Lange dag... - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Lange dag... - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Lange dag...

Door: Becky Boop

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

01 Maart 2012 | Verenigde Staten, Knoxville

Freeeeee WiFi :) so excited!!! Hahaha!!

Nou, daar lig ik dan...met Sassie en Tukkie naast me (niet in 1 bed hoor) in een regenachtig Knoxville, Tennessee!! Helemaal gebroken joh...lange dag!
Vanmorgen ging om 5.45u de wekker, ondanks dak rond 11u wel klaar was met pakken, lag ik er natuurlijk pas rond 1u in...stom stom stom! Maar goed, heerlijk geslapen hoor!
Rond 7u richting Skiphol (met Channie, zij gaat dit keer niet mee in verband met school, heel vreemd maar goed, wat moet dat moet!!) want we vlogen al om 10.35u :| mooi op tijd! Nou, inchecken...overgewicht, overpakken, ondergewicht, iets van een ander in mijn tas etc...jullie kennen het verhaal wel :)
Hup, door de douane, moesten al om 9u bij de gate zijn, "waarom?" zul je je afvragen...nou...geen idee...en als slagroom op de taart...iets stuk aan het vliegtuig :( zag 1 motor draaien, die ander deed niet zo veel...hooo...in de stretch mensen...hahaha...maar goed, alles werd netjes gerepareerd :| en we konden na bijna 1.45u vertrekken...maar het mooie was, we hadden 2u in Detroit om over te stappen dus dat werd natuurlijk wel een beetje spannend!
Nou goed, beetje zitten, beetje slapen, beetje lopen, filmpies kijken etc. en toen kwamen we dus aan in Detroit...nou...rustig aan gedaan want we hadden nog wel een half uur om door de douane te gaan, onze koffers te pakken, weer terug op de band te zetten, moesten nog een aantal tickets halen etc. dus dat gingen we natuurlijk nooit redden. Ik had natuurlijk ook altijd nog in mijn achterhoofd, dat ik er weer tussenuit gehaald zou worden zoals ALTIJD in Amerika :) beetje als een boef behandeld worden bij de douane, vind er niets an...maaaaar mensen, ik mocht gewoon in 1x doorlopen...nohhh...luxe he!
Nou, moesten we ergens een formulier inleveren en daar werd ons gevraagd "did you bring any food" :| uhhhhh...no?!! Hahaha...heeeeel mijn handbagage zat vol met snoep en cookies etc ahhaha...dus hij "are you sure?" uhhhh...yeah?! Hahah...snel doorgelopen...handbagage door de scan...jaaaa hoor..."I have to check your bag" uhhh....sure haha...nou...daar kwam al mijn drop tevoorschijn hoor haha..."ohhhh you really like this??" uhhh...yess :) nou, mocht het gelukkig allemaal meenemen...snel naar het vliegtuig die op ons stond te wachten :) te gek heh, die had ook alweer een uur vertraging door ons...nou...toen van Detroit naar Tennessee dus :) paar hobbels op de weg joh...maaaar ging goed hoor :) heb gewoon maar een beetje mee gehobbeld en had lekker nergens last van, ja alleen de laatste 5min werd ik een beetje onpasselijk...maar boeiend...we waren er...en daar gaat het natuurlijk om :)

Op naar het hotel, daar ff spullen naar boven gebracht, lekkere kamers wel! En toen gegeten, duurde een eeuwigheid, maar wel lekker gegeten!!
Nu helemaal kapot in bed! De andere meisjes slapen al, dus ik stop maar ff met tikken!!

Goodmorning and goodnight :)

  • 01 Maart 2012 - 06:11

    Yuppie:

    Ben blij dat alles goed is gegaan en jullie vluchten hebben gehaald. Geniet lekker van je tijd daar... En ik wacht met smart op je volgende verhaal. Love you

  • 01 Maart 2012 - 08:54

    Skonezussie:

    Gelukkig dat alles goed is gekomen.. Doe je voorzichtig met die tornado's?!? En nu lekker verder genieten.. Starbuckie hier en daar! X

  • 01 Maart 2012 - 09:44

    Dais:

    Hey meis,
    Onwijs veel plezier met zijn allen. Jammer dat Chan er niet bij is maar ja school is natuurlijk ook heel belangrijk.
    Zet hem op en geniet.
    X D.

  • 01 Maart 2012 - 10:34

    Maaike:

    Hey Becky. Lekker snel verslag! Gelukkig dat je een lekker bedje hebt van waaruit je kan berichten. En gelukkig hebben je roomies geen last van jouw vingervlugge typewerk. Wij zijn er mee blij om al zo snel van jullie te horen. Waarschijnlijk lig je nu nog lekker te slapen maar voor straks veel plezier en als de wedstrijden doorgaan ook veel succes. knuffel.

  • 01 Maart 2012 - 11:13

    Mama:

    Wat ben ik toch weer blij dat jullie veilig en wel in bed liggen haha.
    En jij spullen van een ander in de koffer, hoe is het mogenlijk.
    Hoop dat het weer een bietje opklaart en anders lekker doorslapen, ook nie verkeerd na zon reis.
    Dikke Kus voor jullie en succes.
    Lekker dat je Wifi hebt. Toppie.

  • 01 Maart 2012 - 13:59

    Jacq:

    leuk om je verhalen weer te lezen!!!! :-)

  • 01 Maart 2012 - 16:06

    Loessieloe :

    Altijd leuk die verhaaltjes :-)
    Ik kijk nu alweer uit naar de leuke berichtjes en fotootjes!! x

  • 01 Maart 2012 - 20:03

    Trudy:

    Hoi Becky. Leuk om je reisverslag weer te lezen. we blijven je volgende de komende weken.
    Knuffel trudy en Roy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 129461

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: