Eindelijk weer een verhaaltje... - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Eindelijk weer een verhaaltje... - Reisverslag uit Macerata, Italië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer een verhaaltje...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

22 Juni 2006 | Italië, Macerata

Zooo...daar ben ik eindelijk weer, heb het op de 1 of andere manier heel erg druk gehad...weet niet waarmee maar het leek alsof ik iedere dag on the road was, maar goed...weer ff een update vanuit het zonnige Italie !!

Vorige week vrijdag zijn mijn zussie Sabrina en Miquel, mijn neefje, naar Macerata gekomen...nothing better then having your familiy close with you...heerlijk om ze ff hier te hebben...Vale en ik hebben ze vrijdag opgehaald in Bologna, vrijdag avond moest ik gewoon trainen, zaterdag lekker wezen winkelen met ze en ’s avonds moest ik spelen, de 1e gewonnen en de 2e verloren...weet nie wat het is maar we lijken in de 2e wedstrijd gewoon niet te slaan, tjah...dan win je de wedstrijd ook niet...zelfs niet als je gewoon goed staat te gooien en in 10 innings maar iets van 2 honkslagen tegen krijgt, maar goed...!! Werpcijfers in 10 innings: 8-4-2-0 (8x 3 slag, 4x 4 wijd, 2 honkslagen tegen en 0 verdiende runs)
Op zondag zijn we naar het park gegaan, daar hebben we lekker gechilled een paar uurtjes, beetje gevoetbald, beetje gestoeid etc...heerlijk zo’n daggie!! Maandag hebben we niet veel gedaan, zijn wezen shoppen, Sab en ik hebben een koele nieuwe bikini gekocht :) en Miquel is natuurlijk weer lekker verwend :)
Dinsdag ben ik met Sab en Miq meegegaan naar Bologna (met de trein, is zo’n 3 uurtjes) tegen een uur of 12.30 vlogen ze en rond 3u belde Sab dat ze veilig thuis waren gekomen etc. toen moest ik ongeveer nog 2u met de trein...vreemd wel, naar NL was 1.5 uur, naar mijn stadje ruim 3 uur...!! Maar goed, gek als ze weer weg zijn, vind het veel leuker wanneer ze hier bij mij zijn, maar goed...ook in NL moet er gewerkt, gesoftbald en naar school gegaan worden...(want jah...die kleine jongen gaat al naar school hoor :))
Op woensdag moesten we ’s middags trainen...Nicole en ik zijn ’s morgens eten gaan halen voor na de training, we wilden gaan picknicken in het park...dus na de training lekker naar het park, ik had tunasalad en eggsalad gemaakt, we hadden allerlei salami’s, kazen etc. ingeslagen, we hadden een chocolade cake en watermeloen en ga zo maar door...heerlijk op een dekentje in het park gegeten...na een uur moesten we naar ons 3e aerobics les...we wisten niet dat dit de gevorderde klas was :| dus in het begin zagen we er, op zijn zachts gezegd, nogal klungelig uit, maar na 30min. hadden we de dans door hoor en gingen we als een tierelier...:) geweldig man...laatste 15 min. van de les is meestal bil of buikspieren...BRAND ALS EEN GEK kan ik je vertellen en GOED dat we ons voelen na zo’n les...maakt ons niets uit dat we 2 uur daarvoor 3u op ’t veld hebben gestaan...is gewoon super leuk!!
Vrijdag zijn we naar Sardinië gevlogen, speelden zaterdag tegen Nuoro, mooi eiland wel hoor, was er al eens eerder geweest en vind Nuoro zelf niet zo interessant maar wat ik onderweg zag, was wel mooi hoor, geloof dat Gouv er wel goed zit :) ze draaien tijdens de wedstrijd zelfs Nederlandse muziek, te gek!! Over de wedstrijden, goed gespeeld, 1e kwamen we geloof ik achter, meteen in de 1e inning, maar we kwamen goed terug en wonnen hem uiteindelijk, 2e kwamen we ook meteen achter, door wat foutjes en een honkslag maar kwamen ook weer goed terug, stond lekker te gooien en sloeg weer een honkslag (jah jah...ben nog steeds verbaast dat ik op de honken kom :)) Gouv stond goed te spelen bij Nuoro, haar team maakte wat foutjes, jammer voor hun, belangrijke wins voor ons :) Werpcijfers: 6-1-4-1 (6x 3 slag, 1x 4 wijd, 4 honkslagen tegen en 1 verdiende run tegen)
Zondag gingen we naar het strand...natuurlijk was het zaterdag heerlijk weer en zondag vooral winderig en bewolkt maar goed...we vlogen officieel om 21.00u terug, we zaten ongeveer vanaf 17.30 al op het vliegveld en rond 20.30 hoorden we dat onze vlucht gelukkig 50min. vertraging had dus uiteindelijk waren we om 3u thuis!!
Hoorde vandaag op het nieuws dat de zomer eraan komt, wordt deze week 38graden...oh my...misschien ietwat to much, maar goed...we doen het er maar mee, betekend gewoon dat we morgen (woensdag) gewoon naar het strand moeten, daarna trainen en om 20.30 zit ik in mijn oranje hempie met mijn roomies voor de tv, NL-Argentinië wordt gelukkig gewoon uitgezonden dus dat ga ik zeker wel kijken :) zo raar dat het WK nu gewoon is en ik er gewoon niets van kan zien omdat we, of trainen, of het wordt niet uitgezonden, rare Italianen!!! Maar goed...morgen zit ik voor de buis hoor...!!! HUP HOLLAND HUP....

Ciao ciao

Ps. Foto’s komen eraan.

  • 23 Juni 2006 - 06:34

    Non:

    hehe zou ook eens weer tied worden voor een story....mooi mooi...
    kus

  • 23 Juni 2006 - 07:02

    Mam Soumeru:

    Ja en dan kom je al weer bijna 2 dagen naar Nederland, shoppen, shoppen, uitpakken inpakken en dan op naar Canada. Ga je dit keer nie zien Bleeh,maar je zussies en Miq en zwagers staan te trappelen. HIHI. Alvast veel succes in Canada. Liefs en goede reis maar we gaan nog ff bellen als dat lukt. HAHA. Dikke kus

  • 23 Juni 2006 - 12:16

    Moto:

    nou en dat het bij jullie 38 graden is...hier is het gelukkig 20 graden kouwer, grrrr!! Maaaarrrr...overmorgen is ze weer thuis :D jipie!
    I hold from you! xXx

  • 24 Juni 2006 - 10:20

    Zus:

    Dag,
    was leuk hé!? heb het zeer naar mijn zin gehad bij je en wou eigenlijk helemaal niet naar huis. Ben blij dat je morgen weer thuis bent voor heel even en ga je dan weer helemaal dood knuffelen!
    Miss you and me love you

  • 27 Juni 2006 - 15:40

    Nine:

    What's life without softball, family and food huh?

    Dikke kus en kick ass in Canada...U Wordt Gemist!
    Nine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 129494

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: