Australië here I come Mate!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Australië here I come Mate!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Australië here I come Mate!!

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

08 December 2012 | Australië, Perth

Nou, daar zit ik dan...moet natuurlijk nog inpakken (bijna klaar) maar ben in de "wat kan ik allemaal doen, opruimen, verhaaltje tikken, iets eten" fase...ontwijkend gedrag noemen ze dat toch?
Ben hartstikke moe maar heb geen zin meer om te pakken...nah jah, hoef morgen niet al te vroeg weg dus dat scheelt wel!

Australlië dus mensen :) Ik vertrek morgen voor ruim 3 weken naar Perth om Sas op te zoeken, zij zit daar een half jaar om een beetje te softballen, te surfen, te zonnen, te niksen etc :) Ik denk dat ik maar gewoon hetzelfde ga doen...op het softballen na :)

Ben zo benieuwd hè :) Wel een beetje uhhmmm...gek...helemaal alleen die kant op...
Vlieg via Dubai...ben heel benieuwd naar Dubai...is een kleine 6u vliegen, dan heb ik 2,5u de tijd om te...ik weet niet...wattuh...dan nog een kleine 11u naar Perth...zucht!!! Daar komt Sassie me ophalen als het goed is :) En dan??? Kweet nie...vakantie houden :) jeuhhh!!! Ik weet best hoe het is om op vakantie te gaan, maar 3 weken naar de andere kant van de wereld :) vind ik toch wel heel spannend zeg!!!

Nou goed, ga nu toch echt ff laatste spullen inpakken en dan maar ff slapen denk ik!
Ik ga jullie proberen op de hoogte te houden via waarbenjij.nu en natuurlijk via facebook!

Buhbye Mate!!!

  • 08 December 2012 - 01:02

    Moto:

    3 weken vakantie, heerlijk, maar dat inpakken van jou... Haha, zal nooit wennen denk ik! Fijne reis zussie, mis je nu al. Liefde, met heel mijn hart (ja, bedankt ;-))... Xxx

  • 08 December 2012 - 01:03

    Nonnie:

    Acu Cinta Padamu geniet ervan bec,egt doen

  • 08 December 2012 - 08:25

    Phlosje:

    Hele goed reis Becky. En als je er bent lekker genieten, voordat je het weet is het voorbij. Kus phlosje

  • 08 December 2012 - 08:52

    Mama:

    Lieve Becky,

    Goeie reis en ga lekker genieten.
    Het is in iedergeval 40 graden warmer als hier.
    Dus je hoedje op houden haha.

    Tot snel weer.
    Dikke kus van ons. We LOVE YOU and will miss You.
    Kus ook voor Sassie.

  • 08 December 2012 - 10:06

    Jacq:

    Beckster, veel plezier en geniet van elk moment liefs en een dikke x

  • 08 December 2012 - 10:12

    Fred:

    hee Beck,ewoon lekker genieten en verstand op nul.

    goede reisen rust dar lekker uit.

    houd ons op de hoogte,dus veel verhaaltjes schrijven hoor.


    kus

  • 08 December 2012 - 12:24

    Sabje:

    Hi zusje,

    Lieve Loes heeft je net opgehaald om je naar schiphol te brengen.
    Wij hebben lekker nog even avondje bij je geslapen en je uitgezwaaid vanaf huis.
    Hele goeie reis en hele fijne vakantie, maar dat gaat vast wel goed komen.
    Dikke Kus voor jou en Sas natuurlijk.
    Love you much!!!

  • 10 December 2012 - 00:36

    Maaike:

    Hey Becky. Zo de reis achter de rug en lekker al aan de maandag begonnen! Geniet er van! Wij waaien hier weg. Dikke knuffel

  • 10 December 2012 - 09:23

    Fred:

    Heee beck,

    Ben je er al, hoe is het nu om tegen onze voeten aan te kijken???

    Geniet maar lekker hoor en wacht met spanning je nieuwe verhaaltje af.

  • 11 December 2012 - 09:09

    Marjo:

    Mensen, vrienden familie, Bec heeft nog geen internet.Dus ff wachten op verhaaltjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 129455

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: