Sportgala 2007... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Sportgala 2007... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Sportgala 2007...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

23 December 2007 | Nederland, Haarlem

Nou mensen…afgelopen dinsdag was het zover…het Sportgala…”het” Gala waar wij toch allemaal wel een beetje naar uitkeken…en een beetje is (ik spreek voor mezelf) voor mij nogal zacht uitgedrukt!!!! :|
Mensen…wat een spektakel…wat een unicum…nog nooit heeft ons team er zo super bijzonder/mooi/elegant :) uitgezien…ik zal een foto toevoegen!!!! Meiden…don’t take it personal…jullie zien er anders ook best leuk uit…maar jah…meestal wanneer ik jullie zie, zien jullie/we er zo hetzelfde uit… :)

Maar jeetje…er ging een hoop stress aan vooraf :) wie mooi wil zijn moet stress hebben i guess!!
Jullie zullen allemaal wel weten dat er nog wat bacteriën in de lucht hangen…dus iedereen hier was ziek, zwak en misselijk…ik dacht alleen maar…waar moet ik nou gaan slapen…ik wil echt niet ziek worden…nou…ik kreeg hem ook hoor…grieperig/koortsig/spekkieknietjes etc…aaargghh… :| gelukkig knapte ik wel redelijk op…toen kreeg ik van zondag (de zondag vóór het gala, het gala was dinsdag) op maandag blaasontsteking…wel potverdikkie…ik de hele nacht maar zitten chillen op het toilet…want steeds als ik weer een beetje opgewarmd was in bed…moest ik weer…werd, ik zal er niet om liegen, gewoon sjaggie omdat ik steeds koude voeten kreeg…maar goed…ik zat dus maar te denken op dat toilet…’hoe moet dat nou joh…loop ik morgen in die jurk, moet ik toch steeds plassen :| en hoooo man…als ik nu antibiotica krijg, kan ik niet meer onder de zonnebank en dingen als…wat moet ik met mijn haar…en welke jas moet ik aan en als ik maar geen blaren krijg of uit mijn jurk scheur of zullen we niet te overdressed zijn etc etc’…Jah…je moet wat als je de halve nacht op de wc doorbrengt…maar goed…ik maandag morgen naar de dokter…antibiotica mee maar die hoefde ik pas s’avonds in te nemen, dus ik hup…onder die zonnebank :) Was trouwens al vroeg op die dinsdag want ging ff met Deb mee, die kreeg een nieuwe achterruit…(check het vorige verhaal)
Later die dag kwam Deb naar ons toe…we gingen wel ff haar kroes in de stijltang leggen…heel het huis was mistig van de rook etc :) maar stijl was het wel…super lang en super mooi…wauw…!! Nou goed…rond 05.30u gingen we richting de Rai in Amsterdam…daar aangekomen…moesten we serieus trappen lopen, BUITEN…en dat in een jurk, op pumps…op zo’n metalen trap met van die gaatjes erin :| aaarghhh…en koud…boven aangekomen hoopte ik toch echt dat we binnen uit zouden komen…maar jammer joh…moesten we in de kou…nog ff een stukkie lopen…daar werd ik echt niet vrolijk van…en velen met mij…maar mensen…geweldig om te zien hoe iedereen eruit zag…niks overdressed…iedereen zag er gewoon super uit…de mannen in smoking…hmmm…grrrr…hahaha…mooie dingen…de meiden werden ineens dames in super mooie jurken, haartjes los of juist vast, make uppies goed voor elkaar…mooie schoentjes…nageltjes…overal was aan gedacht…dat we hier nog eens bij mochten zijn…normaal kijk ik het op de bank met mijn zussies…maar die dinsdag hoorden wij er gewoon bij, waren wij gewoon 1 van de vele topsporters die daar rond liepen…gaaf hoor…en dat alleen omdat we in juli…die spaghettivreters een koekkie van eigen deeg hebben gegeven…ghahaaaa…lekker voor ze…zij zitten nu allemaal te bedenken wat ze nu eens met hun leven moeten gaan doen…nou ik weet het wel…mijn agenda is vol geboekt tot augustus…en ik maak dingen mee…die ik van ze lang zal ze leven niet had durven dromen!!!! Jah…het leven van een topsporter is toch best leuk hoor mensen…ik zou het niet anders willen zien…ik ben tevreden :)

Nou…wens jullie via deze weg alvast hele fijne feestdagen en een goed oud & nieuw…
May all your dreams and wishes come true…
Always go for gold…

Becky

  • 23 December 2007 - 10:16

    Nathalie:

    ouwuh;) kan zien dat je het daar leuk heb gehad;).... misschien heeft dat denken op de wc je goed gedaaan

  • 23 December 2007 - 12:10

    Moto:

    Mooi zijn jullie allemaal!!! En het was best leuk hè (ondanks die K*T schoenen die ik aan had)!

  • 23 December 2007 - 12:11

    Moto:

    Oh en ondanks die haren in mn ogen en mn neus die verstopt was, omdat ik vergeten neusspray in te doen :-S

  • 23 December 2007 - 12:20

    Mar:

    Prachtig!!

    -x-

  • 23 December 2007 - 16:49

    Mama Soumeru:

    Who wat een mooie meiden zeg, tjonge jonge, en die zijn alle drie van ons. Wat anders zo he, en de rest van het Team, pritty women. Toppie meiden. Goed laten zien wie jullie ook kunnen zijn. Liefs mam en tot maandag.

  • 24 December 2007 - 14:50

    CES:

    Jullie zagen er heeel mooi uit! Weer iets leuks meegemaakt. Hele prettige feestdagen en mogen ook al jouw dromen en wensen uitkomen. Groetjes

  • 24 December 2007 - 16:12

    Opper Yup:

    HI... ja was zeker leuk om mee te maken, beetje jammer dat ze helemaal niks van het Softbal/Taekwondo hebben laten zien. Maar goed vrijdag hebben ze wel beelden laten zien... Ik vond iedereen kei mooi en nogmaals bedankt dat ik je date mocht zijn.
    Love you

  • 24 December 2007 - 17:09

    SkoneZussie:

    Een stel mooie geile tantes bij elkaar waren we!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 129500

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: