OMG OMG OMG… - Reisverslag uit Perth, Australië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu OMG OMG OMG… - Reisverslag uit Perth, Australië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

OMG OMG OMG…

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

02 Januari 2013 | Australië, Perth

Vandaag vlieg ik naar huis…
Gisteren probeerde ik mezelf online in te checken…wilde even kijken of ik voor beiden vluchten een gangpad stoel kon krijgen…voor de 1e vlucht zat ik bij het raam (volgens het online incheck systeem) en op de 2e vlucht ergens in het midden…he jakkie! Raam vind ik echt verschrikkelijk en in het midden vind ik eigenlijk ook niets haha! Het online inchecken en wijzigen van de stoelen was gelukt, had mezelf op beide vluchten ergens in het midden gezet want er waren geen gangpad stoelen meer vrij en dan vind ik het midden minder er dan een stoel bij het raam (wetende dat er dan nog 2 mensen naast me zouden zitten waar ik langs zou moeten als ik weer eens naar het toilet moet) en in het midden altijd maar 1…dat kan ik nog aan! Maar goed, nou moest ik het ticket printen en ik had geen printer bij de hand dus dat kon ik niet doen…dus nu was ik bang dat het niet was gelukt. Dus aangekomen op het vliegveld van Perth, vroeg ik of het vliegtuig vol was, dat was ie niet, en of ik een gangpad kon krijgen…dit was geen probleem…joehoeee…alleen voor de 2e vlucht was het haar niet gelukt me op een gangpad stoel te krijgen…jammer maar 1e vlucht duurde 11u dus dacht, prima!
Beetje geslapen, niet echt gegeten want toen ze bij mij aankwamen, was er alleen nog maar vis en geen kip en daar had ik geen trek in dus kreeg ik een handje vol met koekjes en crackertjes! Na een paar uurtjes slaap en een filmpje of 2…waren we in Dubai…waar ik ruim 3u de tijd had…dus heb lekker wat rond gelopen, wat gegeten en gezocht naar naturel chips…daar had ik al de hele dag trek in maar kon het nergens vinden, uiteindelijk gevonden…jeuhhh…ik blij!

Kom ik bij mijn gate en besluit gewoon lekker op tijd naar binnen te gaan, ging niet meteen het vliegtuig in, eerst naar een ruimte beneden…waar je ook weer 45min moet wachten!
Dus ik kom bij de stewardess die keek of ik Rebecca Soumeru was en die mijn ticket checkte in zo’n apparaat….dus “bliep” ROOD LICHT…”oh” zei ze…dus ik denk “uhh ohhh dit kan niet goed zijn” zij drukt ondertussen een nieuw ticket af, geen idee waarom…”we’ve upgraded you to BUSINESSCLASS” dus ik denken “businessclass…businessclass…hmmm wat houd dat in?!!” dus op een gegeven moment riepen ze om dat we het vliegtuig in konden, businessclass en firstclass mensen moesten eerst…uh…dat was ik…en we moesten met de lift naar de 2e verdieping…naar de 2e verdieping??????? Hoe bedoelt u :) dat moet wel betekenen dat ik boven zit…hahaha…dus boven aangekomen…zie ik het volgende: http://www.emirates.com/au/english/flying/cabin_features/business_class/business_class.aspx
Dus ik loop naar mijn stoel…aan het raam…in mijn eentje :) want meer stoelen zijn er niet aan de raamkant en in het midden zijn het alleen maar 2 stoelen/kamertjes hahahah…nou hoor je mij echt ff niet klagen dat ik aan het raam zit!! :) ik heb gewoon mijn eigen “kamer” met een stoel dat een bed kan worden, mijn ruggetje kan masseren, in een lounge stand kan etc!! Waaaaahhhhh ik zit BUSINESSCLASS!!!! Voordat ik weg ging heb ik voor de grap nog gekeken wat het zou kosten om Business te vliegen…over de E4000,- en voordat ik naar mijn vliegtuig in Dubai ging, poste ik nog een berichtje bij Sas op d’r Facebook, dat ze ons lot nog ff moet checken en als we de loterij hadden gewonnen, zou ik weer terug komen en dan businessclass vliegen hahaha…en nu vlieg ik verdikkie business zonder er een cent meer voor te betalen!
En dus zit ik rustig in mijn stoel alle knopjes uit te proberen, er zijn er tig…voor mijn ramen, stoel, tv, licht en weet ik het waar ze allemaal voor dienen! Zie ik ineens meneer Giovanni van Bronckhorst met vrouw en kids (mooie kinderen trouwens) binnen komen en meneer Ronald Koeman met zijn vrouw…nah jahh…hahaha…bizar he…en weet je wat ik mij bedacht…ik heb E1300,- betaald voor mijn ticket en vlieg nu business omdat ik geupgrade ben :) zij vliegen waarschijnlijk business omdat ze ervoor hebben betaald…ghaaa!!!
Bij mijn 1e drankje (voordat we ook maar in beweging waren gekomen) vroegen ze of ik de wijnkaart wilde…uh…neuh…bedankt…haha…de wijnkaart!
Lekker ontbijtje gehad, met ECHT vers fruit, broodje/croissantje, kon ook nog een muffin of iets kiezen maar had niet zo heel veel trek!
Toen ff filmpje gekeken en geslapen…werd me nog gevraagd of ik nog een extra matras wilde voor over mijn stoel…”uh…neuh, ja…nah ja neuh…hoeft niet, dank u wel” lekker slapen joh, liggend…beetje afgesloten dus kan rustig met mond open slapen, niemand die het ziet :)
Toen werd ik gewekt, of ik wilde lunchen (was vergeten mijn sticker op te plakken, dat ik niet wilde eten maar slapen) in 1e instantie zei ik nee…weinig trek…en toen bedacht ik me :) ik wilde namelijk wel eens weten hoe het eten er in de businessclass eruit zag/smaakte! Eerst kreeg ik nog een drankje en nootjes, ceshew/amandeltjes/macadamia/pistache…heb nu echt ff geen trek in de chippies die ik uiteindelijk had gevonden :) Toen kwam de lunch, maissoep vooraf, vers brood, als hoofd zalm met gekookte aardappeltjes en boontjes, en nagerecht was uhh een nectarine meringue taartje :) Het eten is hier vele malen beter! Ook krijg je al je drinken gewoon in glazen en niet in een bekertje!! Ik kan hier wel aan wennen hoor :) ohhh en nu krijg ik ook nog bonbonnetjes…naaaah hahah!! Ik vind dit helemaal geweldig he…zo kan ik nog wel 10u vliegen…

Wat een machtige vakantie is dit geweest! Van uitslapen/tukkies doen tot hele dagen chillen op het strand, lekker lunchen op het strand, softballen, (als ik daar zin in had) ziek zijn, kangoeroes voeren/aaien, koala’s aaien/fotograferen, surfen, (omg surfen was echt de bom :)) haaien spotten, zonnebaden, snorkelen, (welgeteld 3seconden) stappen met de meiden, dansen en gek doen, lachen gieren brullen, drama, honkbal kijken, relaxen…vooral relaxen, shoppen, hele dagen shoppen :) businessclass vliegen, Gio in het vliegtuig…misschien vergeet ik nog iets maar kan dit verhaal toch nog niet plaatsen dus ik kan het altijd nog toevoegen :)
Ik ga nu nog ff mijn stoel in de lig stand zetten en ff slapen denk ik :) of zal ik voor de massage gaan? :)

Buhbye!!!

Vanmorgen trouwens Sassie afgezet, zij ging naar Sydney met haar State team voor een toernooi en blijft er daarna nog een paar dagen om Sydney te gaan bekijken...JALOERS :) maar goed, raar joh...dak haar af ging zetten...toen was ik er ook wel klaar mee en wilde ik ook wel gewoon naar huis!!!

  • 02 Januari 2013 - 16:48

    Jacq:

    Fijn dat je weer thuis bent!!!! Bedankt voor de heerlijke verhaaltjes xx

  • 02 Januari 2013 - 18:28

    Mama:

    Wat een heerlijk verhaall Bec,ik zie je er bijna bij stralen hihi.
    Blij dat je weer veilig thuis bent, en echt nie denken dat je hier thuis ook zo verwend wordt als in je vliegtuig haha, wat een ervaringen allemaal.
    Dikke kus en hopen je verhalen en films/foto's snel life te zien. Xx

  • 02 Januari 2013 - 21:25

    Moto:

    Buiten dat ik gewoon blij ben dat je thuis bent, ben ik vooral blij dat je een geweldige vakantie hebt gehad en het ook nog zo dik vet luxe hebt af kunnen sluiten! Wat een mazzel weer! Het is je gegund. De verhalen hebben we allemaal wel een beetje kunnen volgens, maar het is zo leuk om een paar verhalen van jou zelf te horen. Inmiddels lig je al knock out, volgens mij...Welkom thuis, zusje!! Liefde X

  • 02 Januari 2013 - 22:29

    Fred:

    Wat vervelend om te moeten lezen dat je het niet naar je zin hebt gehad, en dan ook nog zo'n vervelende terugreis. En als klap op de vuurpijl nog een paar vervelende Feyenoorders tegenkomen, naar.
    Beck lekker joh om zo te genieten, blij dat je het gedaan hebt denk ik.........

    Spreek je snel. Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1346
Totaal aantal bezoekers 129509

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: