1e weekend Macerata... - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu 1e weekend Macerata... - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

1e weekend Macerata...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

07 Februari 2006 | Italië, Macerata

Giorno uno:
Om 4 uur op :| zijn toch geen tijden?? Zal wel ’t lot zijn van een ‘pro’ en je weet toch…”als je haar maar goed zit” en dat zat ’t hoor :P maar dat even terzijde!
Om 04.55u op de fiets…nou jah…achter op de fiets bij Chantal en jullie weten misschien wel dat mijn tas, al is ’t maar voor 1 dag, overvol is…arme Chant!! Om 05.15u zat ik in de bus naar Schiphol en om 07.20u zat ik in de lucht, daar heb ik natuurlijk niets van meegekregen, ik lag natuurlijk te slapen!!
Om 11.15 was ik in Ancona waar m’n coach Enrico me op kwam halen!
Toen geluncht met bij hem en z’n vrouw Giovana (geloof dat je ’t zo schrijft) onze 2e honkvrouw! Vleeseter als ik ben…gooide ze een halve koe in de openhaard, was eigenlijk best lekker :)
Daarna naar de sporthal, daar aangekomen…kleding gepast, maatje L hoor…kan ik er nog een beetje ingroeien :) krijg gelukkig wel mijn eigen nummer…numero 31!!! Daarna nog 1 of andere fotoshoot, gelukkig was ik al om 4u op en zag ik er vast superfris uit :|
2 uurtjes getraind…warming up bestond uit voetballen (omdat ik dat zo goed kan :|) en rekken en stretchen, daar kan ik wel aan wennen maar er is mij verzekerd dat ’t allemaal VEEL zwaarder wordt :( jammer! Heb een ½ uurtje gegooid en daarna 1 ½ geslagen, wordt een powerhitter hoor :) daarna thuis (bij 2 teamgenootjes Valentina en Alessia) gechilled etc. toen uit eten met teamgenootjes en officials of zoiets, meer officials hier dan teamgenootjes :) lekker pizza gegeten, waren rond 23.15u thuis, heb geslapen als een roosje, was gesloopt!
Giorno due:
09.00u op of in ieder geval, toen ging mijn wekker :| was om 10.00u eruit…
10.30u naar de gym…jah nou…dat vind ik dus HELEMAAL niets maar zal wel moeten :( lekker geluncht, m’n roomie’s for now hadden gekookt, wat denk je??? Hasta la pasta!!!
Toen ff geslapen, dat moet ook gebeuren heh?! Om 15.00u getraind, gooien ging goed, fielden ging goed, slaan ging goed…eindconclusie…Lekker getraind!!
Toen naar huis, ff gechilled, gedoucht & naar een teamgenootje…ow…before i forget :) na de training officieel Macerata property :) there’s no way back…contract is getekend…1e krantenknipsels zijn binnen en m’n zwarte helm is besteld :) waar waren we…?? Bij dat teamgenootje (onze korte stop Marta) lekker pizza gegeten en zoals altijd nagetafeld tot 00.30u :| krijg hier allerlei drankjes aangeboden, moet natuurlijk alles proberen…gister 1 of andere limoen likeur, vandaag 1 of andere koffie likeur en alles gaat in 1 keer achterover, vinden ze leuk :) moet dan maar heh, staat overigens niet in mijn contract hoor!
Owww…m’n 1e Italiaanse gelato voor dit jaar is binnen hoor :) YESSS ook al is ’t zo’n 4 graden, ijs zou er gegeten worden en daar zeg ik geen nee tegen maar si si si :)
’T is inmiddels 00.47u en ga me maar omkleden en in bed liggen…ben nog nie zo moe maar wordt morgen om 10.30u opgehaald om maar weer eens te trainen :| …EN??? Ben ik al breed??? :)
Giorno tre:
Zit nu bij mijn coach en zijn vrouw op de bank de superbowl te kijken…BEBBY…ik ga voor de footballers hoor…SUPER SEXY gek :) ik kom je opzoeken hoor, reserveer er maar een paar voor me :)
Maar goed, waar waren we :)
Om 10.30u weer getraind…slaan ging niet zo maar ’t gooien daarentegen ging GOEEEED :D Thank you Kinge…kben ontspannen en je advies helpt big time…grazie!!!!
(kan me maar niet concentreren…alleen maar mooie mannen met a fine ass op ’t scherm) Goed…terzake Soumeru!!! Na de training gedoucht en met de coach en Gio (z’n vrouw…onze 2e honkvrouw) naar hun huis omdat mijn roomie’s naar (aaargh…haal die mannen van ’t scherm :|) huis gingen…dan zou ik alleen zijn, niet leuk dus..!! Hier geluncht, reken maar op een kilo of 5 meer, ik word echt vol gepropt!! Daarna op de bank gelegen, rond 20.15u naar de manager van de club en zijn vrouw, ze had lekker gekookt voor ons!!
Rond 23.45u naar huis want rond 00.00u begon de superbowl dus…!!
Morgen om 09.30u op, om 11.15u vlieg ik naar Rome en ben rond 16.20 weer in Olanda!!

Ik ga jullie proberen via deze weg op de hoogte te houden van alles wat er gebeurt in Italië, zal ’t de volgende keer iets korter houden :)!!

Ciao ciao…un bacio!!!
Becky #31

  • 07 Februari 2006 - 09:18

    Non:

    mooi mooi meis....

  • 07 Februari 2006 - 10:15

    Nine:

    Aight...sounds good homie...kom zeker paar keer pitstoppen daaro...
    Proud of you !!!
    xxx

  • 07 Februari 2006 - 14:19

    Non:

    bec, me broertje kijkt al naar goedkope tickets...hihihi aangezien die bij een reisbureau werkt....

  • 07 Februari 2006 - 14:26

    Jacq:

    Leuk om te lezen hoe jij de dingen ervaart in Italië

  • 07 Februari 2006 - 14:28

    Nouk:

    Becs, ik kom eraan!!!

  • 07 Februari 2006 - 14:32

    Ben Je Nou Aan't Doen Maahnnn...:

    HEUJJJ.....tis hier geen Italië!! Viele Erfolg! laat maar eens zien dat er niet met een maatje L te spotten valt..ofzoiets!

    xx

  • 07 Februari 2006 - 14:50

    Lyanne:

    Leuk om te lezen Beck! Ik ben nu al benieuwd naar al je volgende stories! Heel veel succes he daar! Liefs uit Haarlem

  • 07 Februari 2006 - 15:49

    BEBBY:

    hahaha...chicka wat denk je dat ik heb gedaan afgelopen zondag...SUPERBOWL baby!!!
    Ik heb me al een aantal mannen uitgekozen en gereserveerd! ahhahah enne BETTA er zijn hier ook enkele leuke football players hoor :P I like It a LOT!!! :P

    Dikke Koesjes..

  • 07 Februari 2006 - 15:53

    Noe:

    Ey Beck! Super om te lezen, heel veel succes en kick ass daar he! Liefs Noe

  • 07 Februari 2006 - 16:05

    Hootie:

    Beck!!!
    Ik ben zooooooooo blij voor je meissie!!! Echt toppie!! En ik had t al gezegd; maar dit is NOG veel beter voor jou dan the States!!
    Enne....warm houden daro heh....misschien dat ik volgend jaar geen zin meer heb bij Randstad en ook mijn koffers pak...hihi...
    Zal je missen hoor trouwens bij Ned team trainingen....You & Me Babe!
    Un bacio

  • 07 Februari 2006 - 16:30

    D'eau Mi:

    Voglio desiderarla la fortuna con la sua carriera di softball in Italia, e la seguirò sul suo sito web!

  • 07 Februari 2006 - 18:30

    Carolien:

    Nou, dan toch wat je uiteindelijk het liefste wilde. We wensen je heeelll veeeelll succes en laat veel van je horen. Liefs

  • 07 Februari 2006 - 19:42

    Moeders:

    Ciao Bella. Wat een groot aventuur he. Eindelijk gaat het gebeuren. Een profi in ons gezin HIHI. Ga er maar lekker van genieten en we zijn al druk bezig tickets uit te zoeken want we gaan zekers een keer die kant op. Toppie meis. Liefs van een paar trotse Di Papa et di Mama!

  • 08 Februari 2006 - 01:03

    Joyce:

    Zooo cool om te horen (naja lezen :-)) allemaal! Enneh wie heeft de superbowl uiteindelijk eigenlijk gewonnen? Ik was een btje ehm... afgeleid tijdens de wedstrijd :-D Anyway succes en blijf vooral verhaaltjes schrijven!
    -x-

  • 08 Februari 2006 - 16:06

    Kossie:

    hey B-Money!
    echt mega gaaf hoor!!
    lekker ballen in italia!
    geniet er van, en we houden contact...
    liefs kossie

  • 09 Februari 2006 - 11:55

    Sapperderflap:

    Zijn er verder nog vragen...? Nee...!
    Ik ben "kei" trots op je!!!
    Heel veel succes daar en ga je zeer zeker erg veel missen en je kleine neefje denk ik ook wel. Gelukkig woon je straks maar 2 uurtjes vliegen van hier dus reken er maar op dat we ff langs komen waaien...
    Koeskoes

  • 09 Februari 2006 - 12:05

    Elja:

    Hey Beckster!
    Leuk dat je me deze link stuurde. Wat super gaaf wat je gaat doen. Ik ben apetrots dat ik nog de eer heb gehad ooit een balletje over te mogen gooien met een echte prof.. wauw. Ik heb de site al in mijn favorieten gezet en ga al je avonturen volgen! Heel veel plezier en succes!
    Kus Elja

  • 09 Februari 2006 - 13:51

    Anna-Bé:

    heey meisy!ik hoop dat je daar heel veel plezier hebt en ik zal je blijven volgen!je bent nog steets mijn voor beeld!liefs B_tje

  • 09 Februari 2006 - 14:06

    Nina:

    Hee beck!

    Echt onwijs leuk! Geniet ervan! Je hebt het verdient!

    succes en leuk dat je ons op de hoogte houdt!

    Groetjes Nina

  • 09 Februari 2006 - 14:30

    Michael:

    Hey Becky,

    Ziet er allemaal heel goed uit. Ik wens je heel veel sterkte in Italie en hoop dat je het net zo goed doet als bij sparks. Zodra het voetbalseizoen voorbij is kom ik een keertje kijken bij je.

    -xxx-
    Michael

  • 09 Februari 2006 - 20:05

    Kirsha:

    Hé lieve Beckster,

    Wat waanzinnig... lang gehoopt en nu is het eindelijk zo ver!!! We hopen dat t een topseizoen voor je gaat worden!
    Heb je nog een persoonlijke masseuse nodig... ben erg handig met mijn handen, hihi!

    Heel veel succes en blijf vooral zulke leuke verslagen schrijven!!!

    Veel liefs shar & kirs
    p.s. laat je niet te veel afleiden door al dat italiaans schoon achter de backstop!!

  • 10 Februari 2006 - 05:06

    Erica Beach:

    Becky!!! Good luck!!! I can't understand half of what you wrote on here, my dutch is still not very good, but I hope you have fun and play well! Miss you!!
    Erica

  • 10 Februari 2006 - 07:05

    ABA:

    Goeie keus. Heb je hard voor gewerkt. Laat dat Sparks maar voor wat het is. ITALIA here she comes.

  • 10 Februari 2006 - 08:23

    Becky Boop #31:

    For everybody that doesn't understand a word I’m saying I’ll try to do it in English when I’m in Italy so ya’ll can read what’s happening in my life!

  • 10 Februari 2006 - 12:14

    Jo:

    Je weet het, ben onwijs trots op je dat je nu eens eindelijk voor je zelf kiest. We gaan je missen hier!! X

  • 11 Februari 2006 - 09:59

    Sabine:

    Lieve lieve Beck,
    Ik ben heel blij voor en vind het heel knap dat je deze keuze gemaakt hebt.Geniet ervan, maak heel veel lol en zet hem op!!!Ben trots op je.Franssie

  • 11 Februari 2006 - 17:12

    Erin:

    Becky,
    I can't believe how much you have grown up!!! Kick some ass in Italy! I know you will. Love you and miss you,
    Erin

  • 13 Februari 2006 - 10:22

    Skeels:

    Zo dat is beter geregeld!! succes !! Zie je vandeweek misschien nog wel even!!

    Ayo

  • 13 Februari 2006 - 14:18

    Lou Lou:

    becky,
    je hebt zeker een goede keuze gemaakt. Eindelijk ga iets doen wat je altijd al hebt willen doen.I am proud of you! En wie weet volgend jaar.... IK KOM R AAN!!! hahahahhahahahhahaha

    kisses

  • 14 Februari 2006 - 10:53

    Kirrie:

    Hey becky, super dat je naar italie bent gegaan.
    Geniet ervan en laat ze daar wat zien.
    Zal je missen!
    xxx

  • 15 Februari 2006 - 11:22

    Pieter:

    leuk verslag ;-)
    hou me op de hoogte..

    dikke zoen

  • 15 Februari 2006 - 18:37

    Calvin, Kelly, William &Patty:

    Geweldig meid wat een ervaringen. En wat die ijsjes betreft heeeeerlijk he. Afgelopen zomer hebben we veeeeel ijsjes en pizza's gegeten. Ook dit jaar gaan we naar Italie op vakantie. Dicht bij Ravenna, op een camping. Ik denk dat we dan bij je in de buurt zijn, als ik zo naar het kaartje kijk. We kunnen elkaar dan opzoeken als je het leuk vindt. Houd ons maar op de hoogte ... groeten & dikke kussen

  • 15 Februari 2006 - 21:41

    Cécile:

    Hey Becky! Tof te horen dat je nu echt prof bent en alles zo goed met je gaat. Heel veel plezier in Italy en geniet ervan!!!

  • 16 Februari 2006 - 13:06

    Moto:

    Nou ik heb eindelijk de moeite genomen om het nu allemaal eens te lezen, pff is wat hoor, veel te lang verhaal, hihi, je weet dat ik nie van lezen hou, dus next time, kort houden ;-) Leuk verhaal wel...!

    Anyway, je gaat al bijna weg, ik besef het allemaal nog niet zo, maar ik wens je wel heel veel succes, maar voor alleen maar plezier in alles wat je gaat doen daar (voornamelijk softballen geloof ik)! Goed je best doen & we zien elkaar vanavond, lette pannentoeten eten :-D

    Ok doei! xXx

  • 19 Februari 2006 - 19:57

    Djae`:

    Kewl man!! kan niet wachten op 't volgend avontuur van je.. :D
    <3

  • 05 Maart 2006 - 19:46

    Gouvie:

    ha beck!
    toppie man ben blij dat je je zo goed vermaakt, wordt alleen maar beter!!!!
    ciao bella, tot de volgende keer!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 129455

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: