Sharkbate whoohahaaaa!!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Sharkbate whoohahaaaa!!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Sharkbate whoohahaaaa!!!

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

31 December 2012 | Australië, Perth

Dus wij zijn aan het surfen...zegt Sas ineens..."uhh Beck...is dat een haai?" Ik zag wel iets van een vin of zo maar kon ook zomaar een vogel zijn!
Dus na de surfles lopen we over het strand en toen zag ook ik iets...ging steeds in en uit het water...dus wij..."sharkssss" hahaha! Toen vloog de gele helikopter over en die zijn er om de haaien weg te jagen...en later ging ie steeds lager vliegen en wisten we het zeker..."WIJ HEBBEN EEN HAAI GEZIEN...OP DE LAATSTE DAG VAN MIJN VAKANTIEEEEE" deze vakantie kon al niet meer stuk maar dit is zoooo machtig hahaha...jullie zullen me wel voor gek verklaren maar dat kan me lekker niets schelen...wij hebben gewoon een haai...ja...jullie lezen het goed...een HAAI gezien :) joehoeeee!!

Over het surfen gesproken...wij rocken deze show :) ik ging vandaag als een tierelier joh :) zaterdag ook gesurft, toen 2 of 3x gestaan en vandaag achter elkaar joh...en pakte zelfs een iets grotere golf...ohhhh yeahhhh :) Vandaag bakte ik er in het begin niet veel van joh, gleed steeds weg, bord tegen mn neus etc...je kent het wel hahaha...misschien omdat we om 07.00u al op het water lagen :) zijn toch geen tijden tijdens je vakantie :) maar goed.. na wat tips...was ik baas over deze zee ahahah!

Nou, we gaan ff lunchen...wilde dit in ieder geval alvast delen...er zal vast nog wel een verslag volgen :)

Buhbye Mate!!!!

  • 31 December 2012 - 08:29

    Moto:

    Sharkbate whohahaa!!!! Vet excited!!! Ondanks dat ik het doodeng zou vinden, snap ik toch ook wel dat je het cool vind dat je een haaaaai heb gezien! Wowwwww....toch wel blij dat ie jullie niet heeft gezien!
    Ohhh men, kan niet wachten op de foto's/filmpjes van jullie op een surfboard!!! Ben zo benieuwd!
    Ofcourse you rock! Haha.... Mis jou!

  • 31 December 2012 - 08:30

    Mama:

    Mooie dingen Ben blij dat je zo goed vermaakt op je laatste dag daar.
    Ben ook heel blij dat je een shark gezien hebt en hij jou nie. Hihi
    Leuk dat surven zo goed gaat man.
    Geniet nog ff, die shark heb je gezien,dus die hoeft nie meer!
    Wij zijn roch wel blij dat je weer naar huus komt, ook blij dat je zo genoten hebt.
    Dikke kus en have fun and take care.
    Love you!

  • 31 December 2012 - 09:42

    Fred:

    Jhee wat vet allemaal om mee te maken, net zo iets als onze eerste beer in Canada.
    Geniet er nog ff van en ga straks lekker met deze ervaringen het nieuwe jaar in.

    Alvast een Gelukkig en sportief nieuwjaar hoor ook voor Sas.

    xx

  • 31 December 2012 - 14:36

    Tom:

    Heel vet meiden. Wel blij dat de haai jullie met rust heeft gelaten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 129506

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: