Reisdag etc. - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Reisdag etc. - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Reisdag etc.

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

27 Mei 2008 | Verenigde Staten, Philadelphia

Hooooo…had ik ´n heel verhaal getikt…is ie ineens weg...mannnn…

Maar goed…

Zaterdag begon ik om 22.00u AL met inpakken :) nou jah inpakken…beetje gestreken…laptop gepoetst, kaartjes uit mijn nieuwe bjorn borg broekies geknipt…mijn zussie merkte op dat…wanneer ik in moet pakken…ik sjaggie ben en dingen ga doen die ik helemaal niet hoef te doen hihihie…is helemaal niet waar hoor…hahaha!!!
Om 02.00u was ik alweer klaar met inpakken :| gelukkig kon ik tot 6u slapen want hoefde pas om 06.50u de deur uit…
Chis en ik met die tassen naar de bus op naar schiphol…daar aangekomen…beetje in de rij gestaan om in te checken…toen ik opeens in mijn zij gegrepen werd, stonden mijn peetouders er als verassing…ze waren ff op de vroege morgen vanuit Deventer naar Schiphol gekomen…das toch lief heh!!
Na wat bij gekletst te hebben, zijn we door de douane gegaan…daar wat gegeten, $ gehaald en wat gezeten…toen begonnen we aan de reis hoor…In het vliegtuig aan gekomen, heb ik mijn kussen op mijn tafeltje gelegd en daarop heb ik mijn hoofdje gelegd en ben gaan slapen alsof ik de hele nacht niet had geslapen :) (de 1e vlucht duurde zo’n 8 uur) toen wat gewandeld, wat gezeten, wat gekletst, wat gemasseerd en een film gekeken…het laatste uur ben ik weer lekker in slaap gevallen…Op Chicago aangekomen, werd ik weer aangehouden en moest ik weeeer met de politie mee…maaar na een keertje vriendelijk lachen, mocht ik weer gaan…dus geen rubberen handschoentjes en voorover gebuk ;) daarna onze tassen van de band gehaald…helaas miste Britt 1 tas (gelukkig alleen haar gewone kleding) die stond mooi nog op Schiphol (hij is inmiddels weer aangekomen) daarna moesten we denk ik zo’n 4 uur wachten…geen idee hoe lang we moesten wachten, na zo’n nacht (met weinig slaap) en een vlucht van zo’n 8 uur, ben ik gewoon niet meer zo scherp hoor..maar op Chicago hebben we wat gegeten, gehangen, geslenterd, nog meer gegeten…tjah want meer doe je gewoon niet op zo’n dag…Op naar Phillie, wij dat vliegtuig in, nou van die vlucht heb ik niet veel meegekregen…ik zat nog niet of ik sliep al…ik denk dat de vlucht zo’n 2u duurde, geen idee…ik weet alleen dat ik bij de landing dacht “neeeeeeej niet stoppen, ik ben nog nie klaar met slapen” en viel weer in slaap om 20min. later toch echt op te staan en uit te stappen…jammer…toen onze tassen van de band gehaald en moesten we zo’n 15min. wachten…15 min. MY @$$ :) meiden lagen te slapen op de kofferband (heet dat zo?) meiden zaten wat te zitten, een aantal meiden waren aan het mopperen…dus na wat wachten, nog wat wachten, nog meer wachten…kwam dan eindelijk de bus…denk dat het wel zo’n 2u heeft geduurd :| man man man…maar goed..hup…tassen in de bus…zelf ook de bus in…en ik denk dat de reis zo’n 1.15u duurde maar heb er weer niet veel meegekregen…weet alleen dat we bij het verkeerde hotel stil stonden en ik dacht “neeeeeeej niet stoppen, ik ben gewoon echt nog niet klaar met slapen” en jah hoor..hij had me gehoord…hij reed nog ff door…daarna moest ik er toch echt aan geloven…moest met mijn luie reet de bus uit…brrr…was natuurlijk koud…(kwamen rond middennacht aan) wij het hotel in…stonden daar toch tig rokende en drinkende mensen…was ff bang dat dit een hotel was, zonder bedden, zonder douche en MET kakkerlakken (het zag er gewoon zo rond middennacht en weinig slaap, gewoon heel cheap uit) maaar het valt gewoon echt mee…lekkere ruime kamers, de rooklucht is uit de hal verdwenen, grote bedden, i.net verbinding, lekkere douche…wat wil een mens nog meer toch??? Ziet er netjes uit!!!! Rond 1u lekker in slaap gevallen en werd pas wakker toen housekeeping aan ons deur stond te kloppen etc. rond half 9 :| ik sliep zo vast dat ik niet door had dat het aan onze deur was…dus sliep weer lekker verder :) rond 9u moesten we opstaan omdat we om 09.30u moesten ontbijten….heeeerlijk…want het vliegtuig eten…daar waag ik me gewoon niet aan :| daarna nog ff wat gehangen op de kamer…en rond 11.30u moesten we naar het veld…hup wij op naar het veld…daar aangekomen…zagen we dat het gras zooo hoog stond dat het bijna kietelde onder de okseltjes…hihihie :) dus hebben alleen wat geslagen, gegooid en wat conditietraining, wel droge lucht hier…en felle zon…dus ben al lekker een beetje verbrand op de wangetjes :| dus morgen maar weer in gaan smeren…na de training lekker geluncht bij Friendly’s :) nooit van gehoord maar was wel goed te doen, ik deelde een salade, mozzarella sticks en quesadilla’s (?) met Britt en geloof mij…ik zat vol mensen…maar wel lekker…
Daarna weer terug naar het hotel…waar ik mijn nageltjes heb gelakt…oranje (is hip heb ik gelezen in een tijdschrift…hahaha…al was het niet hip…ORANJE BOVENNNN) verder niet veel uitgevreten, weer gegeten en nu zitten we weer op de kamer en is dit poging #2 van mijn 1e verhaaltje van deze trip…4weken mensen…4weken Amerika :) het is me allemaal wat!!!

Buhbye…

  • 27 Mei 2008 - 05:34

    Mama Soumeru:

    Haha en dat was het eerste verhaal weer. En dat ook nog in 2 keer. Ziet er weer al la Bec uit. Moest wel weer lachen, je hebt echt nog een vak gemist. Hihi. Tot gauw weer en leuk weer te lezen. X Je gootste Fan.

  • 27 Mei 2008 - 06:05

    NoN:

    Goed bezig bec..hoorde van moeders gisteren dat j weer in USA bent..wat een leven wat een leven....

    dikke kus non

  • 27 Mei 2008 - 07:30

    Nine:

    Altijd gezellig, mijn eerste activiteit van de dag, een lekker verwarrend verhaal te lezen van mijn grasspriet...
    Bak koffie zit er in en deze vrouw is JEALOUS!!!

    Kick ass
    Nine

  • 27 Mei 2008 - 07:38

    Lie:

    Heej...er staat: Becky boop is nu in Haarlem Nederland, maar dat klopt tog ni?! Ik zie je niet!!!! Hihi zo grappig: het gras komt bij Lynn tot haar kuiten en bij jou bijna tot je oksels!! Is Lynn dan zooooo groot???? Heb gister gezellig zussendag gehad, was leuk!! Maar miste jullie wel hor! Nou, succes met alles en veel plezier!! XXX

  • 27 Mei 2008 - 08:48

    Opper Yup:

    Hi yuppie,
    zo te zien is het weer allemaal lekker verlopen en heb je weer genoeg geslapen voor de rest van de maand... Nu gaat het betere werk beginnen... "SOUMERU POWER" Zet hem op hé topper!
    En je sms van 04:15 over die lolly's van vroegah... ik snapte op dat tijdstip niet waar je het overhad en nu nog niet, wat bedoel ie nu? Waar heb ie het over!!!?
    Maar verder gaat het goed hoor, druk druk druk op het werk!

    Liefde van Opper Yup

    PS; Miquel heeft er weer een tand uit, gaat nu slissen... hahahah Oh hij vind de peanutbal erg leuk, dus bij deze bedankt aan zijn tantes

  • 27 Mei 2008 - 10:19

    Moto:

    Klinkt als een enorme lange tocht, pfff ik word al moe als ik het alleen al lees. Maar ben blij dat alles veilig is verlopen & dat je in een goed hotel zit.

    Jou papa en mama ani zijn tot een uur of 3 gebleven, wilde daarna eigenlijk slapen, maar toch maar nie gedaan, anders slaap ik 's nachts nie meer, & ik was zo moe hè...nou zal je vertellen, lag nog pas om 01.00u in bed hoor. Dirty Dancing, deel 1 & 2 waren op tv & die wou ik natuurlijk wel zien. Tranen rolden over mijn wangen van vermoeidheid, maar naar bed gaan, hooo maar...Maar Dirty Dancing was wel heeeeel leuk :D hihi. Verveelde me wel direct toen jou papa en mama ani weg waren :-S Was ff met Ly (Lie, Lee, hoe je het schrijven wilt) aan het msnen, wist gewoon niet wat ik moest doen. Normaal ben jij altijd thuis :( U wordt dus nu al gemist.
    Vanochtend ging om 07.30u al de deurbel, niet normaal. Je snapt dat ik ff niet open heb gedaan. Nou om 11.30u ging ie nog een keer, pfff...wéér een pakketje voor meneer Sombrero (hihi)...tjonge jonge, hij krijgt nogal wat pakketjes. Als ie nou ook gewoon eens thuis is, kan ie zelf die pakketjes aannemen, verdomme. Sommige mensen moeten gewoon nog slapen!!!

    Ok, laat ik maar eens stoppen, anders is mijn verhaal strax net zolang als die van jou, hihi :)

    Succes daar! Mis jou! Ditte Tus X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 129449

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: