot muffins, van ananas tot flensjes...hmmm...yummm!!
Na het ontbijt ff op bed gehangen, daarna ff gezwommen...lekker joh, ff de vermoeidheid eruit geborstcrawled :) daarna hadden we een meeting...toen omgekleed om naar het veld te gaan...altijd weer mooi om zo'n mooi stadion binnen te lopen...and even better...in de zon!!!! Afgelopen jaar liepen we hier in onze korte broekies in de schnee...mijn voorkeur gaat toch wel een beetje uit naar het weer van nu. (hoewel, voor vandaag wordt er regen en onweer verwacht) Voor deze trip hebben we lange broeken laten maken...en al was het bloedheet, in lang zouden we spelen :) en niet alleen omdat we ze speciaal voor deze trip hebben laten maken maar ook gewoon omdat het zoveel mooier is!!! :)
Nou goed, ik startte de 1e wedstrijd...yeahhh...heerlijk weer joh, met de voetjes in de spikes, op het gras, het gravel, op de stenen...heerlijk!!
Ik dacht in de 1e inning bij de 1e slagvrouw ff stoer te doen joh..ik dacht, als ik hem nou lekker een beetje door het midden gooi, ietwat hoger in de zone, eens kijken wat ze daarmee doet...nou...die sloeg ze ff ruim over het hek...ahh mennn...hahaha...ik maar denken!! Hahaha...doe ik ook niet meer natuurlijk!!! Maar goed...daarna die ballen niet meer geprobeerd te gooien en dat hielp wel :)
Nou, zo lekker als het veld voelde tijdens de warming up...zo zwaar voelde het veld na de 2e inning, kreeg mn benen amper nog van de grond hahah...struikelde bijna over de foutlijn!!! Zwaaaar...zware benen, zware spikes, zware ogen, zware alles...hahah...was gewoon een beetje moe!!!
Maar goed, ging voor een 1e keer wel ok, ik haalde de plaat, dus dat was goed :)
Helaas verloren we de wedstrijd in de laatste inning...ach...hebben we dat ook weer gehad, we kunnen niet alles winnen (hoewel, tijdens afgelopen 2 EK's wél :))

2e wedstrijd was tegen de University of Tennessee, op hun thuisveld etc...goeie en lange wedstrijd, helaas ook weer in de laatste inning verloren...nog een puike homerun van Arie op een mooi moment, toen we 7-5 achter stonden, sloeg ze hem eruit met nog iemand op de honken...dat was koel!! Maar helaas was dat net niet genoeg.
Fanatiek (lees agressief) thuis publiek joh, bléren over dat veld, allemaal hele onaardige dingen...maar goed...jammer dat we 2x verloren in de laatste inning maar jah...you win some, you lose some, vandaag weer een nieuwe dag.
Hopelijk blijft het droog, ze hebben het hele schema omgegooid omdat de voorspellingen niet best zijn en ze willen dat wij onze wedstrijden gewoon kunnen spelen, zal mij benieuwen...momenteel flinke koppijn, denk dat er wel wat regen of onweer gaat komen.

Ik moet nu ff Private Practice kijken met Sas en Tuk dus, tot laterrr!!!

Bye bye!

• 02 Maart 2012 - 15:12

Karin Versluis:

Hey Rebecca, beter dat het lekker weer blijft voor jullie..hier is het ook aangenaam hoor, hoewel een graag of 10 minder dan bij jullie. We hebben jullie gevolgd vanacht hoor. Ik tot de voorsprong van 5-1, ben toen maar gaan slapen..Chantal bleef kijken. Jammer van die laatste inning. Toch lekker gespeeld, meiden. Ga zo door, maar dan wel de voorsprong vast houden. Nog veel pleizer vandaag. We gaan jullie weer volgen. xxx

• 02 Maart 2012 - 17:56

Yuppie:

Je had natuurlijk nog de vlucht in de benen... Dan is het ook wel erg zwaar... Succes vandaag. Kussie

• 02 Maart 2012 - 17:58

Lincy:

Hee becky! Wat leuk dit allemaal zo te lezen! Zijn je zware benen ogen armen alles over? Haha wens je succes verder en tot je volgende verhaal weer:)

Liefs lincy

• 02 Maart 2012 - 18:13

Skonezussie:

Weet je skonezus, soms moet je ook gewoon een beetje lef tonen en dan een keer zo´n bal door het midden lekker hoog in de zone gooien...hahaha, ach ja heb je dat ook gewoon weer gehad. Een ding staat vast...PUIKE broekskes hoor! Lekker kuntje hedde gij.. X

• 02 Maart 2012 - 18:33

Die Mama:

Nou die benen had ik ook na een half uur arobic. Pff, en dan moest jij nog langer.
    FF de jet Lac eruit en dan komt het allemaal goed met jullie hihi.
    Succes vanmiddag he.

XX

• 02 Maart 2012 - 22:07

Fred:

hee becky, maar goed dat je benen onder die mooie lange broek zitten, worden en blijven ze lekker warm...
    leuk stukkie weer, ga zo door.

• 03 Maart 2012 - 11:10

Maaike:

Zware benen, daar loop ik mijn hele leven al mee HH. Mooie foto, mooie broek, mooie.... Het was leuk om jullie verrichtingen live mee te krijgen. Afgelopen nacht was het minder. Steeds berichtjes van Marco (reuze lief natuurlijk) dat het uitgesteld, begonnen en weer onderbroken was. Zal ook niet zo lekker geweest zijn: 2 1/2 uur in die kleedlokalen. Maar wel gewonnen! Veel plezier verder!! Zware knuffel ;-)