Op naar Florida! :) - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Op naar Florida! :) - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Op naar Florida! :)

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

05 Maart 2012 | Verenigde Staten, Knoxville

Zooo...daar ben ik weer, geen idee waar ik gebleven ben!!

Dus maar gewoon ff natte vinger werk!! :) en ff checken bij mijn roomies :)

Nou, vrijdag moesten we dus spelen maar jah, zoals altijd kan het weer in Tennessee niet normaal zijn, 1e jaar regen en sneeuw, 2e jaar, tornado's :| dus mochten niet naar het veld. Dus dan maar wachten in het hotel...natuurlijk hartstikke interessant!!! :) Kan me de 1e keer nog wel herinneren, jij ook Skonezus??? :) Alarm op de tv, herrie op de tv...stressss..."wat moeten we doen Deb, waar moeten we heen hoooo en wat als dit en dat" hahaha...en nu...rustig foto's maken van de tv etc :) Hahah..ben natuurlijk alweer een paar jaar ouder...hahah!!
Maar goed, uiteindelijk dus naar het veld want de mensen van Tennessee wilden dat wij wel zouden kunnen spelen ivm de afstand die we hadden afgelegd! Nou...moet dan maar!! W-up gedaan, inning gespeeld en toen moesten we allemaal de kleedkamer in want er was weer slecht weer op komst...naaah...uiteindelijk alleen maar regen gelukkig, we konden het veld wel op en wonnen de wedstrijd uiteindelijk, geen idee hoeveel haha!
Daarna nog een uur op de kamer naar het onweer zitten kijken want het ging er flink aan toe hier!!

Gisteren ook weer gespeeld...lekker in de zon maar was wel wat afgekoeld...we begonnen met ruim 20 graden hier en inmiddels is het zo'n 4 graden en morgen wordt er sneeuw verwacht en van de week weer 18 graden, snel weg hier...voor je het weet hebben we allemaal een snotneus!
Maar goed, gister ook weer gewonnen...knotsgekke wedstrijd...er werden 10 homeruns geslagen...echt niet normaal!

Na de wedstrijd ben ik gaan eten met Dava en haar gezin. (Dava heeft in '96 bij ons in huis gewoond, pitcher bij Run'71 toen. Dit was ook de laatste keer dat ik haar had gezien) dus was zoooo leuk dat ze naar het veld is gekomen afgelopen dagen en dat ik haar gezin heb ontmoet etc...gaaf! Lekker biefstukkie gegeten...yummm!!!
Rond 9u was ik thuis...toen was het team nog niet terug van eten dus ben ik lekker de was gaan doen :) zal ook eens niet...maar dacht...dan gaan we lekker schoon naar Florida, hoeven we daar niet meteen te wassen toch!! :) Slim hehhh!
Nou, toen de meiden terug kwamen, kreeg ik de leftover desserts want ik wil graag aankomen en mijn roomies helpen me daar graag bij :)
Lekkere brownieeee en cheesecake...yumm!!

Nou en vandaag niet heel veel gedaan, de pakken gewassen, het washok onder laten lopen, geen starbucks gehaald!!

Nou, wij de was doen! Na een half uur gaan kijken, hele washok onder gelopen!! Oopsie!! Dus wij dit gemeld...hadden ze dat hok helemaal schoon gemaakt maar ook het stroom eraf gehaald dus zaten onze broeken nog vast in de machine...dus weer iemand erbij gehaald...die heeft uiteindelijk de machine moeten slopen want deed niets meer...maaaar de broeken waren schoon en roken heerlijk!!!
Na de was wilden we ff naar de Starbucks...gesloten...great!!! Dus geen Starbucks voor ons helaas! Toen maar alvast de tas gepakt (aangezien we morgen weer vertrekken) en daarna ff naar het veld geweest om een wedstrijdje van Tennessee te kijken en daarna lekker uit eten geweest...lekker artichoke spinach dip met nacho's en steakie gehad...heerlijk!! En toen laatste spullen gepakt en nu liggen we lekker op bed!!
Ben helemaal gesloopt en klaar voor Florida :) laat de zon maar komen...hoewel...wordt daar ook wat minder, 23 graden ipv 27/28 graden...maar daar doen we het graag voor :)

Nou, ga ff tv kijken en daarna slapen, morgen op tijd weer op!!!

Overigens heb ik geen wifi in het volgende hotel dus denk niet dat ik jullie iedere dag op de hoogte kan brengen maar ik ga mn best doen!!!

Bye bye!!

  • 05 Maart 2012 - 07:17

    Mama:

    Goeie reis allemaal. Gelukkig dat jullie broeken niet aan vlarden zijn.
    Xx

  • 05 Maart 2012 - 07:44

    Karin:

    Hoi Rebecca, is weer leuk om te lezen. Er gebeurt ook altijd wat tijdens die wasrituelen van jullie hahaaha. Heel veel plezier nog, goede trip en hopelijk blijft het lekker weer in Florida. dikke kus voor de meiden.

  • 05 Maart 2012 - 09:41

    Skonezus:

    Haahah stress alom met onze 1e tornado watch..gelukkig had ik er al een paar mee gemaakt in Florida toen.. Maar nu ben je inderdaad een pro en neem je gerust een fotootje, niet meer zo boeiend! Nou geniet van je tijd in Florida en have a safe flight! X

  • 05 Maart 2012 - 11:26

    Fred:

    Gelukkig ben je niet meegevlogen met de orkanen, goed dat je roomies zorgen dat je wat zwaarder wordt, je gaat anders zo de lucht in. Whoo wat een homerungame, wel een kort veldje cker.
    Team zal wel blij met je zijn voor al die wasbeurten, je bent ook wel een btje het moedertje voor t team toch... haha lekker genieten hoor in Florida, hoop dat je weer snel een Wifi lijntje vind.
    meiden allemaal veel succes en speelplezier.

  • 05 Maart 2012 - 15:25

    Moto:

    Nou, zwaarder worden is niet erg zusje, maar niet moddervet, dat is niet gezond! Hoe vaak moet ik je dat nog vertellen!! :-p oh oh oh! Goede reis alvast en als je een bekertje van SB kan scoren, graag! :-D Voor onze collectie hè!

    Tom je snel weer naar huis!! Mis joe! X

  • 07 Maart 2012 - 11:23

    Maaike:

    Hey Becky. Inmiddels al in Florida en al weer 2 wedstrijden gewonnen. Hopelijk zijn de temperaturen net zo positief. Ik kijk weer uit naar je volgende verhalen. Veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 129682

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: