Sun is shining! - Reisverslag uit Oklahoma City, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Sun is shining! - Reisverslag uit Oklahoma City, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Sun is shining!

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

25 Juni 2012 | Verenigde Staten, Oklahoma City

Olaaaa :)

De zon schijnt...wat een heerlijkheid!
Ik zal jullie via deze weg op de hoogte proberen te houden van alle ontwikkelingen hier in Oklahoma, straks in Seattle en Whitehorse!
Whitehorse, Canada is ons einddoel tijdens deze trip.

We zijn dus gisteren aangekomen in Oklahoma. Om 10u moesten we op Skiphol zijn, na wat gesteggel met mijn gewicht, of nou jah, die van mijn tas dus (thuis gaf de weegschaal zo'n 24 kilo aan en op Skiphol gaf zo'n handige handweegschaal 23,3 aan, prima dacht ik) zet ik mijn tas op de band 25,6...naaaah...ik dacht toch echt dat ik het nu een keer goed gedaan ...verdikkie! Maar goed, mijn toilettas mocht bij Ingrid (de fysio) in de tas (zij had namelijk maar 16kg, incl. de toilettas, dan vraag je je toch echt af of ze uberhaubt wel iets mee heeft, of alleen maar sokken :)) maar goed, ik ben zeer dankbaar, nu hoefde ik niet van alles in mijn handbagage te stoppen.
Ik hoopte echt zo, dat ik jullie dit keer geen gewicht verhalen hoefde te vertellen, maar helaas pindakaas!

Maar goed...goeie vlucht gehad hoor...uurtje geslapen en verder wat films gekeken, af en toe aan de binnenkant van mijn ogen :) maar lang leve je eigen tv schermpje, gewoon weer terug gespoeld en nog een keer gekeken :)
We vlogen via Detroit...dus hadden ff de tijd om de beentjes te strekken, wat patatjes (ik bedoel vers fruit...NOT) te eten en een rondje te lopen...en zo'n overstap breekt zo lekker de vlucht..moet er niet aan denken om langer dan 10 uur in vliegtuig te zitten...maar dat hoefde dus ook niet :)
Vanaf Detroit was het nog 2,5u vliegen of zo! Na 2u keken Sas en ik elkaar en...we waren er nu wel een keer klaar mee :|
Hier aangekomen, kwamen alle spulletjes netjes op de bagageband en konden we de bus in! De airco stond lekker op standje diepvries :) maar ik schat zo in dat dit overdag wel echt nodig zal zijn :) zin an :)

Ik lig dus met Tukkie en Sassie op een kamer...hartstikke gezellig!
Beetje jammer alleen dat de kamer niet heel groot is, de bedden eigenlijk ook niet...past heus wel met z'n 2en maar dan zit je waarschijnlijk de halve nacht te kijken of je niet op andermans helft ligt, of je krijgt een knietje of elleboog hier en daar...dus hadden we om een 3e bed gevraagd, mochten ze er dus geen stretcher neerzetten, brandweer regels of zo...maar wél een luchtbed...uh...ok...nou prima voor nu...dus vannacht op een luchtbed geslapen, maar jah...er mag dus geen stretcher maar waar we alle tassen kwijt moeten is me een raadsel...dus mocht er nu iets gebeuren moeten we over alle tassen heen (en dan krijgen we nog een tas erbij) etc.
Maar goed, misschien dat we nog iets kunnen 'regelen' hier later meer over!

We hebben trouwens free wi-fi :) in 1e instantie stond er dat we ervoor moeten betalen, maar ze gaan het niet in rekening brengen.
Nou moet je je dus wel aanmelden etc. Dus ik dat gisteren proberen...herkende het programma of whatever, mijn naam niet :| heb ík dat hahah...dus ik naar de front desk gebeld...nou, zij kon me er ook niet mee helpen...dus zegt ze "ik verbind je ff door met iemand" verstond er niets van...dus krijg ik inene een meneer aan de lijn "what hotel are you in" dus ik denk 'huh..bel ik nu niet net met de front desk van het hotel waar ik in zit???' ahhahah...was ff van de leg hahah...had ze me met 1 of andere centrale doorverbonden...nah prima...hem lukte het ook niet :| dus kreeg ik een code en kon ik me op een andere manier in te loggen...
Maar ik moest mijn naam dus spellen hè...maar hier is het toch de: a van anton, b van bernard, c van cornelis etc...nou...weet toch mijn god niet wat het hier is hahah...dus ik S.O.U.M the M from uhhh Michigan hahah...and not the N from uhhh...North hahaha...voelde me echt een dikke kneus, maar goed...het is gelukt...hoewel...na 24 is die code niet meer geldig en op mijn laptop kon ik ook niet inloggen met mijn eigen naam, dus straks maar ff beneden vragen!!

Vanmorgen was ik rond 4u wakker...moest me toch naar het toilet...dus ik met mijn telefoontje (voor het licht) naar de badkamer...daar aangekomen, na 3 tassen ontweken te hebben, zag ik iets lopen :| heb ík dat!!! Dus was al bang voor een spin heh...maar het bewoog zo snel dat ik dacht "een kakkerlak" getverrr...dus het licht maar aangedaan...en ja hoor...kakkerlak...bah...nou...je snapt dat mijn blaas het allemaal wel gesneden vond...hahah...dus ik weer terug naar mijn luchtbedje...het lijkt wel kamperen...helemaal mijn ding! Maar jah, kakkerlakken, luchtbed op de grond...hooooo...kon dus mooi niet meer slapen...rond 7u was de rest ook wakker...en zijn we lekker gaan ontbijten...trek joh!!
Nou, zitten we lekker te ontbijten, komt er 3x iemand vragen wie we zijn, of we coupons hebben, waar we bij horen...mochten we er dus nog niet eten, er was iets mis gegaan bij de organisatie hiero...hahah...maar goed dat we ons eten al ophadden, 't was heerlijk! :) maar alles dat eigenlijk niet mag is altijd interessanter/lekkerder/mooier/leuker :)

Nou, toen kwamen we Paul dus tegen...die stond met iemand van het hotel het e.e.a. te regelen ivm het ontbijt.
Dus wij vragen of het mogelijk was om een grotere kamer te krijgen? Hij netjes vragen aan die mevrouw..."we don't have bigger rooms" oh ok "en misschien een 1 pers. en 1 double room" "we can't GIVE you one" nee, dat snappen we...dat vragen we ook helemaal niet...maar goed..."is het dan mogelijk om de meubelen uit de kamer te halen zodat we die ruimte voor onze spullen kunnen gebruiken "we don't move furniture" uh...ok...bedankt voor het meewerken :| sjeez! Helemaal klaar met die vrouw zo op de vroege morgen hahah!! Paul gaat even kijken wat er geregeld kan worden, die vrouw leek er ook niet zoveel zin in te hebben zo op de vroege morgen :| haha!!

Nu weer op de kamer, over een uurtje horen we wat we vandaag gaan doen, schijnt niet zoveel te zijn...geen idee wat de rest van het programma zal zijn, maar dat zullen we nog wel horen. We spelen en trainen nog wat, voor de World Cup gaat beginnen. Heb er zo'n zin in! :) We zijn zo goed he!

Nou, ik ga nog ff liggen en me geestelijk voorbereiden op een dagje rustig aan doen :)

Wat een lang verhaal zeg...nou...don't get your hopes up hoor...zal eenmalig zijn hahah!!

Bye bye zwaai zwaai!

  • 25 Juni 2012 - 14:22

    Gin:

    Ook altijd het zelfde met de kamers.. haha ochtend personeel maar mijden de volgende keer..!
    Kick ass!
    Liefs

  • 25 Juni 2012 - 14:24

    Fred Versluis:

    heeee ze is er weer, gezellig. verhaal kan niet lang genoeg zijn hoor, blijft altijd grappig. Beetje krapjes op de kamer, maar zal de pret niet drukken, alleen................moeten er natuurlijk niet nog meer (ongenode) gasten binnen kruipen. Hoop dat t éénmalig is.
    Veel plezier met zn allen en doe iedereen de groeten.
    Wacht alweer op je volgende verhaaltje.. xx

  • 25 Juni 2012 - 14:34

    Karin Versluis:

    Oh ja hoor, daar zijn de stories weer. Iedereen kan heel wat aflezen de komende weken met jouw en mijn verhalen en die op de site van de Bond. Of ze er bij zijn....:) Ik dacht dat alles BIG was in USA, zeker door de crisis kleinere kamertjes...? Verhuizen met die meubels...moet ik ff langs komen hihihih veel plezier...xx voor Sas en Kar.

  • 25 Juni 2012 - 14:56

    Mam:

    Haha wat een verhaal weer Bec. Hoop dat de kamer lukt, wij vinden het schandalig, je bent niet 1 of ander flut team. Good luck verder. Xx

  • 25 Juni 2012 - 15:08

    Skonezussie:

    Op zijn minst Een upgrade naar de honeymoon suite na die kakkerlak! Lekker Zo'n amerikaanse doos.. enjoy your day!

  • 25 Juni 2012 - 18:10

    Opper Yup:

    Mwuhahah... Wat is het toch altijd fijn om je verhalen weer te lezen... Het enige is dat het betekend dat je weg bent... Maar door je verhaaltjes voelt het alsof je lekker dicht bij bent!!
    Enjoy zusje en tot je volgende verhaal.
    Love you!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 129670

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: