Japan – NL… - Reisverslag uit Sendai, Japan van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Japan – NL… - Reisverslag uit Sendai, Japan van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Japan – NL…

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

26 Juli 2008 | Japan, Sendai

Nou…daar zijn we weer…’t was een lange dag…
Ik heb dus niet zo heel veel geslapen, om precies te zijn, van 00.00uur tot 04.00uur :| das toch nie om over naar huis te schrijven (maar dat doe ik mooi wel) om 4uur heb ik m’n nintendo ds gepakt en om 6uur was ik daar ook wel klaar mee, toen ben ik maar naar beneden gegaan om op i.net te gaan…aangezien we dat dus niet op de kamer hebben..we zitten hier in een soort van hok, hutje mutje…hartstikke gezellig maar de privacy is ver te zoeken!! Om 08.00uur was ik er wel klaar mee, toen heb ik Loesje wakker gemaakt omdat we moesten ontbijten!!!
Na het ontbijt hebben we ff een stukkie gewandeld…gelukkig was het vandaag droog en het was minder zweterig dan gister!!! Daarna lekker ff op bed gelegen, weer niet echt kunnen slapen. Toen moest ik ff naar de fysio want heb last van mijn achillespees en kuit…man man…denk je lekker ff gemasseerd te worden…heb het leer van de bank getrokken, vind dat toch maar geen pretje hoor…toen ff lekker lang gedoucht…(voor de mensen die mijn verhalen bij hebben gehouden…het gaat allemaal goed nu hoor :) geen flessen meer die op mijn tenen vallen, en het scheren gaat ook goed nu :) hahaha…ik klop het ff af want geheid dak de 1st volgende keer ongeluk heb onder de douche…hahaha…mensen kijken me een beetje vreemd aan omdat ik ineens onder een tafel klop) Maar goed waar waren we…na het douchen ff gedaan wat iedereen zou doen…nageltjes gelakt :) mooi rood/oranje achtig :) en toen ff gaan liggen, heb zowaar een uurtje kunnen slapen…en die had ik toch echt wel nodig zeg!! Toen mezelf in mijn pakkie gehesen…om vervolgens naar het veld te vertrekken want vanavond stond Japan – NL op het schema…en Japan uit is ALTIJD LASTIG!!! Maar we hebben ons kranig geweerd…tot de 5e inning zat het pot dicht…zij scoorden niet, wij ook niet…(das dan wel weer jammer) in de 5e inning kregen ze ineens (nou niet ineens natuurlijk…want alle slagvrouwen hadden me al een paar keer gezien) grip op me en sloegen ze een paar goeie hits…zij scoorden 2-0 en Judith nam het van me over, in de 6e inning scoorden ze nog eens 2 runs en dat was dan de eindstand 4-0, tegen de nummer 2 van de wereld…ik weet, het is nog steeds geen win maar we zitten er gewoon dichtbij…we hadden gewoon goed contact op hun pitcher maar de hits waren te verspreid over de wedstrijd!!! Ik zelf heb wel lekker gegooid…ik had in 5 innings, 5 hits tegen en dat is helemaal niet heel slecht tegen Japan. Ik heb er niet een heel slecht gevoel over…
Het was trouwens kei druk…stadion zat redelijk vol volgens mij…en met een stadion bedoel ik ’n echt stadion…hmmm….te vergelijken met Kinheim tijdens de honkbalweek en misschien nog wel iets groter…ik weet ’t niet eigenlijk…maar goed…het is geen Sparks tribune in ieder geval…allemaal super enthousiaste softbal kenners…helemaal leuk…ze klapten voor alles en iedereen…en de oeeehs en de aaaahss zijn super koel…het was net een tennis wedstrijd (zoals Ellepel het omschreef)…het leukste vind ik de OOOOOHHHH…(het verre hoge bal geluid) en dat gevolgd met ’n AHHHHHH :( (jammer joh…Jo ving de bal weer) hahaha…das echt koel…daarentegen…de AAAAAAHHHHSSS gevolgd door applaus zijn dan weer niet zo leuk…dat betekend een goeie hit van hun kant… :( maar die hebben we vanavond niet eens zo vaak gehoord!!!! Jahhhh..het Japanse publiek is koel…zelfs toen ik van de plaat moest kreeg ik een applaus…dat heb ik vaak anders meegemaakt dus dit is best een verademing en gewoon leuk om voor te spelen!!!!
Net lekker gegeten…aardappeltjes met jus :) en gedoucht…nu ff aan het i.netten en dan zal ik zo vast wel lekker slapen!!! Ben best een beetje moe…lijf is een beetje vermoeid en eigenlijk zelfs een beetje beurs man…van die bedden hahaha…echt vervelend maar goed…als je moe bent…slaap je wel en voel je dat niet…en als je niet moe bent, neem je gewoon een slaappil hahah…lekker!!!!!

Nou…ik stop er weer ff mee…

SAYONARA…

ps. hoorde vandaag dat ons namen niet op onze pakken komen te staan... :| naaahhhh vind het ECHT BELACHELIJK...dat hebben we toch wel verdiend...SJTOMMMMMMM!!!!!!

  • 26 Juli 2008 - 16:39

    Mama Soumeru:

    Nou ziet er inderdaad niet slecht uit en dan nog met een lichtelijke jetlag, kan nog veel worden in China. Mooie dingen. Het is hier ook stik benauwd, voelt aan als 40 graden terwijl het toch maar dertig is, hihi. Groeten en fijne vrije dag morgen. Lekker bijslapen hoop ik. Dikke kus moeders.

  • 26 Juli 2008 - 19:07

    Nine:

    Tot 6 Augustussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

    Woehoe
    Xie Xie Nine!

  • 27 Juli 2008 - 17:42

    Ria :

    hoi becky
    wat een gedoe allemaal zo kom je niet tot rust en dat moet je voor de spelen wel want dan ga je ze een poepie laten ruiken wie nou toch die nederlandse meiden zijn nog even en dan de volgende toer maak er wat mooi`s van groetjes ria toy toy

  • 28 Juli 2008 - 09:15

    Mama Soumeru.:

    Hey waar blijven al die fans van je nu met berichten. Kom op lui, ff steunen nog allemaal.

  • 28 Juli 2008 - 10:48

    Tommy:

    Thanks voor je berichie! Ga nu zeker ook jouw blog bijhouden. Succes met de verdere verrichtingen!! (En een beetje voorzichtig zijn, natuurlijk.:P)

  • 28 Juli 2008 - 15:26

    Opper Yup:

    Al zwetend en salarisstroken vouwend zit ik je berichttjes te lezen... Zo'n leuk verhaal weer en dan zo'n piep eind... wat is dat nou, hoezo geen namen op de rug... nou ik stuur dat shirt die je van Chissa hebt gekregen wel, dan kan je die dragen, maar plak wel de F.... part af hé... hihihi
    Ik hoorde van Chissa dat jullie gebeld hebben, jammer dat ik je niet gesproken heb, maar ja...
    miss you

  • 29 Juli 2008 - 08:52

    Chantie:

    Pakken zijn stom, maar of je nou in een vuilniszak staat te gooien of een Gucci uniform, jij bent toch de beste!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 129450

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: