Old Parma – Fabi Macerata 9-2 en 5-1 - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Old Parma – Fabi Macerata 9-2 en 5-1 - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Old Parma – Fabi Macerata 9-2 en 5-1

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

04 April 2006 | Italië, Macerata

Wow...ik ben nog nooit zo laat thuis gekomen na een wedstrijd, waren om 06.00u thuis, dat zijn toch ff serieus geen tijden!! Maar goed...met 2 wins in the pocket hoor je mij verder niet klagen hoor!!
Ze hebben hier dus een aantal regels voor de buitenlanders, ik mag de 1e wedstrijd NIET gooien en de 2e wedstrijd begint pas om 20.30u of we nou om 20.15u klaar zijn of om 19.00u dussuhm, de 1e wedstrijd hebben we in 5 inningen met 9-2 gewonnen en we waren dus om 19.35u klaar...ok hartstikke mooi zou je denken, maar toen moest ik dus tot 20.30u wachten voor ik EINDELIJK mijn ding mocht gaan doen...en ik was dus mooi zaterdagmorgen om 06.00u al wakker, kon NIET meer slapen, stond te popelen om de wei in te gaan...het weer is echt zo heerlijk etc. daar moet gewoon in gespeeld worden...!! Dat hebben we dus gedaan en goed ook...!! 2e wedstrijd hebben we 5-1 gewonnen...heb wel lekker gegooid, wel pittig zo’n 1e wedstrijd...eigenlijk geen moment nerveus geweest alleen on my way to the field toen voelde ik die vlindertjes wel ff...maar op ’t moment dat ik ’t veld op stapte was ik helemaal in mijn element...maar 7 innings is wel ff een beetje lang hoor :) nie meer gewend haha!! Mijn cijfers waren overigens 9-4-4-1 (9 strike outs – 4x 4 wijd – 4 honkslagen – 1 run)
Ben blij dat de competitie is begonnen...

Ciao ciao

Ik heb vandaag ff 2 berichten geplaatst, hebben jullie weer iets te lezen komende dagen!!!

• 04 April 2006 - 17:55

Noe:

hey Becky! Leuk om te horen dat het goed ging en dat je lekker gegooid hebt! Wij hadden regen hier hoor dit weekend, getsie!! Trouwens moet eerlijk zeggen dat rood en blauw je beter staat... ;) haha! Kick ass daaro, liefs Noe

• 04 April 2006 - 17:59

Noe:

• 04 April 2006 - 18:05

Vuirsles:

dat ET(EK) is ook in Parma, kom je tijten? je bent het nu tenslotte wel gewendtdt om 6u onderweg te zijn..

• 04 April 2006 - 19:04

Loulou:

WOW wat staat je dat goed die kleuren helemaal TOPPIE. Leuk man, super gaaf!!! IK KOM ERRRRRRAAAANNNN. I miss you gurl. Ik hoop je snel weet te zien. LOVE YOU dikke kus van lou en ernst

• 04 April 2006 - 21:15

Koekiemonstah:

he Betsy!!! Camera in de pocket zo te zien?! of heb je die van iemand anders gekiert? Stoere fotos hoah meisie!! Ben j al beetje breed aant worde?!

Net iets ni goed gegaan met mn knie op training.... nou we zient wel!!

-x-

• 05 April 2006 - 03:00

Joyce:

ENIG die pitching foto :-P

• 05 April 2006 - 03:52

JayJay8701@gmail.com:

Hallo lievie!!! Hoest nou?? Gewoon eigenlijk altijd het zelfde toch met jou he!! gewoon de best werper van de wereld.Ik kom echt wel een keer langs daarzo want ik heb ik weet hoe de dames in italie eruit zien. dus ik kom zeker snel langs als ik hier van Australie weg kan. gr dikke kus van mij lav joe

• 05 April 2006 - 04:51

Aba:

Toppie!
    He nog ff en je kan komen kopieren! De nieuwe is besteld ;-)

• 05 April 2006 - 06:39

Nonnie:

mooi mooi weer bec...lekker dat je het zo naar je zin hebt...
    kus

• 05 April 2006 - 07:07

Kim:

hey becky,

zo te zien gaat alles lekker mooi zo, hier ook alles goed zaterdag verhuizen naar ons nieuwe huisje jippie! heb wel leuk nieuwtje over het cios pietertje werkt daar tegenwoordig als docent voetbal hihihihihih.

kis kimmy

• 05 April 2006 - 08:06

Jasja:

hey becks!
    weird je in een ander pak te zien! maar hij is toch wel een stuk mooier dan groen ;-)
    mooi dat het goed gaat daar en dat je het naar je zin hebt!
    liefs, jas

• 05 April 2006 - 08:42

Ex-coach Bazz:

Hey Beck,

Het is idd heel vreemd om je in dat zwarte pak te zien :(. Gefeliciteerd met de eerste 2 wins! Oooh we verlangen hier zo naar mooi weer. Maar ik ga niet roepen "IK KOM ERAAAAAAANNN" want dat gaat zo opvallen ;)
    Veel succes verder en dikke kus!

• 05 April 2006 - 08:51

Nouk:

Ow ow ow, wat lach'n mit oe!! Wel weer typisch dat je het woord mangiare als voorbeeld gebruikt!! Zou ik ook doen hahahaha!! Ciao!

• 05 April 2006 - 11:06

Dets:

Zo vet meisje die actie foto's!! Wat zie je er stoer uit! Ben blij je eerste wedstrijd goed is afgelopen en nu doorgaan!! Wel goed uitrusten hoor.. 6 uur das echt ni normaal!!
    Tjauw

• 05 April 2006 - 11:10

Zusje:

Hi dan,
    It vin mooi...! Heb je wel een tlein beetje gemist dit weetend. Vrijdagavond was onze 1e wedstrijd en toen had ik het een beetje zwaar maar zoals it dan tan heb it het niet laten zien hoor.
    Maar ben blij dat het zo goed met je gaat... dat moet haast wel anders hadden we je wel wat vater aan de tellie gehad, hihihi.
    Miss you ferry muts.
    Koes koes

• 05 April 2006 - 11:54

Skeels:

good work!! spreek je snel weer...

• 05 April 2006 - 12:12

Rantal:

Waar is je poonie trouwens???????????????????

• 05 April 2006 - 21:58

Mark:

goeie foto's baxter... en goed om te horen dat het zo goed met je gaat daar. ohja baxter nog 4 weken en dan is het zover... :)

• 06 April 2006 - 09:17

Karin Versluis:

Hallo Rebecca,
    Wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt daar.
    Je ziet dat je dit soort avonturen met 2 handen moet aanpakken.Bij de softbal is vaak alles toch met 2 handen?? hahahaha
    Prachtig al die verhalen en zorg dat je onwijs veel plezier hebt. Een seizoen is zo snel om...!
    Ciao, de Versluisjes.

• 06 April 2006 - 09:36

Peet:

Ziet er goed uit!!:D wil ook dat t hier 23 graden wordt!:S

• 06 April 2006 - 14:48

Gouv:

ha Becca! gefeliciteerd de eerste punten zijn binnen, beetje goed gevoel over je team? Ik ga je zien!
    ciao,

• 06 April 2006 - 18:17

Thmz:

Hey, cool man dat het goed ging. Had je vader afgelopen zondag nog ff gesproken hij vertelde wel dat je wel lekker had gegooid. Het begint hier ook wat beter te worden eindelijk. Veel plezier nog daar en kick some ass (figuurlijk dan he anders krijg je ruzie en dat mag niet)

Beso Thomas

• 07 April 2006 - 07:33

Hootie:

Beckster!!
    Toppertjuhhh!! Super dat je zo lekker staat te gooien daro, ben trots op je!! En rechtsveld hoor ik...ook leuk!!
    Keep on kicking butt daro!
    Ik spreek je snel...
    Un bacio

• 07 April 2006 - 18:20

Storm:

Sjon Porno Becky,

Het is goed tehoren dat alles goed met je gaat. Via mam en opa sjon hoorde ik van je verhuizing. Dit is de beste keuze op sofball gebied die je kon maken.Camy en alle commando's wenzen jouw alleen het beste.Het wordt tijd voor vakantie naar Italia. Ik was je niet vergeten.

Liefs, STORM.

• 10 April 2006 - 15:37

#31:

Update met foto's is coming up...staat keurig op mijn USB stickie maar die ben ik natuurlijk vergeten!!
    Greetz uit Italie...!!!