Nog een week... - Reisverslag uit Sendai, Japan van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Nog een week... - Reisverslag uit Sendai, Japan van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Nog een week...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

01 Augustus 2008 | Japan, Sendai

Nog precies een week mensen...over precies een week lopen wij dat stadion binnen en hebben wij pijn in onze voeten omdat we nieuwe schoenen hebben (die we echt nergens onder, in kunnen lopen want dan loop je voor schut) maar dat mag de pret niet drukken, kan ons het schelen...wij staan dan in HET OLYMPISCHE STADION...niets te klagen...

Maar mensen...tot die tijd is er hier nog niet heel veel te beleven...
We hebben weer getraind en fitness was weer optioneel...nou...dan weten jullie het wel...dan zit ik dus mooi te i.netten :) ghehhehe...tjah...anders weet ik niet wanneer ik dat anders zou moeten doen (3u op het i.net zitten) want ben gewoon onwijs druk :| met niets doen dus...:D

Verder niet veel gedaan...nou jah...(voor de mensen die mij kennen) en wat doe ik wanneer ik mij verveel...dan ga ik winkelen :) hihihie...heb natuurlijk maar weer een vette tas gekocht, alsof ik daar niet genoeg van heb...maar goed...je bent een vrouw of je bent het niet hoor...maar stoer dingetje...als zeg ik het zelf...hahah...
Zo erg is het hier dus, dat ik een heel hoofdstuk over een tas moet praten...haha..

Ik zal dan maar ff het schema voor komende dagen tikken...want veel meer heb ik toch nie te melden...
Morgen spelen we dus tegen een lokaal team hiero...om 8u ontbijten...dus op tijd naar bed vanavond...anders krijg ik morgen die oogies niet open (zou ik hier wel tussen passen dan) en daarna weer niets doen...zondag zijn we vrij...hele dag niets doen en daarna naar een Japanse Major League honkbalwedstrijd...(eigenlijk vind ik honkbal kijken helemaal niet zo leuk, maar goed...wil dat sfeertje wel eens mee maken, heb al een aantal wedstrijden op tv gezien en zo'n stadion zit propvol met schreeuwende fans, 9 of meer innings, lang!!) Dan rijden we maandag na het ontbijt, weer 6 a 7 uur naar Tokyo, daar verblijven we in een hotel om vervolgens de volgende dag te vertrekken naar het altijd bloedhete China...:) och mensen, vind het allemaal maar spannend hoor...en dat zullen jullie nog wel vaker lezen denk ik...

Nou...ben echt uit verveling iets gaan tikken want ik maak echt niet zoveel mee en heb duidelijk niets te melden :) ik stop er dan ook maar mee, moet toch eten over 15 min.

Sayonara

  • 01 Augustus 2008 - 09:52

    Ly:

    Jeeeh!!! eerste reactie :) Ben benieuwd naar het tassie :) Succes nog ff! En dan: naar CHINAAA!!! En leuke sporters spotten :-p

  • 01 Augustus 2008 - 12:02

    Ms Miyagi Aka Moto:

    Prima tassie hoor. Ik heb nog goed geslapen, not :(! Heb tot half 8 wakker gelegen (ben ff een boek gaan zoeken, wel ja, je moet wat hè)...daarna geprobeerd te slapen, om 10u was ik weer wakker & daarna heb ik wel redelijk door kunnen slapen, tot half 2, zucht...overal muggenbeten, zere rug, zere stuitje, je kent het wel :-S

    Nou verveelse nog ff, bereidt je maar goed voor op alles wat komen gaat, want ik denk dat je dan toch ff geen tijd hebt om te schrijven...

    Ok, ik moet naar de kakatoe, hihi ;)

    Hou van jou X

  • 01 Augustus 2008 - 12:30

    Ms Miyagi Aka Moto:

    Prima tassie hoor. Ik heb nog goed geslapen, not :(! Heb tot half 8 wakker gelegen (ben ff een boek gaan zoeken, wel ja, je moet wat hè)...daarna geprobeerd te slapen, om 10u was ik weer wakker & daarna heb ik wel redelijk door kunnen slapen, tot half 2, zucht...overal muggenbeten, zere rug, zere stuitje, je kent het wel :-S

    Nou verveelse nog ff, bereidt je maar goed voor op alles wat komen gaat, want ik denk dat je dan toch ff geen tijd hebt om te schrijven...

    Ok, ik moet naar de kakatoe, hihi ;)

    Hou van jou X

  • 01 Augustus 2008 - 14:06

    Sabine:

    Schoenen en tassen,heeeel belangrijk voor een vrouw.Wat moet je anders doen als je je verveelt,shoppen.De beste remedie.Succes met de reis straks en ben heel benieuwd naar je verhalen.
    Kus sabine

  • 01 Augustus 2008 - 14:58

    Kip:

    Neem lekker die tas mee met de opening, goed in beeld houden, dan kunnen we 'm allemaal zien!!! Als je dan pijn aan je voeten krijgt, kun je die dan weer mooi in die tas stoppen.

  • 01 Augustus 2008 - 15:00

    Kip:

    Trouwens dat niets doen van jou heeft ook zijn voordelen. Wij hebben lekker elke dag weer een nieuw verhaaltje!

  • 01 Augustus 2008 - 20:53

    Ria Harskamp:

    hoi beckey wat gezellig een nieuw tasje dat is toch een vrouwen tik denk ik doe het ook altijd kasten vol ha ha ik heb jo nog bij het chatte gehad erg leuk ik blijf zo aardig op de hoogte hoe jullie kanjers het vergaat ik heb nu loop gips veel beter kan ik me tenminste bewegen nou meid een goede reis naar china en misschien zien we je op de buis geniet ervan groetjes ria

  • 02 Augustus 2008 - 08:54

    Opper Yup:

    Hi Yuppie,
    Nou ik zit lekker met die kleine in Oldenzaal. We hebben gisteren de trein gepakt en waren om 4 uur in Oldenzaal, daarna de stad in want het is Boeskool is los. Ik ben maandag en dinsdag ook vrij, dus we maken er een lang weekend van. Verder hebben wij ook niet veel bijzonders gedaan.
    Op naar China dan maar... voor het echte werk!
    Nou tot je volgende verhaal.
    Love you

  • 02 Augustus 2008 - 16:31

    Mama Soumeru:

    Ja merk dat je niet veel te doen hebt hihi, Maar toch weer ff leuk wat te horen. Ben eindelijk vrij na 35 uur werken, Boeskool.
    Nog een week dan gaan we vaknatie houden, Jes. En jullie nog 2 dagen en dan op naar China.
    Ga daar de eerste dagen lekker alle indrukken in je op nemen, zodat je gewend bent aan alles en vooral goed luisteren wat allemaal niet en wel mag, en dan HEERLIJK SOFTBALLEN OP DE OS. We zijn al zo trots op je en op allemaal, laat ons nog trotser worden. We zijn zo benieuwd naar alles. Ga er van genieten meis en doe dat met zijn allen.
    We SMSen voordat jullie weer gaan vertrekken naar je GROTE DROOM.
    Dikke kus Love You. Moeders.

  • 03 Augustus 2008 - 12:54

    Opa Wilmink:

    leuk wat van je te horen. Veel succes toegewenst in dat verre land. kusjes, opa en oma.

  • 03 Augustus 2008 - 20:27

    Ms Miyagi:

    Oh man, morgen is het dan zover, dan gaat ze naar China. Je ligt nu waarschijnlijk nog te slapen, maar tomorrow is travelday & dan nog een paar uur en dan ben in je Beijing, heb zoveel sneeuwen :-S laat staan hoe jij je voelt! Pfff...Ik vind het allemaal spannend.
    Als je daar bent, liggen er nog een paar dingetjes op je te wachten (wat niets met de OS te maken hebben ;-)) Nothing special, just something that might cheer you up a bit.

    Goede reis & heeeeeel veeeeeeel succes en plezier. Laat je me ff weten of we je kunnen bellen daar? Dan kunnen we je stem nog ff horen & de laatste succes wensen wensen :D

    Nou goed, ga ff voor de tv zitten, wat spannends kijken & dan 'lekker' slapen.

    Hou van jou! Dikke kus X

  • 04 Augustus 2008 - 11:16

    Siahaya:

    He Tante Ambon,

    Ik voorspel dat jullie voor een sensatie gaan zorgen...Succes

    Maluku Manis.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 129450

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: