Brrr… - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Brrr… - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Brrr…

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

13 Maart 2008 | Nederland, Haarlem

Zooo mensen, daar ben ik weer ff…
Ietwat vermoeid zit ik achter mijn computertje…gister ochtend zijn we weer geland in het kleine koude Nederland/the Netherlands/Holland/Dutch (mensen in het buitenland vragen zich altijd af hoe we nou eigenlijk heten)
De laatste dagen op Hawaii waren heerlijk/vreemd/warm…heerlijk omdat we lekker vrij waren om te doen wat we maar wilden doen…dus dat deden we dan ook :) lekker winkelen, eten, beetje zonnen etc. Vreemd omdat we zondag zouden gaan snorkelen met het team, dus wij met ons allen naar een baai…na 200mtr. waren we alweer een bussie en auto kwijt maar goed, dat ff terzijde…toen bij de baai aangekomen, mochten we er niet als groep naar binnen (onze coaches waren er al vaker geweest en hadden nooit problemen gehad wanneer ze daar met hun team kwamen maar goed) die vrouw die daarover ging begon meteen haar stem te verheffen, toen waren wij er allemaal al klaar mee (we waren hiervoor toch zeker niet om 06.30u opgestaan zeg) toen wilde coach dat we zouden proberen om er per kleine groepjes naar binnen komen, lukte ook niet (heb het niet geprobeerd, was er echt helemaal klaar mee) en toen we weg reden, kwamen er uit alle hoeken en gaten, bewakers etc. nou…toen was ik er ECHT helemaal klaar mee!!! We hebben ons af laten zetten bij het hotel…hebben een luchtbed gekocht, goed ingesmeerd met factor 30 (ik adviseer je om deze zooi NIET in je ogen te smeren, dat prikt) en zijn op ons luchtbedje de oceaan in gegaan :) Ik had een onderwater camera gekocht om foto’s te maken van het snorkelen, maar dat ging natuurlijk niet door…dus hebben we maar foto’s gemaakt van ons op ons luchtbedje…
Verder hebben we de laatste dagen niet veel meer gedaan…laatste dingetjes gekocht en laatste beetje kleur gekregen…spulletjes netjes op tijd gepakt…en zondag vertrokken we rond 17.00u richting het vliegveld…bloedhitte, zweten toen we onze zware tassen van hot naar her moesten sjouwen op het vliegveld…blehhh…en toen moesten we nog iets van 20uur in die kleren etc. :| je kunt je voorstellen dat ik me redelijk smerig voelde…
We vlogen van Hawaii naar Las Vegas (geloof ik) toen naar Washington en toen naar Nederland…heb best veel kunnen slapen gelukkig…ik vouw mezelf op en slaap wel…heerlijk…dus voor mij ging het best snel allemaal…maar was wel blij toen ik thuis was en uit die vieze kleren kon etc. heb lekker 45min staan douchen, maar dat was misschien ook wel omdat ik het kei koud had hiero…man man man…van over de 30graden naar dit…dat zou echt verboden moeten worden…
Nou, gister lekker naar mijn zus gegaan…daar lekker bank gehangen…lekker spinazie gegeten…hoewel…ik was echt te moe dus kreeg niet zoveel op maar het idee was er :) (ze maakt altijd spinazie met aardappelpuree, gehaktbal en eitje voor me…wanneer ik weg ben geweest) heb wel lekker 2 keer chocolade vla met slagroom, of nee correctie: slagroom met chocolade vla :) gehad…heeeeerlijk…hihihie…

Gister rond 23.00u naar bed gegaan en vandaag werd ik rond 13.00u wakker…dus heb redelijk lang geslapen :) lekker hoor…in mijn eigen bedje…en lekker koud…want leuk die bloedhitte in Hawaii maar ik kan er niet zo lekker in slapen…

En tjah…nu zijn we ff een paar weken vrij met het NL team, dus kunnen we met de club aan de gang…geen idee wanneer we wat gaan doen maar dat merk ik allemaal wel weer…
Ik geloof dat we over 2 weken een toernooi hebben in Enschede, dus dan kan ik weer lekker naar de paps en mams…daar heb ik wel zin in…het toernooi kan me nog ff niets boeien…hihihie…

Over 1.5 maand gaan we weer een maandje touren in de States en ik geloof dat er dan een deel van de selectie bekend gemaakt gaan worden, zal mij benieuwen…toch wel heel spannend allemaal hoor…

Ik zal jullie weer op de hoogte houden wanneer we weer iets meemaken etc.
Thanks weer voor al jullie reacties etc. altijd leuk om te lezen en leuk om te zien dat jullie nog steeds blijven terug komen :)

Buhbye

ps. Ik had geloof ik nog helemaal niet verteld dat we walvissen hebben gezien heh?? Nou...die hebben we dus gezien...hahaha...we lagen gewoon lekker te zonnebaden toen er ineens een walvis uit het water uhmmm sprong??? (noem je dat zo?) 2x hebben we er 1 gezien...ow en zondag lagen we op ons luchtbedje in het water...sprong er ineens een rog uit het water...echt wel een meter hoog...naaaah...snap nog steeds niet wat die boven het water kwam doen...schrok wel en hield ff mijn handjes stijf langs mijn lijf ipv in het water..hahah...held op sokken...!!!!

  • 13 Maart 2008 - 22:10

    Yuppie Moto:

    JE BENT THUIIISSSSS!!! EINDELIJK!!! Al slaap je nu weer, hihi...maar das wel logisch. Ik ben blij dat je weer thuis bent, afgelopen week heb ik je echt heel veel gemist...dus...IK BEN BLIJ!!!

  • 14 Maart 2008 - 21:23

    Fred:

    heeee beck, wel je best doen in enschede hoor want ik kom kijken. usa is te ver dus je moet nu hier in het koude holland aan ons laten zien wat je kunt. kan ik weer een footootje maken of 10.

  • 15 Maart 2008 - 20:32

    Mama Soumeru:

    Ben toch wel weer ernstig blij dat je weer in Holland bent, jij vast niet HAHA, wacht met smart weer op je volgende gekke, leuke verhalen. Eerst ff een paar weken hier aan de bak en dan up to go again. Maar zie je voor die tijd lekker in Enschede.
    Loves Yous
    Mams

  • 16 Maart 2008 - 19:00

    Mar:

    Geloof dat?????
    Tuurlijk heb je een toernooi in Enschede, hihi.
    Kan niet wachten om jullie allemaal weer te zien.

    Ik heb zoals altijd weer vreselijk genoten van je verhalen maar ben net als je familie wel blij dat jullie allemaal weer veilig o neerlandse bodum zijn geland!

    Tot over 2 weken.

    dikke kus

  • 31 Maart 2008 - 19:43

    Jeroen:

    He Rebecca, was Holland Sport aan het kijken toen ik wel een heel bekend gezicht zag. Ik dacht eerst dat je Sabrina was! Wat lijken jullie veel op elkaar, niet normaal gewoon hahaha! Te gek dat je topsporter bent geworden, ben er trots op dat je ons landje vertegenwoordigt!

    Kick some ass in Peking!

    Grtn uut Deventer!
    Jeroen (van de tweeling-buurjongens van Anouk en Ceryl). Je weet wel van vroeger (toen je vroeger nog met een lange oe schreef!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 129485

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: