Dag uhmm...nog 2 dagen :) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Dag uhmm...nog 2 dagen :) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Dag uhmm...nog 2 dagen :)

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

26 Februari 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Daar ben ik weer mensen...een hoop gedaan afgelopen uhmmm gister :) hihihie...

Gister zijn we in de regen vertrokken naar Muir Woods, 1 of ander bos met groten bomen hahah...klinkt interessant toch??? Hahaha...tussen de regen door een paar foto’s gemaakt van een paar bomen :) toen we weer in de auto zaten om te vertrekken naar Down Town San Francisco, kwam het echt met bakken uit de hemel...maar toen we Down town waren was het gewoon droog en zonnig...heerlijk...

We (Kristi, Loes, Jo, Lynn, Chant en ik) hebben de hele dag een beetje rond gelopen daaro...we hebben een busride van 1.5uur gedaan, wel leuk om San Francisco zo te bekijken...paar mooie gebouwen gezien etc...leuk hoor!! Op Pier 39, of zoiets...hadden ze kei grote zeeleeuwen...we hadden een goed uitzicht op Alcatraz (je weet wel, die gevangenis) en The Golden Gate Bridge (waar we overigens overheen zijn gereden) etc. allemaal super koel om dat allemaal eens in het echt te zien. Verder hebben we ook de straat met de meeste bochten, van een afstandje, gezien. Down town San Francisco is een beetje als De Dam, overal staan er mensen muziek te maken, te dansen, te bedelen, stil te staan in een zilver outfit, het stikt er van de duiven (en mega grote meeuwen) en toeristen all over the place...Loesje wilde zo’n man in het zilver wat geld geven...dus ze had een hoop kleingeld verzameld...wilde ze dat in zijn beker gooien, liep die puntje puntje puntje, toch gewoon weg, we weten nog steeds niet waarom, hij deed heel verontwaardigd etc. we snapten er niets van...en nog steeds niet eigenlijk...heel vaag...maar goed...toen zijn we maar weer doorgelopen. Verderop zat er een man met een paar takken (met bladeren natuurlijk) op de stoep...hij zat achter die takken verscholen :) en iedere keer als er iemand langs liep die niets door had, liet ie ze schrikken...zo’n “smile, you’re on candid camera” moment...hahaha...en het leukste was nog dat dit aan de ene kant van de weg gebeurde en een hoop mensen aan de andere kant van de weg gewoon zaten te kijken en helemaal gevouwen lagen hahhaa...wij dus ook...ik hoorde later dat het die man gelukt was om Mary Ann aan het schrikken te maken en ik hoorde ook dat Ann die man bijna een schop verkocht (weet niet of dit echt zo was :)) Super grappig...
Na weet ik veel hoeveel uur waren we wel ff klaar met down town San Francisco etc. we zouden om 6uur verzamelen in The Hard Rock Cafe...en waren er rond 16.30uur wel klaar mee, dus hebben we een bankie opgzocht en zijn we uit verveling foto’s van elkaar gaan maken :) tot 1 van ons, Jo of Krit, bedacht dat we wel foto’s met de zelfontspanner konden maken, zodat we er allemaal op zouden staan...dus zo gezegd...zo gedaan...hahahah...we hebben denk ik wel een uur alleen maar foto’s staan maken van onszelf...ik moet zeggen...er zitten echt veel leuke foto’s bij...Het leuke was dat er veel mensen kwamen vragen of ze de foto moesten nemen en wij gaven steeds als antwoord “no we are bored, but thank you” mensen bleven zelfs staan kijken en lachen, grappig toch...op een gegeven moment hebben we er gewoon geld voor gevraagd...hahaha...als grap natuurlijk...maar het zou nog een grotere grap zijn als mensen ons daadwerkelijk geld zouden geven...hahaha...hmmm...hoe moet je dat nou opgeven bij de belastingdienst... :| hihihie...GOOD TIMES...na dit alles, zijn we weer naar Emeryville vertrokken en zijn we (Jo, Loes, Lynn, Krit, Chant en ik (zelfde groepje dus)) bij the Elephant bar gaan eten...we waren helemaal op, we gingen vroeg naar die bomen, waar het nat en koud was, daarna uren in de stad gehangen waar het zonnig maar windy was, dus eigenlijk waren we gewoon hartstikke rozig...maar goed...heerlijk gegeten...en gelachen om hoe onze dag was geweest...SUPER GEZELLIG...Na dit alles zijn we...(hetzelfde groepie) bij Loes en Krit op de kamer gaan zitten, allen met de laptop op schoot, om alle foto’s op onze laptop te zetten...mensen...we zaten op zo’n 790 foto’s van 4 fototoestellen, 2 kon ik niet op mijn laptop krijgen dus er zijn er nog veel meer...maar oh oh oh...wat veel foto’s toch...(dit is wel vanaf dag 1 tot nu geweest maar toch) weer gelachen toen we alle foto’s terug zagen...kei leuk gewoon...jaaaah...dit was een zeer geslaagde dag...moeten we vaker doen...

Vandaag was weer een kei lange dag...we moesten om 6.45uur ontbijten om vervolgens om 8.10uur met de krachttraining te beginnen. Dit was weer in het football stadium, voor de mensen die zo’n football stadium niet kennen, deze zijn groot en mega hoog...met heel veel trappen met heel veel treden...daar hebben we er vandaag genoeg van gezien...we moesten op en af en op en af en 2 op en af en weer 2 treden op en af...en oh...ook nog 3 op en weer af...en op en af...en oh jah...ook nog 4 op en af...of misschien verzin ik dit nu ter plekke...ik weet het niet meer...maar goed...de zon scheen en het was heerlijk...daarna ge uhmm...springtouwt...touwtje gesprongen...jah die vind ik mooi...dus touwtje gesprongen...en met zo’n medicin bal (weet ik veel hoe je dat schrijft) over gegooid etc. zo moesten we ook een oefening doen (met z’n 2en) dat je met de ruggen naar elkaar toe stond, dan moest je de bal tussen je benen overgeven en boven je hoofd...probeer dit ff voor je te halen (fisualiseren mensen) want ik heb geen idee hoe ik het anders uit moet leggen, je kunt je voorstellen (wanneer je het plaatje in je hoofd hebt) dat dit natuurlijk niet helemaal al te soepel ging, zo zaten we elkaar steeds omver te duwen met onze bips...en als ie dan boven ons hoofd over gegeven moest worden, was het nog een hele stunt om die bal van een ander aan te nemen, boven je hoofd, ding weegt nogal wat en je kunt hem ook niet echt zien...dit ging dus heus 3 van de 5 keer mis...en had ik inmiddels een lichte hoofdpijn ontwikkeld want in plaats van die loei zware bal met mijn handen aan te pakken, deed ik dit gewoon met mijn achterhoofd...en storte ik bijna ter aarde van het lachen...hahaha...dus die buikspieren worden ook goed getraind...hahaha...
Na dit alles zijn we ff aan die gewichten gaan hangen...of nou jah...ik doe bijna alles met een elastiek dus zo heel zwaar is het niet, maar wel effectief...heb ik mij laten vertellen :) Dus van 8.10uur tot 10uur hebben we kracht gedaan en van 10.30uur tot 13.15uur, stonden we op het veld pfff...dit zijn lange sessies achter elkaar...maar het zonnetje scheen en hebben dus gewoon niets te klagen :) Vandaag kreeg het team (de in en outfielders) training van de hoofd en assistent coach van Cal Berkeley...volgens mij vonden ze het wel leuk (de pitchers waren ondertussen hun eigen ding aan het doen)
Na de training ff geluncht...daarna ben ik heel ff met Channie gaan winkelen...super grappig trouwens...ze hebben hier in de straat gewoon een H&M...is voor mij de 1e keer dat ik er 1 zie in the States...als we ons raam uitkijken, kijken we zo uit op de H&M...hihihie...ze hebben wel leuke dingen maar geen zin om iets te kopen :| (there’s something wrong with me :))

Na dit alles...ff lekker gedoucht...maar haar door de stijltang gehaald :) en toen gingen we naar...uhmmm...iemand van de NL ambassade (of zoiets hihihie) mensen...deze meneer heeft een huis, we waren bij hem thuis uitgenodigd, ik was in slaap gevallen en toen ik wakker werd waren we daar waar we zijn moesten, ik vroeg aan iemand of dit een kantoren pand iets was, toen wist diegene mij te vertellen dat het zijn huis was :| GROOT...en MOOI...4 verdiepingen en ik weet niet hoeveel kamers...hij had schilderijen hangen ter waarde van ik weet niet hoeveel duizenden of misschien zelfs miljoenen dollar etc etc. en een super uitzicht...WOW...hij kijkt uit op de baai van San Francisco en je kunt Alcatraz zien etc. zo mooi, vooral @ nighttime...met al die lichies etc...super mooi.
Hij had een hoop Nederlanders uitgenodigd...want de Olympische NL Softball ploeg is in San Francisco en dat is toch iets heel bijzonders (het is zo gek want soms voelt het zo “gewoon” maar als je dan na gaat denken hoe bijzonder het eigenlijk is, dat we deel uitmaken van de Olympische ploeg...is toch mega koel..hahaha...wow...dus al die NL uit de buurt waren langsgekomen om ons te leren kennen etc...jah...ik vond het koel...koel dat die meneer ons uitgenodigd had in zijn huis...
Hij vertelde overigens dat al die kamers die we zagen, er eigenlijk gewoon zijn voor het publiek hahaha...hun (hij en zijn vrouw) leven voornamelijk in de keuken hihihi...hier heb je een kei mooi uitzicht op de zee en San Francisco...niets mis mee dus...wow...zulke huizen zie je alleen in films en in Cribs van MTV hahahaha...kei gaaf man...

Nou rond 7.30uur zijn we weer richting Emeryville vertrokken en gingen we met het hele team bij the Elephant bar eten...lekker kip met cashewnootjes en rijst gegeten...hahaha...ben gek op cashews dus was het perfecte gerecht...mjammie...daarna nog ff met een paar meiden naar de Starbucks gelopen...waar we (Sas en ik) in gesprek raakte met een meisje dat field hockey heeft gespeeld op Cal Berkeley...ze kende wat softball meiden van het Griekse Nationale team etc. (small world) en ze komt morgen wel ff kijken bij onze wedstrijd... :) grappig toch?! OH MENSEN...duim voor droog weer...want ik mag morgen starten : ) ben zooooo benieuwd...beetje tjah hoe zeg je dat...niet bang...maar gewoon nou jah...benieuwd...is toch zo’n beetje (om precies te zijn) de 1e wedstrijd van het seizoen (voor mij dan) dat ik weer gooi en mensen Cal Berkeley is geen kattepis...dus jah...heh...we zullen zien...ik zeg altijd maar zo...’laat die ballen maar knallen, gewoon gaan met die banaan’ wat jullie?!! Jah toch..?!
Nou goed...dit was het wel weer...morgen dus 15.00u NL-Cal Berkeley!!!!

Have a great day en i’ll keep you posted!!!!

Sorry voor het lange verhaal...ik had gewoon voor het 1st in 2 weken, inspiratie om te tikken...
Buhbye...

  • 26 Februari 2008 - 08:44

    Cookymonstah:

    Hey Bets!

    klinkt weer alsof je t goed naar je zin heb! enne afmakuh die Gnarls Barkley morge!

    Dikke kus!

  • 26 Februari 2008 - 11:29

    Davinia:

    Hey Beck

    Dit is sinds jullie daar zitten de vaste prik voor mij in de pauze , even jouw verhaal lezen echt super !!

    En blijven genieten he want wat je zegt het is echt super cool dat je deel uitmaakt van het olypisch team !!!

    Heel veel plezier nog en succes morgen !!!

    Dikke kus!

  • 26 Februari 2008 - 11:30

    Davinia:

    Olympisch natuurlijk haha

  • 26 Februari 2008 - 13:14

    Moto:

    Nou nie meer zulke lange verhalen maken hoor, daar kan je zusje nie tegen.
    Wow en jij geen zin om iets te kopen, ik ga het journaal bellen, ongelofelijk!

    Heel veel succes morgen, ik duim voor jou en droog weer natuurlijk!

    Nog 15 dagen....

  • 26 Februari 2008 - 17:59

    Mam Soumeru:

    Haha mooie dingen en ik vind die lange verhalen wel cool, ik geniet ervan.
    Nou meis inderdaad net als bij die laatste wedstrijd vorig jaar, de plaat is van mij en van niemand anders morge of zo meteen denk ik. Lekker jezelf zijn en je team staat achter je.
    Dikke kus weer van moi.
    Groeten ook van vader HIHI.
    Heel goeie reis morgen naar Hawai voor allemaal, we horen het wel als jullie daar geland zijn.
    Veel succes eerst met je wedstrijd.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 28 Februari 2008 - 05:25

    #4:

    Mis joeoeoeoe!!
    Maak je een paar mooie kiekjes voor me op Hawaii??

    kuss

  • 29 Februari 2008 - 20:32

    Opper Yup:

    Hi zussie,

    Ben eindelijk genoeg opgeknapt om je verhalen te lezen. Man man man, 4 dagen met koorts op bed gelegen en heb vandaag practisch de hele dag geslapen, wat dat lukte niet die dagen.
    Leuk die verhalen allemaal hoor...
    Nu zitten jullie inmiddels is Hawaii en stond je vanochtend om 6uur al te douchen en heb je naar de zonsopgang gekeken... man wat heb je het toch zwaar hé yuppie.
    Hoe gaat het met de andere yuppies daar?
    Deb je auto staat nog steeds netjes voor de deur hoor... hij is inmiddels helemaal schoon, want het regent hier pijpenstelen (of zoiets) De sleutel is verstopt hihihi...
    nog lekker ff knallen daar en genieten en kom dan maar weer snel naar huis.
    Want zussendag zonder jullie begint wel een beetje zaai te worden hoor.

    Liefde

  • 02 Maart 2008 - 08:39

    Fred Versluis:

    hoi Becky, altijd weer leuk om je verhalen te lezen, ga zo door. alleen is het een btje duur op Hawaii hoorde ik. wij zijn ook net terug van wintersport. het was daar 25 graden in de zon en goede sneeuw, dus ook niet slecht. maar geen Hawaii natuurlijk. De groeten aan Chanty en de rest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 129482

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: