High School... - Reisverslag uit Oklahoma City, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu High School... - Reisverslag uit Oklahoma City, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

High School...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

01 Juli 2012 | Verenigde Staten, Oklahoma City

Zooo…daar ben ik eindelijk weer een keer…met een paar rode konen, kei bruine nek, knietjes en overheerlijke tanlines…kom ik jullie weer even te woord staan :)

We zijn inmiddels 1 training, 2 oefenwedstrijden tegen Australië en 4 wedstrijden in de World Cup verder…én we hebben natuurlijk al wat wasjes verzameld, een keertje geshopt etc!
De oefenwedstrijden tegen Australië waren leerzaam/bloedheet/even inkomen. De 1e verloren we 8-5 en de 2e verloren we 9-0. We hadden goed contact maar speelden verdedigend nog niet foutloos en op dit moment worden alle foutjes afgestraft. Jammer voor ons, maar daar leren we alleen maar van, lang leve de oefenwedstrijden :)

WORLD CUP…
Eergisteren is voor ons de World Cup begonnen, dé voorbereiding voor het WK later deze maand in Whitehorse, Canada.
We startten tegen Canada afgelopen donderdag! Knotsgekke wedstrijd, wat homeruns, foutjes etc! Ik mocht deze wedstrijd starten en gaf meteen een homerun op :( stom. Maar goed…we scoorden over en weer…in de 7e inning stond het 6-6...kwam Sassie op het 2e honk, geen idee hoe ze daar kwam :) vast een hit, en ze werd overgebracht door Yonina…Sas stal het 3e honk, maar de catcher had die snelheid niet verwacht denk ik, zij schrok zich een hoedje en smeet de bal zo het outfield in…7-6 voor NL :) en Dagmar hield het dicht :) NL 7 – Canada 6 :) het was de 5e keer, in 30 ontmoetingen, dat het NL team won van Canada :) awesome!! SO freakin’ PROUD!!

Gisteren speelden we om 9uur :| (we spelen verdikkie toch niet meer bij de pupillen, 9uur…lijken wel gek hier) tegen Brazilië, die wonnen we met 4-3. Ik heb de laatste 2 innings gegooid en dit ging ok. Ben nog niet echt tevreden, zit een beetje hoog in de zone :) maar goed, ik heb nog heel even om uber scherp te worden! :)
We speelden gisteren 2 wedstrijden, 1 om 09.00u en 1 om 14.00u of zo. We mochten tussendoor ff douchen maar omdat ze daar geen douches hebben :| vreemd, in zo’n groot stadion, moesten we naar de paardenracebaan…wauw, dat is me toch groot zo’n racebaan. We moesten echt overal doorheen, hele happening daar binnen joh, de kleding van de jockeys hingen daaro, lijken wel clowns kleren…allemaal kleurtjes en sterretjes en streepjes en blokjes etc. leuk man. En natuurlijk allemaal dingen voor de horses…vond het wel leuk om van binnen te zien. Maar goed, daar mochten we dus ff douchen :) dat was wel ff fijn hoor, voel je je toch weer een stukkie frisser voor de volgende wedstrijd. Deze was tegen Puerto Rico. Deze wonnen we met 7-2, super goeie wedstrijd weer. Tukkie sloeg nog ff een bommetje…lekker hoorrr!! :) na de wedstrijd nog even een plons in het zwembad genomen, heerlijk joh…echt niet normaal, binnen no time stond m’n bikini in mijn lijf…:) mooi! Daarna hadden we ff een teammeeting en zijn we: Chan, Tim (Nathalie TIMmermans) Vis, Sas, Tuk en LeeAnn (vriendinnetje van Tim) naar Applebees geweest, lekker steakie gegeten, kon wel ff wat vlees gebruiken, al dat brood, sla en turkey…daar was ik wel ff klaar mee…toen nog ff naar een winkel geweest om zonnebrand te halen etc. Sas nog ff in de zeik genomen, Sas was nog in de winkel toen Tuk, LeeAnn, Tim en ik al klaar waren, toen zijn wij snel in de auto gesprongen en verderop gaan staan, daar waar we haar nog wel konden zien maar zij ons niet :) haha…ahhh…ze kwam echt naar buiten, wilde naar de truck lopen maar die stond er niet meer, nog wel een andere rode truck, maar dat was niet de onze :) dus je zag haar echt 2 stappen richting die truck zetten, ze zei wat tegen zichzelf en pakte snel haar telefoon om ons te bellen hahaha…ahh…toen zijn we maar naar haar toe gereden..goeie grap toch?! Hahaha!!

Vandaag speelden we tegen Amerika, we speelden de PINK game, deze wedstrijd speelt Amerika altijd in het roze om geld in te zamelen voor de borstkanker stichting. Zij hebben echt alles in het roze op deze dag, roze pak, roze helmen, echt koel. Wij hebben (hopelijk) ook ons steentje bijgedragen. Wij hadden speciaal voor deze wedstrijd ook roze shirts die we ná de wedstrijd in de veiling hebben gedaan. Tevens hadden wij knalroze sokken en paarse strikjes etc :) we zagen er gelikt uit :) We speelden een puike wedstrijd, kwamen zelfs op 1-0 voor maar verloren helaas met 2-1. Dagmar heeft als een beest staan gooien, de Amerikanen wisten niet wat ze overkwam. :) (de wedstrijd is nu op tv dus kunnen we mooi ff zien hoe partijdig de scheids was, ze callede alles van de Amerikaanse pitcher slag en dat van Dagmar niet…zucht) maar goed…we hadden de wedstrijd zomaar kunnen winnen :) biedt perspectief voor de toekomst!!!

Super grappig joh, op tv zijn ze maar steeds een soort van slag dat wij al 3 wedstrijden gewonnen hebben en eigenlijk gewoon bovenaan staan :) (na vandaag staat overigens Amerika bovenaan maar dat ff terzijde)

Maar goed, morgen spelen we tegen Australië, heb er zin an :)

Verder hebben we niet heel veel gedaan hiero, beetje zwemmen, beetje eten, beetje slapen, beetje winkelen :) ik heb ff mijn gestolen goederen vervangen :) is hier toch wat goedkoper allemaal. En natuurlijk wat wasjes verzameld, we hoeven niet zelf te wassen…gelukkig, want het is nogal veel de hele tijd :) en dit warme weer geeft niet de lekkerste geuren aan de kleding :) respect voor Berend, Paul, Karen en Tracey :)
Het is hier trouwens warm joh, gemiddeld zo’n 39/40 graden of zo :| wel lekker hoor, moet ik zeggen, al doet het niet veel goeds voor mijn tan :) smeer me constant in met factor 100 maar dat helpt dus blijkbaar niet tegen de tanlines!!

Wauuuuww…zitten dus onze wedstrijd tegen Amerika te kijken hè…die scheids called zowat alles slag voor Amerika, echt niet normaal joh, gewoon een halve meter naast de plaat! Stom!!!

Maar goed…veel meer hebben we dus niet echt meegemaakt, beetje saai maar wel een beetje waarvoor we hier zijn :) niet dat softbal saai is :) but you get what I mean.

Dan zal ik nu nog even uitleggen waarom de titel van dit verhaal “High School” is :)
Vandaag waren we handtekeningen aan het uitdelen ná de Pink Game. Toen er een moeder en dochter bij mij kwamen voor een handtekening, zij vroeg mij het volgende: “are you still in highschool?” *kuch/proest/uguh* “I’m actually the oldest one on the team” “can I ask you how old you are?” “I’m 30” :) d’r mond viel letterlijk open, waar ze haar handen voor sloeg van verbazing :)

High School ghaaa :)

Bye bye!!

• 01 Juli 2012 - 06:04

Jacq:

Ik ben trots op jou!!! Je doet t zo goed!!! Dikke Jacq

• 01 Juli 2012 - 08:04

Tom:

Wel goed voor je zelf vertrouwen als ze denken dat je nog op high school zit ;-)

• 01 Juli 2012 - 08:06

Rox:

hehehe high school :-)
    Anyway: jullie zijn kanjers!
    ik baal echt als een stekker dat ik niet daar zit.
    Bij terugkomst maar grotere schoenen kopen, want de huidige mogen jullie terecht een heeeel eind naast gaan lopen.
    Succes! x

• 01 Juli 2012 - 08:44

Silea:

hey Becks, probeer jullie zoveel mogelijk te volgen via streaming, play by play en gister ESPN. Echt goed man hoe jullie staan te spelen, ben vet trots. Jammer van die scheids gister, kan soms toch bepalend zijn als je maar met 1 punt verschil verliest uiteindelijk.....Succes tegen Australie!!!

• 01 Juli 2012 - 08:59

Skonezussie:

Je hebt gewoon zo'n lekker jong becky :) maarre jullie gaan als een malle daar en moeten/mogen jullie super trots op zijn!
    En nu ff die kangaroes aanpakken!! Kick ass!! X

• 01 Juli 2012 - 12:49

Mamsie:

Lekker verhaal weer meis, high School Girl. Haha, zo kun je nog zeker 15 jaar door gaan. Back to the high school. Mooie dingen. En voortaan Sas nie meer zo laten schrikken hihi. Bitches.
    Gelukkig heb je nu telefoons bij de hand. Succes tegen de Aussies vandaag. Ik ga weer proberen of de live beelden er weer zijn is zo coool.

Roze was super mooi gisteren,heel goed doel ook. Toppie.
    Dikke kus van ons, Love You.
    Groeten aan alle meiden.

• 03 Juli 2012 - 07:45

Elliebellie:

Trots op jou, lekker doorgaan zo! enne leuke verhaaltjes weer, ik volg jullie op de voet!

Tjilmoot!