Dag ??? - Reisverslag uit Perth, Australië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu Dag ??? - Reisverslag uit Perth, Australië van Rebecca Soumeru - WaarBenJij.nu

Dag ???

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

14 December 2012 | Australië, Perth

Dag ik weet het nu al niet meer…

Vandaag zou het weer slecht weer worden, het regende inderdaad in de ochtend, dus kozen we ervoor om te gaan shoppen, tja…moet ook gewoon gebeuren…vooral Sas wilde graag wat kleding kopen/kijken…aangezien ik meer kleren in de kast heb hangen hiero :) maar goed, ik mocht dan ook 30kg mee, zonder softball spullen en Sas mocht maar 20kg mee inclusief softball spullen dus natuurlijk niet zo raar :) maar toch…mijn deel puilt helemaal uit, asociaal :)
Maar goed, wij dus shoppen…Sas dus, ik heb 2 nieuwe hemdjes gekocht, Sas iets meer…ik geloof 2 hemdjes, 2 shirtjes, korte broek, bikini, schoenen, handtas (Sas met dr handtas) en dat was het geloof ik wel :) goed bezig Ouwuh!!
Overigens zijn we nog naar een softball winkel geweest en heb ik geloof ik 2 paar spikes besteld :) hahah!
Het werd deze dag hartstikke mooi weer, prima strandweer…maar goed, we hadden al andere plannen! :)
Na het shoppen nog een sim-kaartje gehaald, die niet goed was voor mijn tel en de winkels gingen al dicht dus moest ik nog ff een daggie wachten tot ik weer internet had etc.
Na het shoppen zijn we samen gaan work outen :) good busy! Sas is gaan rennen en heeft wat oefeningen gedaan en ik ben lekker circuitje gaan doen…zo trots op die Ouwuh :)
Daarna samen gekookt wat we die dag op tv hadden gezien :) lekker noodles…yummie!!! Met ons 3en gegeten en een filmpje gekeken, toen lekker naar bed want Sassie moest de volgende dag weer werken!!!

Dag…

Sassie weer gewerkt, ik tot 1u geslapen!!
Toen ik wakker was ben ik naar de winkel gelopen voor een sim kaartje, was zeker 20min lopen maar had toch niets te doen! Dus eindelijk een sim kaartje en wat boodschappen gedaan :) lekker vers stokbroodje gehaald, erwtensoep en pompoensoep :) het was vandaag niet erg warm, regenachtig etc. dus vond het wel een mooi moment voor soep en brood :) op de terugweg nog dikke regen op mijn bolletje…maar was toen al bijna thuis gelukkig!
Na Sas dr werk ff gegeten en toen zijn we naar het veld gegaan, Sas moest koken en dr huisgenootje AJ moest spelen…lekker in de stromende regen!! Gelukkig zat ik overdekt!!!
Na de wedstrijd, die Sas en AJ wonnen :) zijn we ff snel gaan douchen en omkleden, we zouden op stap gaan met een paar teamgenoten van Sas!
Rond 10u waren we bij Amber, waar Leigh en Britney, de meiden waar we mee op stap zouden gaan, en ook Cody (zoon van Amber) en Clint (man van Amber) waren er, ff gekletst, met Cody gespeeld (10 maanden is ie, leuk jochie joh) en toen besloten we te gaan, alleen hadden we een paspoort nodig, check…behalve Britney niet, zij had hem vorige week aan 1 van de honkballers gegeven (geen idee waarom) en ze had hem nog niet terug…dus daar ging ze deze avond al achteraan…zucht…schiet toch niet op! En zij wilde die jongens niet bellen of zij hem mee hadden etc…dus dat schoot helemaal al niet op…zucht…dus toen ging iemand anders maar ff bellen, lag die nog bij 1 van die jongens, een uur hier vandaan…nou…Sas en ik waren er onderhand al klaar mee…Brit had zoiets van…”gaan jullie nou maar, ik blijf wel thuis” nou…hartstikke sneu maar jah…goed plan hahah…Amber kan ook nooit uit, enige avond dat ze weg kon dus zij wilde toch ook wel graag…alleen Leigh wilde wel graag dat ze mee ging, nah…vond het ook wel sneu maar dude, regel die dingen dan gewoon eerder en niet een half uur nadat we eigenlijk al weg hadden gewild :) ja toch!?
Nou goed, we besloten maar gewoon een taxi te bellen en te gaan met die banaan en toen zei Clint “uhh…er moet er sowieso 1 thuis blijven want er kunnen er maar 4 in een taxi…nou…toen besloot Brit helemaal om thuis te blijven :) hadden we dat een uur geleden maar gedaan…hahah…maar goed…we zijn er gekomen hoor…helaas zonder Brit maar ja…soms moeten knopen gewoon doorgehakt worden :)

Even tussendoor…ik had borrelnootjes voor Sas meegenomen :) zit ze nu lekker te eten…helemaal genieten joh :) mooi!

Anyway…wij dus naar de Hip-E Club…was hartstikke gezellig…totdat ik de dansvloer op gesleurd werd door Amber :) toen voelde ik me lichtelijk ongemakkelijk…aangezien ik niet zo’n danser ben…of ik heb altijd een paar uur nodig :)
Maar goed…leuke muziek, leuke mensen…super gezellig/gemoedelijk volk joh! Dus na een paar uur was ik wel los en hebben we lekker gedanst, gek gedaan…je kent het misschien wel!!
Rond een uurtje of 2.30u weer naar huis met de taxi…gelukkig reed deze wat rustiger dan op de heenweg want ik rolde redelijk misselijk de auto uit op de heenweg en na een avondje stappen…was ik niet helemaal lekker uit die taxi gerold…dus ik was blij met de taxichauffeur :)
We logeerden bij Amber, Clinton en Cody…samen met Leigh…hartstikke gezellig allemaal…lekker op tijd wakker…ontbeten en gechilled tot 3u of zo hahaha…nog ff in slaap gevallen op de bank…ben ook geen 18 meer :) hahah…was overigens ook de enige niet hoor :) lekker geluncht met ons 4tjes en toen zijn Sas en ik naar huis gegaan…gedoucht, bikini aangetrokken en toen lekker naar het strand :) heeeeerlijk ff gelegen, 2uurtjes of zo…heeerlijk zeg…surfers gekeken…en toen ff naar een winkeltje geweest…ik vond dat Sas iets van een petje moest want de zon brand echt vol hier en ze had helemaal niets om dr bolletje te beschermen…niet goed he…petje gevonden hoor…staat hartstikke koel mate :) Maar goed…winkelen met mij is niet goed voor dr portemonnee want ze heeft al kei veel geld uit gegeven hahaha!!! Maar goed, daarna gegeten en op tijd naar bed…

Dag ??

Vandaag moest Sassie weer werken dus heb ik het ontbijt klaar gemaakt voor ons…lekker ontbeten samen, toen ben ik mooi weer in bed gaan liggen want ik ben nog steeds moe hahaha…blaming it on the jetlag! Tot 2u geslapen hihihi…toen maar gaan work outen…je moet wat he :) vind het heerlijk…gewoon lekker zelf weten wak doe…en das nie veel :) daarna lekker gedoucht, en nu zitten we op de bank Ellen Degeneres te kijken :)
Sas moet vanavond spelen, pas om 9u dus lekker rustig aan nu…ik ga natuurlijk wel ff kijken…spannend :) vind het koel om dr ff te zien spelen!
En zodra mijn spikes binnen zijn, ga ik waarschijnlijk wel een keertje mee trainen met haar State team…vink misschien wel ff lekker en misschien ook niet en dan train ik gewoon lekker niet mee :) vakantie…wat is dat toch heerlijk :)

Buhbye Mate!!!

  • 14 December 2012 - 13:19

    Mama:

    Mooi verhaal weer meis, jullie vermaken je opperbest zo te zien, zelfs gedanst, ja das weer wat anders als op de WE haha.
    Ook lang geleden die"" stap"" mode van oe
    Enne nie te veel alcohol haha, dat ben ie ook nie gewend, dan rol je ook uit taxi''s. Grapje
    Ik zie je gezicht al scheef trekken van daar heb je mien moeder weer haha.
    Lekker genieten hoor meiden en goed dat Sas een pet heeft. Heel verstandig ouwe!
    Tot je volgende story weer, erg leuk en cool om te lezen.

    Dikke kus van ons, je vader is immers nie zo van het typen.

    P.S hebben jullie een kerstboom? Of doen ze dat daar nie?

  • 14 December 2012 - 20:25

    Marjo:

    Nou wat een fanatiek mensen he Bec!
    Iefereen te druk in deze dagen hihi.

  • 14 December 2012 - 21:40

    Moto:

    Hahaha...mooie verhalen weer kind! En betreft het dansen, een echte Molukker staat ook gewoon tegen de muur en danst niet, hahaha ;)
    Onze kerstboom is vandaag opgezet door Rafik, super lief en leuk thuis komen... Mis je wel, maar ik vind het fijn dat je lekker aan het genieten bent... Liefde x

  • 15 December 2012 - 11:13

    J.Wilmink:

    Schatje, wanneer is jou biografie af? Wat heb je een hoop te vertellen, leuk om dat allemaal op zo,n grote afstand meleven.ee te kunnen meebeleven. Fijne dagen toegewenst en-niet te vergeten- nog gefeliciteerd met je zoveelste verjaardag! O?pa en Oma.

  • 15 December 2012 - 11:51

    J.Wilmink:

    Ik bedoelde te zeggen:alvast gefeliciteerd enz. Opa wordt een dagje ouder, weet je. Evengoed veel plezier daar! P.S. Morgen gaan wij met Yvonne naar je Moeders 60e verjaardag. Het is hier n.l. bijna weer voorjaar(6 tot 9 graden! Kusje van ons. Opa en Oma.

  • 15 December 2012 - 17:22

    Fred:

    Heee Back, en Sas,

    Jullie hebben het erg leuk met zn allen lees ik, en Back wat ben je sporty bezig zeg, ben trots op je.

    Geniet maar lekker met elkaar en bereid je vast voor op je verjaardag zaterdag, spannend om t zo ver weg te vieren, wan we komen niet ff langs hoor.

    kus

  • 15 December 2012 - 18:20

    Sabje:

    oh oh oh, wat zijn je verhalen weer leuk...
    En dat je je dagen na dag 1 al kwijt bent is alleen maar een goed teken denk ik maar zo.
    :-)
    Geniet er maar lekker van zusje... Dat heb je wel verdiend.
    Ook Miquel en ik missen je, maar gelukkig ben je volgend jaar weer terug.
    Heel veel plezier met Sassie en alle anderen.
    Love you!!!

  • 17 December 2012 - 22:21

    Maaike:

    Hey Becky. Had t ff druk maar wat lekker om dan 2 verhalen van jou te lezen. Heerlijk!!! Ik krijg echt een vakantie gevoel als ik jouw verhalen zo lees. Genieten! Veel plezier met Sas en je work-outs, petje af trouwens daar in die hitte. Lekker kleurtje opdoen een veel uitrusten, dat heb je verdiend. Dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 129657

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 02 Januari 2013

Holiday!

29 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: