Dag 4 en 5... - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Dag 4 en 5... - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Dag 4 en 5...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

29 Juli 2009 | Spanje, Valencia

Zoooo mensen, daar ben ik eindelijk weer, sorry…’t duurt ff…maar ’t was gewoon warm :) had er de kracht niet voor!!!

Gister lekker tot 9.15u geslapen, had het echt ff nodig, toen ff ontbeten, mjammie…ik vind het ontbijt hier echt heerlijk!! Na het ontbijt heb ik van rond 11u tot 13.15 geslapen, toen geluncht, daarna hadden we een korte meeting en daarna heb ik lekker op mijn kamer gechilled tot ongeveer 16.30, toen klaargemaakt voor de 1e wedstrijd…das toch altijd leuk, zo’n 1e wedstrijd in een toernooi!! Om 5u vertrokken we naar het veld met de bus, en als jullie mijn verhaaltjes een beetje gevolgd hebben, is ’t veld op redelijke loopafstand dus binnen 5min. (had nog niet eens een heel liedje kunnen luisteren op mijn i.pod haha) waren we al op ’t veld, 2u van te voren, want volgens de organisatie kan de bus alleen maar 2u voor een wedstrijd op komen halen, later niet, dus dan is de keuze, of met de bus, 2u van tevoren, of lopend, met de tas…hmmm…vind ik persoonlijk een lastige, ik ga zelf liever lopen maar niet met die tas…Maar goed, we gingen dus met de bus en waren er 2u van tevoren, hek dicht :| naaaah….moesten we daar nog 20min op wachten, das toch ook belachelijk heh, de bus kan ons alleen maar 2u van tevoren ophalen maar ´t veld konden we nog niet op, niet dat ik perse zo vroeg ’t veld op wil maar ’t gaat gewoon om het principe, als je zulke regels opstelt, moet je er gewoon voor zorgen dat alles er netjes op aansluit, maar goed, dit is mijn zeer bescheiden mening :)
Maar goed, we speelden dus tegen de Fransen en speelden een goeie wedstrijd, de 1e 2 innings kwamen we er aanvallend niet helemaal door maar vanaf de 4e inning gingen we helemaal los, wat resulteerde in: Stinkkaas eters 0 – hutspot eters 11…very nice start, vinden jullie ook niet!!!
Na deze wedstrijd gingen we snel naar huis om te douchen want om 21.30u gingen we eten bij Hollywood, lekker wat nacho’s en een stuk vlees gegeten, daarna snel naar huis want om 06.45u moesten we alweer ontbijten!

Vanmorgen dus om 06.45u ons nest uit want we speelden al om 9u tegen de Russen, super tijd om te spelen, qua temperatuur!! Maar goed, vanochtend gingen we dus mooi lopen, vertrokken rond 07.15, dit scheelde ons weer een kwartier, konden we wat later ontbijten en rustig aan doen.
Vanmorgen hadden we dus de Russen, nou, ik was meer in strijd met de scheids dan met de Russen, die man kon er nie zo heel veel van…jah, ik weet ‘t, hij doet ook alleen maar zijn werk, maar hij deed het vooral irritant…ten 1e vond ie geen enkele bal aan de buitenkant mooi, nou, dat vind ik nog niet eens zo erg, maar daarbij was hij heeeeel langzaam in het beoordelen van de bal, dus het was steeds maar afwachten of hij de bal nu slag of wijd vond, mega irritant…ik heb het niet snel dat een scheids me iets doet, maar deze man had me toch op deze vroege morgen wel een beetje te pakken hoor!!! Maar goed, heb me verder niet van de wijs laten brengen hoor maar van binnen vond ik het toch wel een beetje storend!!!
Aanvallend begonnen we weer wat later in de wedsrijd, maar als wij toch eenmaal los gaan, dan gaan we ook echt los :) leuk is dat!!! :) Eindstand: vodka drinkers 0 – puddingbroodjes eters (ooeeh…lekker) 7, ook weer in 5 innings!!!
Na deze wedstrijd snel gaan douchen en daarna ff slapen. Ik had rond 13.45u een radio interview met Frits Spits op de KRO, ik ga hem eerst nog maar een keer afluisteren en dan zet ik misschien de link erbij :) Ik was weer knullig als altijd. Hij vroeg hoe het nu verder ging bladiebla, dus ik zeg “vanavond spelen we tegen, hoe heet dat ook alweer, Slovenië of zoiets” zegt Marco, “Oostenrijk” dus ik nog snel corrigeren “Oostenrijk” hahaha…Slovenië doet niet eens mee..hahahaha…weet ik ‘t…ik weet nooit tegen wie we spelen of wie er mee doen, vink echt niet heel belangrijk of zo, maar dit was natuurlijk wel ietwat gênant, hahaha…maar goed…ik heb niet geschreeuwd, gevloekt etc. dus er is een kleine vooruitgang :)
Na dit interview (van zo’n 3min) had ik toch wel wat rust nodig dus ben lekker ff op bed gaan liggen!! Ik kom gelukkig wel redelijk tot rust, ieder moment dat ik ff kan liggen, ga ik lekker liggen, heb het gewoon echt ff nodig!!
Om 16.00u of zo, gingen we weer richting ’t veld om dus tegen de Oostenrijkers, gelukkig waren ’t de Oostenrijkers want ik weet toch echt niet wat ‘n Sloveen eet :) maar goed, weet ook niet echt wat een Oostenrijker eet!! Anyway…ook tegen Austria kwamen we wat later op gang en we hadden 6innings nodig om bradwursten van ze te maken…eindstand: gluhwein drinkers 0 – frikandel speciaal eters 12!!! Very nice…i like!!!!
Na de wedstrijd naar het hotel gegaan, daar ff gedoucht en toen wat gaan eten met Channie en haar ouders, dit was wel ff gezellig…ff wat anders!!!

En nu lig ik weer in bed!!! Heerlijk!!!

Hele fijne dag!!!

Ciaoieeeeeeeeeeee

  • 29 Juli 2009 - 02:02

    Moto:

    Heb je nog zo laat je verhaaltje erop gezet, krijg ik niet eens om 12u en sms van jullie :( jammer is dat!

    Well done. De eerste 3 wedstrijden zitten er weer op & goed ook! Keep up the good work! Succes morgen.

    Liefde x

  • 29 Juli 2009 - 05:35

    Mamsie:

    ten eerste gefeliciteerd met je zussie verjaardag, voor de 6oooste keer er niet bij haha. Dus neem er maar 1 op vanavond, mag zelf weten wat oke hihi.
    Verder gaan jullie goed man en het intervieuw was leuk hoor Bec, lekker zoals je nu eenmaal bent, gewoon Becky en niets raars hoor. Haha ik vond het wel komisch dat je tegen Slovenie wilde spelen hihihihi.
    Nou succes tegen Duitsland vandaag (geloof ik).
    Dikke kus ook aan Chant.

  • 29 Juli 2009 - 10:18

    Elliebel:

    Hey Beck,

    Lekker gaan jullie hoor! Keep up the good work!

    HUP HOLLAND!!

    Tjilmoot..

  • 30 Juli 2009 - 10:28

    Opper Yup:

    Nou ja zeg... ik had al een stukkie geschreven, maar hij staat er heel niet op.
    Weet nu niet meer wat ik geschreven had... maar was wel heel grappig.
    Zit nu jullie wedstrijd te volgen tegen Italië, is spannend...
    HUP HOLLAND!!!!!

    Love you and Chantie 2

  • 30 Juli 2009 - 12:07

    Mamsie:

    Spannend man, net in inning zeven ging de website er vandoor. Man man in inning acht toen het afgelopen was was hij er weer. Stom ding.
    Maar goed gespeeld allemaal. Lekker dit hoor. Nou vanavond game 2 tegen Engeland/amerika?
    GOGOGO Girls.
    Rust ff uit en dan weer veel succes.
    Fijn dat jullie nu dicht bij het veld zitten hoef je er nie te blijven, want zoveel zal er wel niet te doen zijn haha daaro op het veld.
    Nou dikke kus en GOOD LUCK TONIGHT.

  • 30 Juli 2009 - 17:03

    Ria:

    hoi beck
    vijf keer een overwinni8ng geweldig hoorjullie zijn er helemaal klaar voor nu italie nog een keer dat is exstra leuk ik lees het wel weer op teletex of in de krant groetjes ria succes en goed uitrusten las ik ha ha ha

  • 30 Juli 2009 - 17:07

    Ria L:

    he kanjer lees net op teletex dat je met 1-0 gewonnen heb van italie goed hoor wat doen jullie het goed volhouden maar groetjes ria

  • 30 Juli 2009 - 21:57

    Opper Yup:

    HUP HOLLAND!!!!!!!!
    We zijn trots op jullie hoor.
    Lekker slapen en morgen weer knallen

    Liefde vanuit Oldenzaal

  • 31 Juli 2009 - 05:19

    Mamsie:

    Wouw zag net een brieffie op tafel dat jullie Engeland ook verslagen hebben, supper en straks veel succes tegen Duitsland, moet helaas werken dus thuisfront houd me hopenlijk op de hoogte.
    Dikke kus en zijn very proud of jullie.

  • 31 Juli 2009 - 15:29

    Opper Yup:

    Wow.... HUP HOLLAND!!!!
    Man man man wat maken jullie het steeds spannend zeg, mooie dingen. Nu alles geven vanavond, waar ik overigs alle vertrouwen in heb...
    1 prijs is er binnen... WK, nu nog de andere 2
    Heel heel veel succes vanavond!!! nogmaals HUP HOLLAND
    We zullen vanavond weer aan de PC vast zitten hoor.
    Dikke kus
    alle LIEFDE uit Oldenzaal

    PS wat is loos met onze Saskos.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 129476

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: