Sun is shining!! - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Sun is shining!! - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Sun is shining!!

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

12 Maart 2012 | Verenigde Staten, Clearwater

Daaaag mensen,
Daar ben ik weer ff...ff snel want ben een beetje moe en mijn bedje roept om mij...'beckyyyyy...kom maar lekker liggen' :)
Het gaat lekker hier!! We spelen veel, we spelen goed, maken mooie plays, slaan lekker en op de juiste momenten, het zonnetje schijnt, af en toe een fris briesje, het zwembad en bubbelbad liggen klaar voor en na de wedstrijden, het eten is heerlijk, we hebben wat meer rust dan afgelopen jaar, we hebben de kans om te shoppen zo nu en dan!! What else does a girl need :)
Ik vermaak me hier prima en zou dit wel het hele voorjaar vol kunnen houden! Het is zo lekker spelen hier, het weer is heerlijk, de velden zijn heerlijk...zucht hahaha!!
Vandaag was wel ff een pittig dagje, iedereen leek wat vermoeid en toe aan een vrij daggie. Voor de kenners onder ons 'een derde dag gevoel' had ik een beetje!
Mooi dat we zelfs dan gewoon ons wedstrijden kunnen winnen, ook al gaat het dan een beetje moeizaam. Vanuit een achterstand terug komen is altijd mooi om te zien én mee te maken!
Ik heb absoluut geen wedstrijd verslagen voor jullie want ik heb het allemaal niet echt bij gehouden, dus ik adviseer jullie om dan op onze website te kijken: www.dutchsoftballteam.com
Hier staan alle verslagen, wat foto's en dergelijke op.
Eten gaat goed hiero :) in het begin weer ff wennen aan de porties en alles maar nu gaat er heel wat in :) zit nu dan ook lekker aan de cheeto puffs :) goed beziggggg :)
Slapen gaat ook lekker :)
Af en toe wil Sassie voetje vrijen en af en toe schopt ze me het bed uit, maar verder is het hartstikke gezellig hoor :)
Over slapen gesproken, moet dat maar eens gaan doen want ben een beetje moe!

Overigens doen we nog steeds lekker de was hiero :) heerlijk die frisse kleren.

Ooooh vandaag bestelde ik een virgin Margarita of hoe je dat ook maar schrijft, maar ik vergat de virgin door te geven...dus toen ze met die dingen kwam vroeg ik of het wel zonder alcohol was?! Zegt ze 'yes...and otherwise i would have asked you for your ID first' whahahaha...ohhhh yeahhhh!!!! Mooi vind ik dat!!

Morgen lekker een daggie vrij, nu al zin an!! En beter nog "behoefte aan" lijfje laat nu toch wel een beetje van zich horen, niets ernstigs hoor...gewoon 'gebruiksschade'!!!
Nou, goedemorgen voor jullie, welterusten voor ons :)
Bye bye

  • 12 Maart 2012 - 05:19

    Skonezussie:

    Mooie dingen.. Fijn dat je je goed voelt en dat je zo onwijs lekker staat te knallen! Blijf vooral genieten en je ding doen.. Trots op jou!! X

  • 12 Maart 2012 - 06:52

    Fred:

    fijn te horen dat je goed in je velletje zit.lekker weer daar, maar hier is het ook lekker aan het opknappen hoor. geniet nog lekker een weekje en welteruste.

  • 12 Maart 2012 - 07:16

    Marjolein:

    Klinkt super allemaal!!

    Heerlijk genieten en keep up the good work!!

    Liefs Marjolein

  • 12 Maart 2012 - 08:55

    Moto:

    Hallo Bett,

    Leuk om weer wat te lezen van je. En fijn te lezen dat je je zo goed voelt! Aan je pitching is dat ook wel te zien. Ineens ben je een strike out pitcher, hahaha... Ik haal dan ook alle mooie stukjes over you pitching van de website & zet het op fb. Die opstapeling, hah aah, is natuurlijk super cool. Becca struck out zoveel, dag erna, Becca struck out weer zoveel, hihihi..
    Dit is zeker een goede opsteker en hoop dat jullie zo blijven pieken en het door kunnen zetten op het WK!

    Geniet nog lekker en vooral ff van een vrije dag... Keep on ass kickin'!!! It ben voor jou! X

  • 12 Maart 2012 - 09:04

    Mama:

    haha kind, ik had vol trots mijn ID laten zien. mooie dingen,ik zie je groeien.Fijn dat alles goed gaat,we volgen jullie via site. staat er snel op dus gaat goed. Geniet van je vrije dag,lekker relaxen,nie te veel shoppen(overvracht hihi) en welterusten. Love you en groeten aan allemaal. Trots op je/jullie.Xx

  • 12 Maart 2012 - 11:41

    Maaike:

    Hey Becky. Het gaat supergoed met softballen lees ik en als je je dan ook nog eens goed voelt en zo goed (lees jong) beoordeeld wordt. Dan kan het niet meer stuk toch ;-) Geniet er nog lekker een week van het mooie weer en breng wat mee deze kant op. Maar waarschijnlijk heb je al wat gestuurd, want het wordt hier ook voorjaar. Dikke knuffel

  • 13 Maart 2012 - 16:25

    You & Me :-):

    Hey YOU

    TOPPERRRRRRRRRR!!!!
    Ik hoor/lees dat je super staat te knallen daro! Closer/ strike out pitcher!!! Toppie man! Fijn te lezen dat je je zo goed voelt en nog steeds kan genieten van deze tripjes! Keep up the good work!

    Xx ME

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 129667

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: