Verse broodjes en kilo’s ijs... - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Verse broodjes en kilo’s ijs... - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Verse broodjes en kilo’s ijs...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

07 Maart 2006 | Italië, Macerata

Week 1 is alweer bijna voorbij en kan je vertellen, bevalt me hier nog prima...!!

Trainen ging allemaal goed...tot vrijdag, toen mochten wij (de pitchers en catchers) lekker de wei in...’t was echt heerlijk weer, graadje of 14 dus stond lekker in mijn t-shirtje te gooien...(heb het geweten ook, meteen lek geprikt door vreemde beesten...maar dat ff terzijde) het had de dag ervoor geregend en het was dus een beetje glad, mijn been gleed weg en overstrekte de hele boel, vrijdag nergens last van maar toen ik de volgende dag naar de gym ging en daarna naar de training, voelde het allemaal niet lekker...!! Werd meteen naar huis gestuurd met ijs voor mijn knie...en ijs voor in mijn buikie...lekkahhh...!!
Zaterdag avond kwam de fysio (en 3 teamgenootjes) langs om me ff te behandelen, daarna zijn 2 vriendinnen langsgekomen, zijn ergens wat wezen drinken en hebben thuis nog uren gekletst (nee Kim, heb ze niet het A, B, C, geleerd :P) volgende morgen gingen ze om 9u weer weg...zijn toch geen tijden? Trok de deur open en zag een tassie aan de deurklink hangen...had ik verse broodjes en roomcroissants etc. gekregen van 1 van de officials :) schijnt normaal te zijn...mijn mening, denk gewoon dat ze me te dun vinden aangezien ze denken dat ik 32 kilo weeg :| dusssss!!!
Zondag dus heel de dag niets gedaan...tegen 6u kwam 1 van de officials (zo noemen ze de mensen van de club hier) langs om me uit te nodigen bij haar en haar familie te eten...!! Geweldig gezin...super gelachen en wat Italiaans geleerd :)
(Oh...voor de insiders...heb het weer geflikt hoor, ze konden me niet vinden, had zo’n 8 gemiste oproepen en smsjes waar ik uithing...”mensen, ik lag gewoon te slapen”)

Vandaag moest ik naar het politiebureau (zodat ik hier geregistreerd sta of zo) daarna ff naar m’n fysio geweest en toen ie me weer naar huis bracht mocht ik nog ff een HALVE KILO ijs uitzoeken...in NL praten we over bolletjes :| hier praten we over kilo’s...hij gooide er nog ff een hoop repen chocolade in en heeft me toen thuis afgezet...
Wat het eten betreft, ben al helemaal ingeburgerd...in NL zou ik pasta eten als hoofdgerecht, hier maak ik het als voorgerecht...
Oh en ik maak zelfs schoon...mijn fysio dacht zelfs dat ik niet at omdat ie niets van afwas of pannen zag in de keuken...hahah...wij noemen dat gewoon afwassen en schoonmaken (weet nu zeker dat er nu een aantal mensen zo :| zitten en hardop zeggen “jah hoor Beck, je hebt nog nooit van afwassen en schoonmaken gehoord dus waar heb je het over?”) heb wel heel fijn een vaatwasser maar die heb ik nog niet aan de praat gekregen...!!

Nou, ik ga er weer een eind aan breien want het wordt wel weer een heel lang verhaal zo...

Ciao ciao

  • 07 Maart 2006 - 14:35

    Non:

    he beck....
    mooi mooi dat je goed eet, en dat ijs vin ik minder..kun j niet wat opsturen, hihihihi
    moet zeggen dat et bellen wel mee valt qua kosten hoor, vin k maar jah WIE ben IK...kus

  • 07 Maart 2006 - 14:37

    Non:

    ik had afgelopen zaterdag ook een zakkie aan me deur maar daar zaten helaas geen verse broodjes in, was info.over stemmen op 7maart... :( dat is dan wel weer jammer...

  • 07 Maart 2006 - 14:38

    Saperderflab:

    Hi Zussie,
    Ik was één van de gemiste oproepen denk ik en je andere zussie ook. Heb toch niks ergs aan je knie hé!!!? Maar het was dus gezellig met die vriendinnen, sinds wanneer kunnen die twee samen door 1 deur!? Leuk hoor allemaal...
    Als het goed is, is jullie programma bekend dus ga snel uitzoeken wanneer ik die kant op kan komen...
    Love you en dikke kus
    Sabje

  • 07 Maart 2006 - 14:53

    Roel:

    OK.....ijs.....hmmhmmm....kilo's......chocola..... :D wata staat hier in mn mond bets!! Afwasse?!?! jaja.... dan is j kamer ook zeka opgeruimd?! haha

    xXx

  • 07 Maart 2006 - 14:56

    Kimmer:

    hihi alsof je me kent hé !! hihi.. gewellig !! Schoonmaken klinkt inderdaad heel apart. Maar het zal de tijd van de maand van zijn. hihi.
    -x-

  • 07 Maart 2006 - 15:02

    Lau:

    He Beck,

    Just enjoy en doe nou een beetje voorzichtig wil je ;-)!! Lekker zeg al dat ijs...
    Ik zie je volgende update weer tegemoet leuk stukje hoor.

    Liefs Lau

  • 07 Maart 2006 - 15:05

    Jo:

    Waauh Beck en schoonmaken!! Moet niet gekker worden. Ik was denk ik ook 1 van die oproepen.

  • 07 Maart 2006 - 16:58

    Mac (hahahaha):

    Leuk zeg dat je nu in Italie zit! Dus jij krijgt nu betaald om te softballen, goed geregeld! Leuk om te lezen dat het zo goed met je gaat!
    Liefs Simone

  • 07 Maart 2006 - 17:05

    Amber:

    Hey! Super leuk joh, lekker in Italie. Lekker weertje, lekker eten...helemaal leuk! Veel plezier en ik volg je verhalen vanaf hier.

    x Amber

  • 07 Maart 2006 - 17:10

    Phlosje:

    Klinkt allemaal erg goed!!! Geniet er maar lekker van...

    Liefs van je nichie

  • 07 Maart 2006 - 17:18

    Ninet:

    Ik was dit keer niet 1 van de oproepen..haha... Klinkt allemaal goed daaro...ik kom snel je keuken bevuilen...zal die officials ff laten zien hoe dat moet ! haha...
    xx Nine

  • 07 Maart 2006 - 18:20

    Joyce:

    32 kilo?? Dat kan nooit, ben je nu al aangekomen? Grapje :-P
    Geniet van je ijs, de zon, de mensen, de pasta... bah ben jaloers haha

  • 07 Maart 2006 - 19:32

    Blythe:

    Hey B-Money. I can't read any of this I will have to get some help from my translators but I am so glad to hear that you are doing good in Italy. I sure wish you could have came here we are having a blast but I know you are doing good and I am happy for you. You should definately check out all of our myspaces and you will understand what I mean when I say we are having a good time. lol. Take care and I will keep up with you on there through sas and deb. Love, Blythe

  • 07 Maart 2006 - 21:32

    Ly:

    Hai Beckster..leuke verhaaltjes! :)
    Veel succes daar...Ik hou deze site in de gaten.

    dikke kus
    Ly

  • 08 Maart 2006 - 08:26

    Jacq:

    Zo Beckster, jij!!!! En schoonmaken???? Haha Grapjurk. Wederom genoten van je avontuur in Italie... Greetz Jacq

  • 08 Maart 2006 - 12:42

    Chantie:

    skoonmaken? toch zeker wel met de kokenrol heh? heh..heh..heh...it lekker niet namelijk!

  • 08 Maart 2006 - 13:42

    Noe:

    Hey Becky, nou klinkt echt super zoals je het daar hebt! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op je, 14 graden terwijl het hier regent en koud is! :) Liefs Noe

  • 08 Maart 2006 - 14:19

    Kristi:

    Well it all looks great but i have NO idea still what you are up to and what all this says!! hehe. But i hope you're having a great time!!

  • 08 Maart 2006 - 14:19

    Kristi:

    Well it all looks great but i have NO idea still what you are up to and what all this says!! hehe. But i hope you're having a great time!!

  • 08 Maart 2006 - 14:59

    Hootie:

    JALOERS!!!!!!!!!!!!!!!!
    Klinkt toppie daro....Hou de contacten warm en dan ben ik er volgend jaar bij ;) hihi....
    Mis je wel hoor, mijn talkbuddy weg...Ik laat je de vorderingen weten maar dat doe ik wel via de "gewone"mail....hihi....
    Un Bacio

  • 08 Maart 2006 - 16:38

    Chantie:

    het moet natuurlijk KEUKENrol zijn, inplaats KOKENrol..oté doei

  • 08 Maart 2006 - 19:17

    Rory:

    hee becky.ken je mij nog uit egypte?haha.leuk dat je ook een site heb. Heb er zelf ook een na mijn avontuur in Spanje. check maar als je keer verveelt.senorrory.waarbenjij.nu. Leuk dat ik je weer keer spreek xxx rory

  • 08 Maart 2006 - 20:06

    Mama Soumeru:

    Schoonmaken, mien Bexster toch, gaat dir wel goed komen, heb je al wat nodig soms HIHI!!!!! Je wordt mooi in de watten gelegd he. Lekker verwend ding. Was weer een enerverend verhaal en laat voorla je vaatwasser ff checken, want dat afwasssssseeeen gaat niet lang duren HAHA. Vooral niet als je zon ding hebt.
    spreek je snel Bacia Ti Amo
    Your Loving Mother.

  • 08 Maart 2006 - 23:41

    Je Husband:

    Love Of My Life,

    Ik d8 zal ik ff een krabbeltje zetten voor mijn vrouwtje. Sorrie dat ik je afgelopen weken niks van me heb laten horen MAAR ik wou nog zeggen dat ik heel erg blij was van jou smsje. Jy en kaka waren de eniste die mij feliciteerde. Anyway ik hoop je snel weer te zien enne MIS JE HÉÉL ERG!!!

    Ciao Bella,

    U Know who

  • 09 Maart 2006 - 08:43

    Gonny:

    Hi Becky, zo te horen heb je het wel naar je zin daar. Doe je wel voorzichtig met je knietje! Zijn je droplolly"s al op?
    Knuffel van Dylan, Hi van Brian en groetjes van mij.

  • 09 Maart 2006 - 09:50

    Milla:

    Hey Beck,

    Alles goed? Hier in A'peldoorn city gaat alles z'n gang. ;-)

    Ben wel een beetje jaloers hoor...al dat ijs en chocola!! LEKKER!!!

    Zit nu op mijn werk en dacht ff kijken of er weer een verhaaltje staat. Zal regelmatig ff kijken.

    Ik moet helaas weer gaan!

    Liefs Milla

  • 09 Maart 2006 - 13:27

    Kirrie:

    Hey becks!
    Klinkt super allemaal! En wij maar trainen in de regen, bah!
    Kijk je uit me je knietje....veel plezier nog en ik lees het volgende verhaaltje wel..
    xxxx kirsten

  • 09 Maart 2006 - 17:50

    #33:

    Ciao bella, ff groetjes vanuit de andere kant van de wereld...je moet wel een keer langskomen hoor spring break is best leuk :P

  • 09 Maart 2006 - 20:46

    Patty & Fam:

    Geweldig om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Leuk je verslaglegging! Zal het volgen maar ben niet zo vaak op internet bezig ... dus reacties zijn vaak laat. Onze vakantie is "bijna" geboekt! Groet en kusjes!

  • 10 Maart 2006 - 08:55

    Moto:

    Tsss...ja deze reactie kun je verw8en na je verslag...ALS JE THUIS NOU EENS OPRUIMDE, SJONGE JONGE...!! Wedden, je houdt het een maand vol & dan heb je er geen zin meer in :p
    Goed om te horen dat je het naar je zin heb daaro & helemaal lekker dat ze je zo verwennen daaro, is een x wat anders!
    Hoe is het met je knie?

    Morgen mag ik meetrainen in P'dal, vet eng, maar goed, zal het wel overleven.
    Succes en we bellen (niet, want jij neemt nooit op)...
    I hold from you! xXx

  • 10 Maart 2006 - 10:26

    Anna:

    Hey nichie,

    Ik ben blij dat alles goed gaat met je knie. En wat een heerlijke verzorging heb je daar. Al die ijs WOW haha.
    Ik ben vet jaloers op je, van kleins af aan wil ik al een keer naar Italie en het is me nooit gelukt. En dan lees ik hoe jij het daar hebt :s ben echt jaloers haha.
    Maar aan de andere kant ook wel goed want met al het ijs en eten word ik alleen maar nog dikker. Ben blij dat ik je zo in de gaten kan houden en alles weer door vertellen aan mijn ouders en familie hier in Assen.
    Bye bye meissie en rustig aan daaro.

    Veel liefs Anna en ook namens Pan Billen ;-)

  • 10 Maart 2006 - 11:44

    Dytje:

    Hey you, Alles goed...?! Jeetje had ik ff geen idee van dat je daar ging softballen... Beetje late reactie ook zo te zien... Maar wat gaaf allemaal joh... Nou ik ga het allemaal bijhouden... Ik dacht laatst nog toevallig aan je maar nu weet ik dus waar je uithangt... Nou have fun nog daaro en we spreken mekaar nog wel... kusz Dyzz

  • 11 Maart 2006 - 04:51

    Tukker:

    ~ouwuh~
    Geef die vaatwasser een schop,pok!
    aaight..
    koes kos

  • 11 Maart 2006 - 11:06

    Michael:

    Hey Beck,

    Alles goed met je knie. Zie dat de je veel wordt verwend door al de officials. Als je kan stuur mij je programma op dan ga ik zeker proberen om een keer te komen kijken.

    kus

  • 18 Maart 2006 - 11:34

    Semuel:

    moi becky!! alles goed?? met ons hiero gaat alles goed!!
    zo te horen vermaak je je wel!! we lezen wel wat voor avonturen je nog gaat beleven..

    groet'n uut aszen!!
    (selamat makan ;) )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 129460

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: